Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(10)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(2)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Bajak Maria (ekonomia)
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jeffery Mark (1965- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milewski Dawid
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(3)
Menedżerowie produktu
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2505)
Relacje międzyludzkie
(2259)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2012)
Badania marketingowe
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(816)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(361)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1. Komunikacja marketingowa – znaczenie i funkcje 1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej – kluczowe szanse i zagrożenia 3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1. Miejsce pracy 3.1.2. Rynek 3.1.3. Społeczeństwo 3.1.4. Środowisko naturalne 3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3. Cyberprzestępczość a beacony 3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1. Cele badań i pytania badawcze 4.2. Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym 4.3. Charakterystyka próby badawczej 4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.4. Rekomendacje na podstawie badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Dodatkowe materiały do pobrania: przykładowe szablony wskaźników finansowych.
Bibliogr. s. 316-317.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [3] strony ; 24 cm.
Bibliogr. s. 397-[400]. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia strony 372-378. Indeks.
SPIS TREŚCI: Wstęp ; CZĘŚĆ I. Wprowadzenie do marketingu w turystyce i rekreacji ; 1. Podstawy marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, 3. Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji, CZĘŚĆ II.: Struktura instrumentów marketingu w turystyce i rekreacji: 5. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 6. Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 7. Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 8. Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 9. Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. Współczesny marketing w turystyce i rekreacji: 10. Marketing terytorialny w turystyce ; 11. Markowy produkt turystyczny, 12. Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji, 13. Marketing relacji w turystyce i rekreacji, 14. Badania marketingowe w turystyce i rekreacji, 15. Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej