Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(338)
Form of Work
Książki
(338)
Publikacje dydaktyczne
(89)
Publikacje naukowe
(54)
Poradniki i przewodniki
(19)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje informacyjne
(3)
Status
available
(356)
unavailable
(4)
unknown
(2)
Branch
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(320)
Filia nr 1. Wyp. (Szkolna 4)
(18)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(24)
Author
Sawicki Jarosław
(11)
Ehrlich Andrzej
(9)
Czarny Bogusław (1957- )
(8)
Begg David K. H
(6)
Budnikowski Adam
(6)
Ciesielski Marek (1949- )
(6)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(6)
Fierla Irena (1933- )
(6)
Fischer Stanley (1943- )
(6)
Rapacki Ryszard (1949- )
(6)
Jóźwiak Janina (1948-2016)
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Podgórski Jarosław
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Czarny Elżbieta
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Nowak Edward
(4)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Baran Radosław
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Długosz Jan
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Górska Grażyna (tłumacz)
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1950- )
(3)
Kisiel Wiktor
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Matkowski Zbigniew
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Poskrobko Bazyli (1941-2021)
(3)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Adamowicz Elżbieta (1948- )
(2)
Ajdacki Michał
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Bielińska Irena
(2)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(2)
Borg James
(2)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Buczkowska Anna
(2)
Budnikowski Adam (1948- )
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Duraj Jan (1943- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Früboes Bogumiła
(2)
Gawlik Józef
(2)
Gaworecki Władysław W
(2)
Geldner Marian
(2)
Grucki Kazimierz
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzelońska Urszula (1939- )
(2)
Górka Kazimierz (1940- )
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jay Ros
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaliński Janusz (1942- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kawa Arkadiusz
(2)
Kempny Danuta
(2)
Koralun-Bereźnicka Julia
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Krajewska Anna (1942- )
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Lijewski Teofil (1930-2010)
(2)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(2)
Mankiw Nicholas Gregory
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Mikułowski Bogdan
(2)
Milewska Mariola
(2)
Mirecka Halina
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Nojszewska Ewelina
(2)
Olzacka Barbara
(2)
Ostrowska Elżbieta (1952- )
(2)
Parkoła Andrzej
(2)
Pałczyńska-Gościniak Renata
(2)
Peeling Nic
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Plichta Jarosław
(2)
Plinta Dariusz
(2)
Poskrobko Tomasz
(2)
Prokop Jacek
(2)
Pruss Adrian
(2)
Prączko Anna
(2)
Pułaska-Turyna Beata
(2)
Radecki Wojciech (1943- )
(2)
Romanowska Maria
(2)
Year
2020 - 2025
(7)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(192)
1990 - 1999
(60)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(66)
1901-2000
(27)
1989-2000
(24)
1945-1989
(4)
Country
Poland
(336)
unknown (a)
(2)
Language
Polish
(338)
Audience Group
Szkoły wyższe
(225)
Menedżerowie
(7)
Studenci
(6)
Logistycy
(3)
Pracownicy biurowi
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Doktoranci
(1)
Hotelarze
(1)
Magazynierzy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(56)
Zarządzanie
(39)
Marketing
(35)
Logistyka gospodarcza
(19)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(14)
Rachunkowość
(13)
Turystyka
(13)
Kadry
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Finanse
(9)
Handel międzynarodowy
(9)
Ekonomia
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Statystyka
(8)
Banki
(7)
Globalizacja
(7)
Makroekonomia
(7)
Negocjacje
(7)
Produkcja
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Geografia gospodarcza
(6)
Handel zagraniczny
(6)
Organizacja
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Badania marketingowe
(5)
Innowacje
(5)
Konkurencja
(5)
Mikroekonomia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Podatek
(5)
Public relations
(5)
Reklama
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Analiza finansowa
(4)
Bilans płatniczy
(4)
Dochód narodowy
(4)
Gospodarka
(4)
Integracja europejska
(4)
Konsumenci
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Popyt
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Rynek
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zatrudnienie
(4)
Bank centralny
(3)
Bezrobocie
(3)
Biznesplan
(3)
Budżet państwa
(3)
Controlling
(3)
Cykl koniunkturalny
(3)
Decyzje
(3)
Dewaluacja
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gastronomia
(3)
Hotelarstwo
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Menedżerowie i menedżerki
(3)
Metody statystyczne
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Pieniądz
(3)
Polityka celna
(3)
Polityka ochrony środowiska
(3)
Polityka pieniężna
(3)
Produkt globalny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przywództwo
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Sprzedaż
(3)
Statystyka gospodarcza
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Unia Europejska
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Agroturystyka
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Ceny
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonometria
(2)
Emerytura
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Historia gospodarcza
(2)
Kapitał
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Koszty
(2)
Krajoznawstwo
(2)
Kredyt
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kursy walutowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Subject: time
2001-
(12)
1901-2000
(7)
1989-
(5)
1989-2000
(4)
1901-
(2)
1945-
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(232)
Podręczniki
(22)
Poradnik
(19)
Opracowanie
(12)
Monografia
(6)
Encyklopedia
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Listy angielskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(71)
Zarządzanie i marketing
(66)
Transport i logistyka
(21)
Matematyka
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Psychologia
(1)
338 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 168-179.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1. Komunikacja marketingowa – znaczenie i funkcje 1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej – kluczowe szanse i zagrożenia 3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1. Miejsce pracy 3.1.2. Rynek 3.1.3. Społeczeństwo 3.1.4. Środowisko naturalne 3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3. Cyberprzestępczość a beacony 3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1. Cele badań i pytania badawcze 4.2. Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym 4.3. Charakterystyka próby badawczej 4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.4. Rekomendacje na podstawie badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
Audience Group
Subject
Genre/Form
Podręcznik dla studentów kierunków geograficznych uniwersytetów, a także uczelni ekonomicznych i rolniczych.
Bibliogr. s. 237-243. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 913(438) (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomia rozwoju / Ryszard Bartkowiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 233, [3] s., [11] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Form of Work
Audience Group
Genre/Form
Bibliogr. s. 227-233.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Historia myśli ekonomicznej / Ryszard Bartkowiak. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
Form of Work
Audience Group
Genre/Form
Bibliogr. s. 218-220. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
SPIS TREŚCI: Cz. I. Wprowadzenie : 1. Wprowadzenie do gospodarki i ekonomii; 2. Narzędzia analizy ekonomicznej; 3. Popyt, podaż i rynek; 4. Państwo w gospodarce mieszanej. Cz. II. Mikroekonomia pozytywna : 5. Reakcje popytu na zmiany cen i dochodów; 6. Teoria wyboru konsumenta; 7. Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; 8. Rozwinięcie teorii podaży - koszty a produkcja; 9. Konkurencja doskonała i pełny monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 10. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; 11. Analiza rynków czynników produkcji - rynek pracy; 12. Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; 13. Kapitał i ziemia - uzupełnienie analizy rynków czynników produkcji; 14. Ryzyko w działalności gospodarczej. Cz. III. Ekonomia dobrobytu : 15. Wprowadzenie do ekonomii dobrobytu; 16. Podatki i wydatki publiczne - rola państwa w alokacji zasobów; 17. Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; 18. Nacjonalizacja i prywatyzacja; 19. Równowaga ogólna - uzupełnienie mikroekonomii i wstęp do makroekonomii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
SPIS TREŚCI: Cz. IV. MAKROEKONOMIA : 20. Wprowadzenie do makroekonomii i rachunku dochodu narodowego; 21. Determinanty dochodu narodowego; 22. Popyt globalny, polityka fiskalna i handel zagraniczny; 23.Pieniądz i współczesny system bankowy; 24. Bank centralny i system pieniężny; 25. Polityka pieniężna i fiskalna w gospodarce zamkniętej;26. Podaż globalna, poziom cen i tempo dostosowań;27. Bezrobocie 28. Inflacja; 29. Makroekonomia gospodarki otwartej; 30. Wzrost gospodarczy; 31. Cykl koniunkturalny; 32. Makroekonomia-stan obecny Cz. V. GOSPODARKA ŚWIATOWA : 33. Handel międzynarodowy i polityka handlowa; 34. Międzynarodowy system walutowy; 35. Integracja w Europie; 36. Problemy krajów rozwijających się
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
SPIS TREŚCI: Cz. IV. MAKROEKONOMIA : 20. Wprowadzenie do makroekonomii i rachunku dochodu narodowego; 21. Determinanty dochodu narodowego; 22. Popyt globalny, polityka fiskalna i handel zagraniczny; 23.Pieniądz i współczesny system bankowy; 24. Bank centralny i system pieniężny; 25. Polityka pieniężna i fiskalna w gospodarce zamkniętej;26. Podaż globalna, poziom cen i tempo dostosowań;27. Bezrobocie 28. Inflacja; 29. Makroekonomia gospodarki otwartej; 30. Wzrost gospodarczy; 31. Cykl koniunkturalny; 32. Makroekonomia-stan obecny Cz. V. GOSPODARKA ŚWIATOWA : 33. Handel międzynarodowy i polityka handlowa; 34. Międzynarodowy system walutowy; 35. Integracja w Europie; 36. Problemy krajów rozwijających się
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik dla studentów pierwszych lat studiów ekonomicznych.
SPIS TREŚCI: Część IV. MAKROEKONOMIA. Rozdział 19. Wprowadzenie do makroekonomii. Rozdział 20. Produkcja i popyt globalny. Rozdział 21. Polityka fiskalna i handel zagraniczny. Rozdział 22. Pieniądz i system bankowy. Rozdział 23. Stopy procentowe i mechanizm transmisyjny polityki pieniężnej. Rozdział 24. Polityka pieniężna i fiskalna. Rozdział 25. Globalna podaż, ceny i proces dostosowań. Rozdział 26. Inflacja, oczekiwania i wiarygodność. Rozdział 27. Bezrobocie. Rozdział 28. Kursy walutowe i bilans płatniczy. Rozdział 29. Makroekonomia gospodarki otwartej. Rozdział 30. Wzrost gospodarczy. Rozdział 31. Cykl koniunkturalny. Rozdział 32. Makroekonomia - stan obecny. Część V. GOSPODARKA ŚWIATOWA. Rozdział 33. Handel międzynarodowy. Rozdział 34. Systemy kursu walutowego. Rozdział 35. Integracja europejska. Rozdział 36. Kraje słabiej rozwinięte.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (2 egz.)
Book
In basket
Podręcznik dla studentów pierwszych lat studiów ekonomicznych.
SPIS TREŚCI: Część I. WPROWADZENIE. Rozdział 1. Ekonomia a gospodarka, Rozdział 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, Rozdział 3. Popyt, podaż i rynek. Część II. MIKROEKONOMIA POZYTYWNA. Rozdział 5. Decyzje konsumenta. Rozdział 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie. Rozdział 7. Koszty a wielkość podaży. Rozdział 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol. Rozdział 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała. Rozdział 10. Rynek pracy. Rozdział 11. Różne rodzaje pracy. Rozdział 12. Rynki czynników produkcji i podział dochodu. Rozdział 13. Ryzyko i informacja. Rozdział 14. Gospodarka oparta na informacji. Część III. EKONOMIA DOBROBYTU. Rozdział 15. Ekonomia dobrobytu. Rozdział 16. Wydatki i dochody publiczne. Rozdział 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji. Rozdział 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii, stosunków międzynarodowych, handlu zagranicznego, menedżerów i przedsiębiorców, kierowników na wszystkich szczeblach zarządzania, osób, które chcą poznać tajniki negocjacji.
Bibliogr. s. 119-[120]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 406, [2] strony : ilustracje, tabele ; 21 cm.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Bibliografia strona 461-470. Indeks.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Szkolna 4)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie III zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 476 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 385-394. Indeks.
Uwzględniając nieustanny postęp wiedzy i najnowsze doświadczenia w zakresie logistyki, autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistryki w skali przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem, które jest nastawione na osiągnięcie sukcecu rynkowego.
SPIS TREŚCI: 1. Istota i przewartościowanie pojęcia logistyki ; 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce ; 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki ; 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych ; 5. Struktura procesów logistycznych i oblemy jej kształtowania ; 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego ; 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego miedzy przedsiębiorstwami 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania ; 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie ; 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again