Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(6)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(12)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(10)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(3)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Deutsch Stacia
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Sawka Krzysztof
(2)
Szczepaniak Mikołaj
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Bekey George A. (1928- )
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Burton Kate (1962- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Gee Trisha
(1)
Hawryluk Janusz
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Hutt Sarah
(1)
Karplus Walter J
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Liukas Linda (1986- )
(1)
Martin James
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Mazur Dawid
(1)
Misiurewicz Piotr
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pike Rob
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rasmusson Jonathan
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seibel Peter
(1)
Sklyarov Dmitry
(1)
Snyder Cynthia
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stefański Andrzej
(1)
Syc Czesław
(1)
Tanenbaum Andrew S. (1944- )
(1)
Thomas David (1956- )
(1)
Turner Jake
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wiklik Krzysztof (1937- )
(1)
Zarzycki Ryszard
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(4)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
Dziewczęta
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Programiści
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura indyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4295)
Rodzina
(2522)
Relacje międzyludzkie
(2274)
Tajemnica
(2109)
Przyjaźń
(2030)
Programowanie (informatyka)
(-)
Miłość
(1974)
Zabójstwo
(1470)
II wojna światowa (1939-1945)
(1278)
Śledztwo i dochodzenie
(1225)
Relacja romantyczna
(1222)
Małżeństwo
(1131)
Trudne sytuacje życiowe
(1033)
Dzieci
(981)
Rodzeństwo
(950)
Uczucia
(935)
Nastolatki
(928)
Magia
(878)
Sekrety rodzinne
(832)
Życie codzienne
(801)
Zwierzęta
(796)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(696)
Policjanci
(688)
Matki i córki
(657)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(590)
Literatura polska
(578)
Władcy
(577)
Wybory życiowe
(576)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(526)
Arystokracja
(517)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(487)
Przestępczość zorganizowana
(485)
Historia
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(458)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(434)
Chłopcy
(430)
Zakochanie
(427)
Humor
(414)
Pisarze
(409)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(404)
Samorealizacja
(402)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(398)
Spisek
(392)
Śmierć
(387)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Obyczaje i zwyczaje
(382)
Polacy za granicą
(382)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(366)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Wakacje
(351)
Język niemiecki
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Polityka
(342)
Wsie
(342)
Politycy
(341)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Dziadkowie i wnuki
(318)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(298)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(288)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(280)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Śmierć bliskiej osoby
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Szczęście
(264)
Wojna 1939-1945 r.
(262)
Młodzi dorośli
(260)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(256)
Holokaust
(254)
Macierzyństwo
(254)
Spadek
(254)
Trauma
(253)
Zdrada małżeńska
(251)
Samobójstwo
(250)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręcznik
(4)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiks
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Od ambitnego do najlepszego - czyli jak stać się programistą wydajnym, dociekliwym i gotowym na wszelkie zawodowe wyzwania ! Poznaj najlepsze praktyki i najczęstsze pułapki procesu wytwarzania oprogramowania ; Naucz się pisać elastyczny, dynamiczny i łatwy w dostosowywaniu kod ; Opanuj sprawdzone techniki efektywnego testowania oprogramowania.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
Hello Ruby to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście... [matras.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego właśnie Python? Pierwsza odpowiedź, jaka się nasuwa, jest dość oczywista: ponieważ Python to jeden z najprostszych do nauki języków programowania. Najkrótszy program zajmuje tylko JEDNĄ linijkę. Z małą pomocą nauczyciela i naszego praktycznego zeszytu ćwiczeń każdy młody adept sztuki programowania zdoła szybko opanować podstawy tego języka i zacząć w nim pisać swoje pierwsze programy. Druga odpowiedź wydaje się z pozoru zaprzeczać pierwszej. Bo choć Python jest prosty, to drzemią w nim wielkie możliwości. Korzystają z niego bowiem zarówno początkujący programiści, jak i biegli w swoim rzemiośle developerzy aplikacji mobilnych i desktopowych, prowadzi się w nim obliczenia związane ze sztuczną inteligencją, tworzy moduły dla operacji matematycznych, statystycznych oraz finansowych. Programiści Pythona należą do najlepiej opłacanych specjalistów na świecie!
Wygląda na to, że przygodę z programowaniem faktycznie warto zacząć od Pythona. Dzięki pracy z naszym praktycznym zeszytem:
* Poznasz software, w którym będziesz działać
* Opanujesz podstawowe terminy, których używają programiści Pythona
* Nauczysz się wykonywać rozmaite operacje w tym języku
* Zaczniesz kodować! [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Scratch to edukacyjny język programowania, którego mogą się nauczyć nawet najmłodsi. Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę... [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrild Edu)
(Minecraft)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny Efektywna nauka przez zabawę w świecie. Minecrafta Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna Zadania z rozwiązaniami Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, 2021. - 384, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia opatrzona komentarzami na stronie: https://www.charlespetzold.com/code/CodeBibliography.html.
Napisana w przystępny sposób opowieść o tajemnym życiu toczącym się wewnątrz komputerów i innych inteligentnych urządzeń. Mówi też o historii poszczególnych wynalazków. Dzięki niej zrozumiesz, co w ciągu ostatnich dwustu lat doprowadziło ludzi, chcących po prostu sprawniej się porozumiewać, do wynalezienia różnych urządzeń. Przeczytasz również o rzeczywistych mechanizmach działania komputerów osobistych, multimediów cyfrowych i internetu.
SPIS TREŚCI: 1. Najlepsi kumple ; 2. Kody i kombinacje ; 3. Kod Braille'a a kod binarny ; 4. Anatomia latarki ; 5. Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga ; 6. Telegrafy i przekaźniki ; 7. Naszych dziesięć cyfr ; 8. Jeśli nie system dziesiętny, to co? ; 9. Bit bita bitem pogania ; 10. Logika i przełączniki ; 11. Bramki ; 12. Binarna maszyna sumująca ; 13. A co z odejmowaniem? ; 14. Sprzężenie zwrotne i przerzutniki ; 15. Bajty i system szesnastkowy ; 16. Czas sklecić pamięć ; 17. Automatyzacja ; 18. Od liczydła do scalaka ; 19. Dwa klasyczne mikroprocesory ; 20. Kod ASCII i galeria znaków ; 21. Magistrala komunikacyjna ; 22. System operacyjny ; 23. Liczby stało- i zmiennoprzecinkowe ; 24. Języki wysokiego i niskiego poziomu ; 25. Rewolucja graficzna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład: Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - IX, [1], 425, [1] strona : ilustracje, portrety ; 24 cm.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. Na stronie 4. okładki: Microsoft Press.
Mało kto się zastanawia, jak działa komputer. Jeśli ktoś chce pisać aplikacje, najczęściej wybiera sobie język programowania i koduje, jednak bez zagłębiania się w niuanse pojedynczych bitów pamięci. Tymczasem tajemniczy świat komputerów warto poznać nieco lepiej. Zrozumienie zasad działania procesora ułatwia pisanie wysoce efektywnego kodu. A nawet zwykły użytkownik powinien rozumieć różnicę między pamięcią operacyjną a masową, znać podstawy działania sieci i internetu czy ...[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Baza Programisty)
Skorowidz.
Na okł. Pragmatic Bookshelf
Bibliogr. s. 263-264.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dodatek do tyt.: Zajrzyj bezkarnie programiście przez ramię! Czym naprawdę jest programowanie? Jak swoją przygodę rozpoczynali wielcy tej branży? Czy istnieje bezbłędny program?
Bibliogr. s. 391-393. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Mistrz budownictwa)
(Minecraft)
Na okładce: jak krok po kroku zbudować własne potwory
Z tym niesamowitym przewodnikiem zbudujesz krok po kroku trzynaście fantastycznych stworów - bohaterów mitów i legend z całego świata! Twórz centaury, morskie poczwary i człekokształtne stwory - z tym przewodnikiem łatwo zbudujesz najbardziej fantastyczne stworzenia. Od prostych modeli do bardziej zaawansowanych projektów. Użyj wyobraźni i projektuj własne potwory! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
(Minecraft)
Dla dzieci w wieku od 10 lat.
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania – stałe, zmienne, instrukcje. W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota, który będzie się poruszał po wytyczonym torze. Arduino to niesamowita platforma programistyczna, w której wykorzystano język programowania C/C++ [madreksiazki.org].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej