Stein Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Stein Agnieszka
(-)
Fabianowska Małgorzata
(309)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Roberts Nora (1950- )
(230)
Zimnicka Iwona (1963- )
(230)
Krasicki Ignacy
(229)
Steel Danielle (1947- )
(224)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(219)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(187)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(183)
Drewnowski Jacek (1974- )
(180)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(176)
Christie Agatha (1890-1976)
(171)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(171)
Popławska Anna (filolog)
(170)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mazan Maciejka
(153)
Sandemo Margit (1924-2018)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(144)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
King Stephen (1947- )
(140)
Szulc Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Marciniakówna Anna
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(127)
Kraśko Jan (1954- )
(125)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(123)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(122)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(121)
Cieślik Donata
(120)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(120)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Prus Bolesław (1847-1912)
(119)
Siemianowski Roch (1950- )
(118)
Masterton Graham (1946- )
(117)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(114)
Braiter Paulina (1968- )
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(113)
Ochab Janusz (1971- )
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(112)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(110)
Ludwikowska Jolanta
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Ross Tony (1938- )
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Możdżyńska Aldona
(105)
Gawryluk Barbara (1957- )
(104)
Webb Holly (1976- )
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Spirydowicz Ewa
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Olejnik Donata
(100)
Polańczyk Danuta
(100)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(99)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(98)
Marlier Marcel (1930-2011)
(98)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(98)
Disney Walt (1901-1966)
(97)
Pawlikowska Beata (1965- )
(97)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Shakespeare William (1564-1616)
(95)
Supeł Barbara
(95)
Frączek Agnieszka (1969- )
(94)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(93)
Siewior-Kuś Alina (1940- )
(93)
Ławnicki Lucjan
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Beaumont Émilie (1948- )
(90)
Kosior Filip (1992- )
(90)
Naczyńska Zuzanna
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(89)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Rodzicielstwo bliskości
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Przedszkolaki
(1)
Rekrutacja do przedszkoli
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjologia
(1)
Więź rodzinna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rekomendowana dla rodziców dzieci w wieku: 2-6 lat.
Data wydania wg: www.taniaksiazka.pl.
Polecane lektury strona [221].
Podtytuł wzięty z okładki.
U góry okładki: Jak pomóc sobie i dziecku w zaprzyjaźnieniu się z przedszkolem.
SPIS TREŚCI: I. PRZEDSZKOLE - DLACZEGO, PO CO I KIEDY? Czy dzieci potrzebują przedszkola? ; Godzenie opieki z praca zawodową ; Nacisk ze strony bliskich ; Wspieranie dziecka w rozwoju ; Potrzeby społeczne ; Przedszkole jako "terapia" ; Wszyscy do przedszkola? II. JAK WYBRAĆ PRZEDSZKOLE ; Potrzeby rodziców ; Na co warto zwrócić uwagę ; Zwykłe czy wyjątkowe ; Państwowe czy prywatne ; Blisko czy daleko? ; Jak dużo atrakcji? Praca czy zabawa? ; Wsparcie czy stymulacja ; Kadra przedszkola ; Przedszkolna wspólnota ; Rodzice i nauczycielki ; Różnowiekowe czy z podziałem na wiek? ; Sprawy organizacyjne ; Adaptacja ; Wyżywienie ; Wyjścia na dwór ; Trudne sytuacje, nagrody i kary ; Przebieg rekrutacji ; III. ADAPTACJA ; Do czego potrzebna jest adaptacja? ; Przygotowanie do pójścia do przedszkola ; Czy dziecko jest gotowe? ; Czy rodzice są gotowi? ; Przed pierwszym dniem ; Pierwsze dni ; Budowanie poczucia bezpieczeństwa ; Jak zadbać o siebie ; Kiedy pojawiają się trudności ; IV. PRZEDSZKOLNA CODZIENNOŚĆ Wyjście do przedszkola ; Samodzielność i samoobsługa ; Ubranie ; Wyjście na dwór ; Jedzenie ; Spanie ; Odbieranie dziecka z przedszkola ; Choroby ; Wakacje, ferie, święta ; Odwiedziny i urodziny V. ZABAWA I NAUKA ; Swobodna zabawa ; Zajęcia dydaktyczne ; Zajęcia dodatkowe ; Dziecko nie bierze udziału w zajęciach ; Dziecko ma zaległości, nie radzi sobie, nie umie ; Dziecko nie potrafi usiedzieć na miejscu ; Dziecko nie koncentruje się ; Dziecko zdolne VI. PRZEDSZKOLNE WYZWANIA - KOMUNIKACJA Z PRZEDSZKOLEM ; Bije inne dzieci ; Krzyczy, obraża się, jest niemiłe ; Nie słucha, nie przestrzega zasad i reguł ; Nie bawi się z innymi dziećmi ; Nie chce przepraszać ; Nie chce sprzątać ; Bardzo tęskni do mamy, ciągle płacze ; Łatwo się poddaje, złości, kiedy mu coś nie wychodzi ; Nie wierzy w siebie, ma niskie poczucie własnej wartości ; Nie umie się dzielić ; Nic nie mówi w przedszkolu ; Niepokojące nawyki - palec w buzi, obgryzanie paznokci, wycofanie ; Dziecko zawsze chce być pierwsze ; Dziecko jest bite ; Nagrody i kary ; Dziecko opowiada o niepokojących rzeczach ; Zmiana przedszkola VII. DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA ; Specyficzne przedszkole a zwykła szkoła ; ZAKOŃCZENIE ; PODZIĘKOWANIA ; POLECANE LEKTURY
Zastanawiasz się, czy twoje dziecko jest gotowe na przedszkole? Pragniesz, aby czuło, że ma w tobie oparcie? Chcesz zbudować dobre relacje z opiekunami? "Akcja adaptacja" pomoże ci przepracować wiele wątpliwości i dostarczy praktycznych narzędzi, dzięki którym umocnisz malucha na drodze do większej samodzielności.
Z książki dowiesz się: * jak wybrać przedszkole i na co zwrócić uwagę, gdy nie mamy żadnego wyboru, * dlaczego odpowiednia adaptacja jest tak ważna oraz w jaki sposób powinna przebiegać, * jak zadbać o własne emocje i emocje swojego dziecka, * jak wygląda przedszkolna codzienność, * co zrobić, gdy maluch ma trudności z nauką lub relacjami w grupie, * na czym polega dojrzałość szkolna
Adaptacja w przedszkolu to duży sprawdzian dla rodziców i dzieci. Ale wyzwania związane z chodzeniem do przedszkola nie kończą się tylko na niej. Poradnik "Akcja adaptacja" podpowiada także, w jaki sposób reagować, gdy nasze dziecko: * bije, krzyczy lub jest niemiłe; * nie umie się dzielić, * często płacze i odczuwa tęsknotę, * zaczyna się wycofywać oraz przejawiać niepokojące nawyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko z bliska : zbuduj z dzieckiem szczęśliwą relację / Agnieszka Stein. - Wydanie 2, uaktualnione i poszerzone. - Warszawa : Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja, 2019. - 316, [1] strona : tabele ; 21 cm.
Pierwsza polska książka o rodzicielstwie bliskości. „Dziecko z bliska” kompleksowo opisuje relacje w rodzinie, nawiązywanie i utrzymywanie więzi między rodzicami a dziećmi i pomiędzy rodzeństwem. • Jak pomóc dziecku rozpoznawać i wyrażać emocje? • Czy karać, czy nagradzać? • Jak i gdzie postawić granice? • Konsekwentnie zabraniać czy czasem pozwolić? • Jak nie zapomnieć o własnych potrzebach? Agnieszka Stein, ceniona przez polskich rodziców psycholog dziecięca proponuje inspirującą koncepcję trzech R: RELACJA – nawiązanie i dbanie o dobrą więź pomiędzy dorosłymi a dziećmi; REGULACJA – rozwiązywanie trudnych sytuacji wychowawczych; nauka samoregulacji emocji; ROZWÓJ – wsparcie dziecka w rozwoju; rozwój osobisty dzięki obcowaniu z dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej