Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(323)
Forma i typ
Książki
(299)
Publikacje dydaktyczne
(103)
Poradniki i przewodniki
(98)
Publikacje naukowe
(88)
Publikacje fachowe
(65)
Audiobooki
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje informacyjne
(11)
Dostępność
dostępne
(301)
wypożyczone
(38)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(289)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(23)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(7)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(19)
Biblioteka główna. Czytelnia
(3)
Biblioteka główna. Czytelnia dla dzieci
(1)
Autor
Ciesielski Marek (1949- )
(5)
Długosz Jan
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zych Robert
(4)
Armstrong Gary
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Dobija Mieczysław (1943- )
(3)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grucki Kazimierz
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Jaremen Daria Elżbieta
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Kawa Arkadiusz
(3)
Kienzler Iwona (1956- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Malcherek Monika
(3)
Meyer Beata (1963- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Milewski Dawid
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Sawińska Agnieszka
(3)
Tokarz Anna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Wieczerzycki Waldemar (1960- )
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Łupicka Anna
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Bukalska Teresa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dobija Dorota
(2)
Doroba Anita
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Jeszka Anna Maria
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lieb Rebecca
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Szostak Daniel
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tokar Joanna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Weiss Elżbieta (1950- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Małgorzata
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawadzak Tadeusz
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimniewicz Szymon
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Allen Justin
(1)
Anastasi Mark
(1)
Anderson Allan M
(1)
Andrzejkowicz Agata Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(120)
1990 - 1999
(36)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(193)
1901-2000
(33)
1989-2000
(33)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(321)
Niemcy
(2)
Język
polski
(321)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(121)
Menedżerowie
(36)
Studenci
(12)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Logistycy
(5)
Dziennikarze
(3)
Pracodawcy
(3)
Coachowie
(2)
Ekonomiści
(2)
Handlowcy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Szkoły średnie
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Blogerzy
(1)
Branża budowlana
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Główni księgowi
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy BHP
(1)
Inspektorzy nadzoru budowlanego
(1)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nowi przedsiębiorcy
(1)
Organizatorzy imprez
(1)
Politolodzy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Radni
(1)
Redaktorzy
(1)
Samorząd miejski
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turyści
(1)
Wykładowcy akademiccy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura chińska
(1)
Temat
Zarządzanie
(58)
Marketing
(57)
Przedsiębiorstwo
(36)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(26)
Menedżerowie
(17)
Reklama
(17)
Przywództwo
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Komunikacja marketingowa
(12)
Konsumenci
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Motywacja pracy
(12)
Kadry
(11)
Logistyka gospodarcza
(11)
Public relations
(10)
Sukces
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Badania marketingowe
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Usługi
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Finanse
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Turystyka
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Innowacje
(6)
Negocjacje
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Promocja handlowa
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Coaching
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Mentoring
(5)
Obsługa klienta
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Sprzedaż
(5)
Bezpieczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia ekonomiczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samorealizacja
(4)
Sektor publiczny
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
BHP
(3)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Biznesplan
(3)
Bogactwo
(3)
Content marketing
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Dystrybucja
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Jakość produktu
(3)
Język angielski
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Korespondencja handlowa
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Ratownictwo
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Strategia
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zjazdy i konferencje
(3)
Badania jakościowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Ceny
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Temat: czas
2001-
(40)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Bełchatów (woj. łódzkie)
(2)
Bełchatów (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Korea Południowa
(1)
Powiat bełchatowski (woj. łódzkie)
(1)
Rząsawa (woj. łódzkie, pow. bełchatowski, gm. Bełchatów)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Śwat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(124)
Poradnik
(89)
Opracowanie
(35)
Podręczniki
(17)
Monografia
(15)
Materiały pomocnicze
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Encyklopedia
(4)
Poradnik językowy
(3)
Praca dyplomowa
(3)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik polsko-angielski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Tablice i wzory
(2)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Synteza
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4034)
Edukacja i pedagogika
(1784)
Socjologia i społeczeństwo
(1409)
Literaturoznawstwo
(1314)
Medycyna i zdrowie
(1301)
Zarządzanie i marketing
(323)
Podróże i turystyka
(1250)
Psychologia
(1172)
Kultura i sztuka
(1159)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(787)
Hobby i czas wolny
(772)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(722)
Religia i duchowość
(699)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(600)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(579)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(524)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Rozwój osobisty
(514)
Biologia
(486)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(465)
Kulinaria
(460)
Językoznawstwo
(455)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(384)
Dom i ogród
(366)
Kultura fizyczna i sport
(309)
Filozofia i etyka
(266)
Inżynieria i technika
(263)
Archeologia
(248)
Matematyka
(247)
Chemia
(240)
Ochrona środowiska
(227)
Praca, kariera, pieniądze
(189)
Fizyka i astronomia
(182)
Nauka i badania
(176)
Informatyka i technologie informacyjne
(168)
Media i komunikacja społeczna
(166)
Transport i logistyka
(161)
323 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Dla studentów na wydziałach zarządzania i ekonomii, na studiach MBA, dla doradców inwestycyjnych.
Bibliogr. s. 944-946.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
SPIS TREŚCI: I. Podstawy public relations: 1. Public relations w komunikacji społecznej, 2. Psychospołeczne podstawy public relations, 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych, 4. Relacje wewnętrzne, 5. Pomiar efektywności działań public relations, 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, CZĘSĆ II Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe, 8. Marka a public relations, CZĘŚĆ III. Public relations - implikacja w praktyce: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna, 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych, 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych, 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie, 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Mundus : ludzie)
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach. Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens - amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu - bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. Koreańczycy, pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Reklama - jedna z najsilniejszych form społecznego przekazu - budzi kontro-wersje od momentu swych narodzin. Okazuje się jednak, że nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy bez niej zaistnieć. Posługująca się serią syntetycznych obrazów połączonych z krótkim tekstem, który w wielu przypadkach przypomina język snu lub dziecka - działa i wpływa na nasze wybory! Niniejsza książka składa się z dwóch części, część pierwsza odpowiada na pytania: Jak oraz Dlaczego Druga część ma charakter bardziej praktyczny. Polecamy wszystkim, których życie zawodowe związane jest z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem.
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ PIERWSZA: REKLAMA – PROCES KOMUNIKACJI I KREACJI POSTAW I. Reklama jako element marketingu II. Reklama – perspektywa "człowieka z ulicy"” III. Komunikacja – formuła klasyczna IV. Reklama jako forma komunikacji V. Komunikat reklamowy cele komunikacyjne percepcja komunikatu reklamowego obraz obraz a tekst tekst spójność formalna komunikat VI. Obraz produktu VII. Perswazja VIII. Kampania reklamowa – aspekt komunikacyjny IX. Podsumowanie CZĘŚĆ DRUGA: WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO I. Obraz II. Tekst III. Slogan i związki obrazu z tekstem IV. Kampania reklamowa – krótka synteza V. 12 kampanii reklamowych: Idea – kampania wprowadzająca, Mobil 1 – kampania żółta, Anno Domini 2000, Cenowa rewolucja Seata, Nationale Nederlanden: "Doradcy", Polar – czarna linia, Polar – linia historyczna, Frugo, Parada smaków, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec VI. Reklama o reklamie: Dariusz Doliński Jarosław Guzy Wiesław Jurewicz Jakub Kamiński Łukasz Kujawski Paweł Patkowski Robert Sieradzki VII. Wybrane problemy badań reklamy Abstract Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Pierwsze kroki: wstępny plan i kosztorys, 2. Organizacja i terminy, 3. Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja, 4. Transport, 5. Przybycie gości, 6. Wymogi lokalowe, 7. Dla kogo to wszystko? 8. Jedzenie i napoje, 9. Inne zagadnienia, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliografia strony 233-237.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1 Zostań menedżerem na miarę potrzeb ; Rozdział 2 Wprowadzaj skutecznie techniki zarządcze - ustawienie firmy ; Rozdział 3 Ustal właściwe relacje na stanowisku kierowniczym ; Rozdział 4 Włącz pracowników w określanie celów ; Rozdział 5 Zarządzaj strategicznie ; Rozdział 6 Zarządzaj inwestycjami ; Rozdział 7 Zarządzaj konfl iktami ; Rozdział 8 Zarządzaj stresem ; Rozdział 9 Zarządzaj swoim czasem ; Rozdział 10 Zdobywaj wiedzę dla tworzenia innowacji.
Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Indeksy.
W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Menedżerowie liniowi w znacznym stopniu odpowiadają za sprawy personalne: rekrutację pracowników, wynagrodzenia i szkolenie. W książce światowej sławy eksperta w dziedzinie zarządzania można znaleźć kompendium wiedzy w tym zakresie oraz praktyczne metody jej wdrażania. Autor omawia następujące zagadnienia: umiejętności niezbędne, aby skutecznie zarządzać ludźmi, zasoby, zarządzanie wynikami, rozwój i nagradzanie pracowników, zdrowie i bezpieczeństwo, struktura prawna organizacji. Armstrong przystępnie wyjaśnia fachową terminologię, nie posługując się biznesowym żargonem, a wiadomości teoretyczne wspiera licznymi przykładami z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Zarządzanie ludźmi to dynamicznie rozwijająca się gałąź wiedzy i praktyki gospodarczej. W książce światowej sławy eksperta M. Armstronga,można znaleźć kompendium wiedzy w tym zakresie...(www.empik.com)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1. Komunikacja marketingowa – znaczenie i funkcje 1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej – kluczowe szanse i zagrożenia 3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1. Miejsce pracy 3.1.2. Rynek 3.1.3. Społeczeństwo 3.1.4. Środowisko naturalne 3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3. Cyberprzestępczość a beacony 3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1. Cele badań i pytania badawcze 4.2. Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym 4.3. Charakterystyka próby badawczej 4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.4. Rekomendacje na podstawie badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Tytuł oryginału : "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okładce podtytuł : inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie, Struktura agencji, 1. Wybór mediów, 2. Planowanie i strategia reklamy, 3. Brief kreatywny, 4. Koncept kreatywny, 5. Projektowanie, 6. Przyszłość reklamy, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w przystępny sposób wyjaśnia, czym jest NLP i dlaczego jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzedzi rozwoju osobistego i zawodowego. Uczy najpopularniejszych technik i strategii, które pozwalają efektywnie zarządzać swoim umysłem i emocjami, osiągać wyznaczone cele i świadomie sterować własną karierą. Teorię wzbogacają liczne ćwiczenia i praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658/659
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
Minisłownik polsko-angielsko-niemiecki do książki : 6 s.
Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz? Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał się częściowo spieniężyć? Czy wybadałeś zawczasu, na ile Twój rozmówca może spuścić z tonu? A może za bardzo Ci zależało i dałeś przeciwnikowi sygnał, że może żądać, czego zechce? Może popełniłeś błąd tu, a może jeszcze gdzie indziej? Przeczytaj tę książkę, a ze zdziwieniem odkryjesz, że strzeliłeś w życiu więcej gaf, niż potrafisz to sobie wyobrazić. Przyjmujesz zakład? Vera Belohlávková, ekspert od negocjacji na usługach firm takich, jak Kaufland, Siemens, Skoda Auto i Volkswagen Slovakia, poszerzy Twoją świadomość negocjacyjną. Podpowie Ci, jak: budować zaufanie w pierwszej fazie negocjacji, ustalać cenę, dobierać akcesoria -- ubiór, stół i miejsce, stosować skuteczne techniki nacisku, dobierać odpowiednie słowa i zwroty, wykorzystać siłę milczenia, rozpoznawać sygnały ostrzegawcze podczas rozmowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej