Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(47)
Forma i typ
Książki
(45)
Proza
(26)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(16)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(11)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(31)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(8)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(5)
Autor
Grabowska Ałbena (1971- )
(6)
Orlińska Zuzanna (1972- )
(6)
Hikiert Anna
(4)
Kotarski Jarosław (1961-2012)
(3)
Milton Stephanie
(3)
Pratchett Terry (1948-2015)
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Cordner Theo
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Parvela Timo (1964- )
(2)
Pitkänen Pasi
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Arahovitis Iias
(1)
Barker James
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Borowski Piotr (1977- )
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Danowski Bartosz (1975- )
(1)
Danowski Jakub
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Emerson Marcus
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Farwell Nick
(1)
Frabetti Carlo (1945- )
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Graley Sarah
(1)
Gulla Bożena
(1)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Kalmer Mikołaj
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kearney Kristen
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
McBrien Thomas
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
McLaren Joe
(1)
Monster Sfé R
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Nawrot Bogumiła (1969- )
(1)
Needier Matthew
(1)
Obara Karina (1974- )
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Praski Łukasz
(1)
Pratchett Terry (1948-2015). Johnny i bomba
(1)
Pratchett Terry (1948-2015). Johnny i zmarli
(1)
Pratchett Terry (1948-2015). Tylko ty możesz uratować ludzkość
(1)
Purenins Staf
(1)
Roberts Nora (1950- )
(1)
Scott Cavan (1973- )
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Sortland Bjorn
(1)
Sortland Bjørn (1968- )
(1)
Southam Phil
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stuart S. D. (1969- )
(1)
Szafrańska-Brandt Marta
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Turner Jake
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wysocka-Pleczyk Małgorzata
(1)
Ziemkiewicz Rafał A. (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Odbiorca
9-13 lat
(26)
Dzieci
(21)
Młodzież
(15)
14-17 lat
(11)
6-8 lat
(11)
Rodzice
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(16)
Literatura amerykańska
(10)
Literatura angielska
(3)
Literatura fińska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Kobieta
(4274)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Gry komputerowe
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1464)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1122)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(976)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(921)
Nastolatki
(917)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(521)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Humor
(407)
Pisarze
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(389)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(340)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(332)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(270)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Kłamstwo
(248)
Zdrada małżeńska
(248)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Grębów (woj. podkarpackie, pow. tarnobrzeski, gm. Grębów)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(16)
Poradnik
(14)
Fantastyka
(12)
Powieść przygodowa
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Science fiction
(3)
Kryminał
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Esej
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Horror
(1)
Instrukcja
(1)
Katalog
(1)
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść młodzieżowa hiszpańska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie gier dla początkujących / Tomasz Błaszczyk. - Wydanie pierwsze - Piekary Śląskie :Itstart , 2020.
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Stwórz swój własny trójwymiarowy świat i zbuduj model rozgrywki tak, jak sobie tylko wymarzysz. Bo jedyne co ogranicza Cię w tworzeniu gier, to Twoja wyobraźnia! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 205-209.
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w poważny nałóg. Jak do tego nie dopóścić? Książka definiuje, jak gry oddziaływują na rozwój dziecka, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, co robić, gdy dziecko zbyt długo przesiaduje przed komputerem, kiedy powiedzieć "Dość" i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Bartosz Danowski, Jakub Danowski. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2017. - 255 stron, [1] karta tablic luzem złożona : ilustracje ; 24 cm.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda świat Minecrafta i czy warto zwiedzić go dokładniej, najłatwiej będzie zacząć od tej książki. Znajdziesz tu wszystkie informacje pozwalające sprawnie zainstalować grę i rozpocząć rozgrywkę. A gdy już nieco oswoisz się z kwadratowym światem i panującymi w nim zasadami, na pewno wrócisz do niej po kolejne wskazówki i garść podpowiedzi. Jak zbudować stół do zaklęć, a jak piec do wytapiania metali? Jak skonstruować mechanizmy i zmieszać magiczną miksturę? Gdzie znaleźć obsydian, a gdzie złote jabłko? Od czego zależy moc zaklęcia? Rozległy świat Minecrafta kryje w sobie wiele zagadek, ale nie zawsze musisz wymyślać koło od nowa. Zostań mistrzem Minecrafta i baw się doskonale!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver 2)
Stanowi kontynuację: Gra w nigdy
Kontynuowany w: Ostatni dowód
Kontynuowany w: Polowanie na czas
Stanowi część 2. cyklu. Część 1. pt.: Gra w nigdy, część 3. pt.: Ostatni dowód, częć 4. pt.: Polowanie na czas.
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.[z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-311.3 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver 1)
Kontynuowany w: Do jutra
Kontynuowany w: Ostatni dowód
Kontynuowany w: Polowanie na czas
Stanowi część 1. cyklu. Część 2. pt.: Do jutra, część 3. pt.: Ostatni dowód, część 4. pt.: Polowanie na czas.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-311.3 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Nowi bohaterowie / Stacia Deutsch ; tłumaczenie Jan Bitner. - Łódź : Ameet, 2024. - 53 stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Lego Ninjago (Ameet))
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?[z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 7)
Tytuł oryginału: "Gamer's paradise"2021.
Stanowi cz. 7 cyklu "Dziennik youtubera".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Po/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kilkunastoletni chłopiec o pseudonimie Galileo lubi buszować po internecie. Przypadkowo nawiązuje kontakt z osobnikiem podpisującym się jako Hal. Ten proponuje mu „grę w grę” i zadaje serię zagadek logicznych, odwołujących się m.in. do znajomości ciągów matematycznych, podstaw łaciny i astronomii. Leo rozwiązuje zagadki i proponuje własne... Sensacyjna akcja jest tłem dla wielu ciekawostek z historii nauki. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF/III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Dla miłośników gier komputerowych i moli książkowych
Julek i Maja wraz z przyjaciółmi podejmują grę - tym razem stawką jest uratowanie Ali, koleżanki Julka. Oba światy - realny i wirtualny - przenikają się. W obu trzeba być uważnym, bo pozory mylą: KTO OKAŻE SIĘ PRZYJACIELEM, A KTO WROGIEM?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Julek, który narozrabiał w szkole, postanawia uciec z domu. W drodze na dworzec spotyka tajemniczą nieznajomą, która - niczym Królowa Śniegu z baśni Andersena - pomaga mu się dostać do pociągu. Wkrótce chłopiec odkrywa, że nie jest jedynym towarzyszem podróży pięknej nieznajomej i że znów dał się wciągnąć w niebezpieczną przygodę, rozgrywającą się na pograniczu dwóch światów - rzeczywistego i wirtualnego. Czy i tym razem uda mu się stamtąd wydostać? Jaką rolę odegra w tym jego siostra, Maja? Co się stanie z pozostałymi dziećmi wciągniętymi w zasadzkę? Trzymająca w napięciu powieść zapewni czytelnikom rozrywkę na długie jesienne wieczory, ale też każe się zastanowić nad tym, co dla nas najważniejsze.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla miłośników gier komputerowych i moli książkowych! Opowieść o 12-letnim Julku, chłopcu o niezwykłej wyobraźni i trudnościach szkolnych (dysleksja i nadruchliwość). Julek ponad wszystko uwielbia gry komputerowe. Pewnego razu, przez przypadek, trafia w sam środek gry. Początkowo zafascynowany światem wirtualnym, nie chce wracać do zwykłego życia. Stopniowo odkrywa jednak, że bycie w tym świecie nie jest tak przyjemne i bezpieczne, jak myślał. Próbuje powrócić do domu. Pomagają mu siostra, 8-letnia Maja, oraz mama Kasia, która za synem i córką wchodzi do świata gry. Mama i dzieci wędrują przez różne poziomy. Mama, która jest lekarzem neurologiem, orientuje się szybko, że gra toczy się w ludzkim mózgu, a kolejne jej poziomy odpowiadają strukturom anatomicznym ośrodkowego układu nerwowego. Bohaterowie odbywają pasjonującą wędrówkę we wnętrzu mózgu, spotykając na swej drodze intrygujące byty. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega bardzo dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I: ZMIANA SPOŁECZNA A PRZESTĘPCZOŚĆ: 1. Psychologiczny wizerunek młodocianych przestępców w kontekście zmiany społecznej – zarys problematyki ; 2. Młodzież w obliczu zagrożeń społecznych ; CZĘŚĆ II. OBLICZA PRZESTĘPCZOŚCI NIELETNICH: 3. Relacje pomiędzy płcią psychologiczną a agresywnością na tle czynników ryzyka przemocy u nieletnich dziewcząt i chłopców ; 4. Modele przestępczego zachowania nieletnich dziewcząt i chłopców ; 5. Przejawy i nasilenie nieprzystosowania społecznego nastoletnich dziewcząt ; 6. Charakterystyka wybranych cech psychicznych nieletnich dziewcząt ; 7. Nieletni sprawcy rozboju – wybrane charakterystyki psychologiczne ; 8. Motywacyjne uwarunkowania przestępczości nieletnich (na przykładzie przestępstw agresywnych i nieagresywnych ; 9. "Skryptowe dzieciaki" i "crakerzy" – nowe oblicza przestępczości komputerowej ; 10. Gry komputerowa a przestępczość młodzieży ; CZĘŚĆ III. MECHANIZMY AGRESJI: 10. Jakość przywiązania w etiologii zachowań agresywnych ; 11.Ojciec w percepcji nieletnich sprawców przestępstw ; 11. Poczucie alienacji a jego osobowościowe i sytuacyjne korelaty u młodocianych przestępców ; 12. Agresja w kontekście zachowania autodestrukcyjnego u dorastającej młodzieży Znaczenie stylów ustosunkowania interpersonalnego w genezie zachowań antyspołecznych nieletnich dziewcząt i chłopców ; CZĘŚĆ IV. RESOCJALIZACJA: 13. Rodzinne domy terapeutyczne propozycją modelowego systemu opiekuńczo-wychowawczego dla osób niedostosowanych społecznie ; 14. Doświadczona ocena społeczna jako czynnik warunkujący potencjał poprawczy sprawców przestępstw agresywnych.
Oddajemy w Państwa ręce monografię poświęconą różnym obliczom i mechanizmom psychologicznym przestępczości nieletnich. Zjawisko popełniania przestępstw przez osoby nieletnie zwraca coraz większą uwagę zarówno społeczeństwa, jak i naukowców. Choć udział nieletnich w statystykach przestępczości nie zwiększył się w ostatnich latach, to jednak można zauważyć takie niepokojące tendencje, jak obniżenie wieku osób łamiących prawo, zwiększanie się liczby dziewcząt dokonujących czynów zabronionych, coraz brutalniejsze formy przestępczości, postępujący swoisty egalitaryzm przestępczości, czyli rozszerzanie się zjawiska łamania norm prawnych na wszystkie klasy społeczne. W niniejszej pracy, będącej wynikiem rozważań polskich psychologów sądowych, poruszono wiele zagadnień dotyczących różnych przejawów przestępczości nieletnich, psychologicznych i społecznych mechanizmów powstawania zachowań agresywnych, a także pomocy psychologicznej i resocjalizacji sprawców przestępstw. Mamy nadzieję, że prezentowana praca spotka się z Państwa zainteresowaniem, a Czytelnik znajdzie w niej materiał zmuszający do refleksji nad zagadnieniem przestępczości dokonywanej przez młodzież. Ze wstępu Publikacja jest pracą zbiorową poświęconą przejawom, mechanizmom powstawania i przeciwdziałaniu zachowaniom dewiacyjnym dzieci i młodzieży. Stanowi pewne kompendium wiedzy o nieprzystosowaniu wspomnianej grupy ze szczególnym uwzględnieniem agresji interpersonalnej. Publikację uważam za potrzebną i ciekawą. Z recenzji prof. dr hab. Ireny Pospiszyl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
U góry strony tytułowej: Under official inquiry.
Pierwszy oficjalny przewodnik po uniwersum Five Nights at Freddy's to prawdziwy niezbędnik dla wszystkich graczy i fanów tej serii. Dzięki niemu zagłębicie się w mitologię serii, prześledzicie drogi animatroników, poznacie różne sposoby gry i odkryjecie tajemnice ukryte w sercu pizzerii Freddy’ego Fazbeara. A to jeszcze nie wszystko! Szczególną gratkę stanowią sekcje specjalne, w których nieco więcej światła pada na najczęściej omawiane teorie fanowskie: ugryzienie z 1983 kontra ugryzienie z 1987, tożsamość Purple Guya, stwierdzenie „it’s me” pojawiające się w halucynacjach i wiele innych. [http://www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 791/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 1. cyklu.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF/IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej