Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(20)
Autor
Wiktor Jan W
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bajak Maria (ekonomia)
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Blythe Jim
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czernecka Julita
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Folga Radosław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachim Andrzej
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kmita Anna
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milewski Dawid
(1)
Miller Donald
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Olczyk Jakub
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osip Mirosław
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Rzemieniak Robert
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Świątecki Andrzej
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2505)
Relacje międzyludzkie
(2259)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2012)
Komunikacja marketingowa
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(816)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(361)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1. Komunikacja marketingowa – znaczenie i funkcje 1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej – kluczowe szanse i zagrożenia 3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1. Miejsce pracy 3.1.2. Rynek 3.1.3. Społeczeństwo 3.1.4. Środowisko naturalne 3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3. Cyberprzestępczość a beacony 3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1. Cele badań i pytania badawcze 4.2. Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym 4.3. Charakterystyka próby badawczej 4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.4. Rekomendacje na podstawie badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: 1. Teorie komunikacji marketingowej, 2. Instrumenty komunikacji marketingowej, 3. Reklama w mediach drukowanych, 4. Reklama telewizyjna radiowa i kinowa, 5. Reklama zewnętrzna, 6. Public relations i wizerunek firmy, 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny, 8. Wystawy i targi, 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, 10. Promocja sprzedaży, 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 190-191.
SPIS TREŚCI: I. Specyfika gałęzi turystycznej i rynku turystycznego, II. Komunikacja gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniem, III. Etapy rozwoju podmiotów gałęzi turystycznej i wynikające z nich cele komunikacji z rynkiem i otoczeniem, IV. Zapotrzebowanie turystów na informację. Źródła informacji, V. Komunikacja między regionem a potencjalnymi turystami, VI. Komunikacja regionu z odwiedzającymi go turystami, VII. Komunikacja podmiotó gospodarczych z rynkiem turystycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ekscytująca podróż w krainę snu, w której odkryjesz, jak ogromne znaczenie dla zdrowia ma porządne wysypianie się. Zakończysz tę lekturę uzbrojony w wiedzę, dzięki której wygrasz walkę o dobry sen. Wszystkie działania dostosujesz do swojego stylu życia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
SPIS TREŚCI: 1. Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy ; 2. Google Ads - pokaż się innym ; 3. Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej ; 4. Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty ; 5. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić ; 6. Prognozy ekspertów ; 7. Analityka stron internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia strony 372-378. Indeks.
SPIS TREŚCI: Wstęp ; CZĘŚĆ I. Wprowadzenie do marketingu w turystyce i rekreacji ; 1. Podstawy marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, 3. Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji, CZĘŚĆ II.: Struktura instrumentów marketingu w turystyce i rekreacji: 5. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 6. Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 7. Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 8. Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 9. Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. Współczesny marketing w turystyce i rekreacji: 10. Marketing terytorialny w turystyce ; 11. Markowy produkt turystyczny, 12. Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji, 13. Marketing relacji w turystyce i rekreacji, 14. Badania marketingowe w turystyce i rekreacji, 15. Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książkę tę należy traktować jako nowej generacji podręcznik dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społeczej.
Bibliogr. s. 313-317.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
W książce Autorzy przedstawiają klasyczną kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa. [bibliofil.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zintegrowane komunikowanie marketingowe / Andrzej Świątecki. - Wyd. 1 (dodr., twarda opr.). - Warszawa : Best Eastern Plaza Hotels, 2001. - 310 , [1] s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej