Protasiuk Michał (1978- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Protasiuk Michał (1978- )
(-)
Fabianowska Małgorzata
(309)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Zimnicka Iwona (1963- )
(230)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(229)
Steel Danielle (1947- )
(224)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(219)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(187)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(183)
Drewnowski Jacek (1974- )
(180)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(176)
Christie Agatha (1890-1976)
(171)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(171)
Popławska Anna (filolog)
(170)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mazan Maciejka
(153)
Sandemo Margit (1924-2018)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(144)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
King Stephen (1947- )
(140)
Szulc Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Marciniakówna Anna
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(127)
Kraśko Jan (1954- )
(125)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(123)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(122)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(121)
Cieślik Donata
(120)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(120)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Prus Bolesław (1847-1912)
(119)
Siemianowski Roch (1950- )
(118)
Masterton Graham (1946- )
(117)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(114)
Braiter Paulina (1968- )
(113)
Ochab Janusz (1971- )
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(112)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(112)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(110)
Ludwikowska Jolanta
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Ross Tony (1938- )
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Możdżyńska Aldona
(105)
Webb Holly (1976- )
(104)
Gawryluk Barbara (1957- )
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Spirydowicz Ewa
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Olejnik Donata
(100)
Polańczyk Danuta
(100)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(99)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(98)
Marlier Marcel (1930-2011)
(98)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(98)
Pawlikowska Beata (1965- )
(97)
Disney Walt (1901-1966)
(96)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Shakespeare William (1564-1616)
(95)
Supeł Barbara
(95)
Frączek Agnieszka (1969- )
(94)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(93)
Siewior-Kuś Alina (1940- )
(93)
Ławnicki Lucjan
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Beaumont Émilie (1948- )
(90)
Kosior Filip (1992- )
(90)
Naczyńska Zuzanna
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Badania rynku
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Powieść fantastyczna
(1)
Powieść polska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografie przy rozdziałach.
SPIS TREŚCI: CZYM JEST BADANIE RYNKU? WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochem, Michał Jan Lutostański ELEMENTY PROCESU TWÓRCZEGO II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bagard, Michał Dubrawski IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska METODY BADAWCZE VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak XIII. Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawtowska, Ewelina Omiecińska XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski XX. Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska XXII. Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmata XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Gacek, Michał Kodankowski, Gabriel Matwiejczyk XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-311.9 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej