Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(3)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Autor
Beresińska Anna
(1)
Biernacka Edyta
(1)
Bilewicz Magdalena
(1)
Borkowska Anna
(1)
Buryn Urszula
(1)
Bylewicz Magdalena
(1)
Fałek Elżbieta
(1)
Grabasz Dariusz
(1)
Grel Izabela
(1)
Hulboj Teresa
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jankowska Joanna
(1)
Kowalska Marzena (pedagog)
(1)
Laskowska Agnieszka
(1)
Molska Alina (1929-2011)
(1)
Mąkosa Ewa
(1)
Mąkosa Justyna
(1)
Paprocka Elżbieta
(1)
Piotrkowska Krystyna
(1)
Podziemska Tamara
(1)
Serafin Teresa
(1)
Siedlecka Maria
(1)
Sobolewski Piotr
(1)
Sycz Mirosława
(1)
Szrubowska Agata
(1)
Tkaczyk Grażyna (1955-2009)
(1)
Ziółko Honorata
(1)
Łebek Magdalena
(1)
Świstowska Iwona
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Gimnazja
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Kształcenie integracyjne
(3)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Głusi
(1)
Metody nauczania
(1)
Młodzież głucha
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Polska
(1)
Szkolnictwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [120].
Przedstawiono: motywy, którymi kierują się rodzice posyłający dziecko z wadą słuchu do szkoły masowej; działanie aparatów słuchowych i słuchanie nauczyciela z wykorzystaniem takich aparatów i odczytywanie mowy z ust przez uczniów na lekcji; specyficzne uwarunkowania rozwoju mowy dziecka z wadą słuchu; wpływ stopnia ubytku słuchu na trudności szkolne; sytuację dziecka z wadą słuchu w klasie szkolnej od szk. podstawowej do średniej - sytuacje, które mogą zdarzyć się na lekcji i metody pracy z uczniami; współpracę nauczyciela z uczniami i rodzicami dzieci z wadą słuchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wychodząc naprzeciw potrzebom edukacyjnym uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym, których rodzice wybrali dla nich szkołę ogólnodostępną, przekazuję Państwu opracowany z inicjatywy Ministerstwa Edukacji Narodowej, przez nauczycieli kształcących tych uczniów w szkołach specjalnych "Poradnik metodyczny" podpowiadający sposoby pracy z tą grupą uczniów. Mam nadzieję, że będzie on dla Państwa odpowiednim przewodnikiem likwidującym obawy przed przyjmowaniem do Państwa szkół uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim i przyczyni się do realizacji idei reformy edukacji, do inspirowania, przygotowywania i wzbogacenia warsztatu pracy również z uczniem pełnosprawnym [fragment listu Wojciecha Książka- Podsekretarza Stanu w MEN].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej