Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(12)
Audiobooki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(22)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(4)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(2)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Tokarz Marek
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bavister Steve
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Błaż Agata
(1)
Camp Jim
(1)
Clayton Mike
(1)
Czub Marta
(1)
Danieluk Barnaba
(1)
Drozdowski Krzysztof
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Greene Robert
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Konewka Michał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lisiecka Milena (1971- )
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Pabijańska Monika
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Radzicki Józef
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Vickers Amanda
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4281)
Rodzina
(2514)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2020)
Perswazja
(-)
Miłość
(1971)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Śledztwo i dochodzenie
(1218)
Relacja romantyczna
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(978)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(933)
Nastolatki
(924)
Magia
(875)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(793)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(296)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Młodzi dorośli
(256)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki
(2)
Audiobooki
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Bibliografia na stronach [247]-282. Indeks.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem. [Nota Wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Tytuł oryginału: "Influence (Principles of ethical influence)" 2003.
Książka ukazała się w komplecie z wersją dźwiękową na 2 dyskach CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Na okł.: Wykorzystaj sprawdzone techniki i sztukę perswazji. Zdobądź to, czego pragniesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z II Lubelskich Spotkań z Psychologią Społeczną, 24-25 kwietnia, 2008 r.
Bibliogr. przy ref.
SPIS TREŚCI: 1. Złożona prostota - prosta złożoność (W. Kulesza) ; 2. Prywatność: zagrożenia oraz ich konsekwencje (Michał Jaśkiewicz) ; 3. Skamienieć ze strachu czy popchnąć do działania? (Nad)używanie strachu w perswazji (M. Zawadzki, M. Burska) ; 3. W poszukiwaniu niezmienników emocji samoświadomościowych: wstyd, zakłopotanie, poczucie winy (B. Danieluk) ; 4. Komu łatwiej zatrzasnąć drzwi przed nosem: wiara w stałość lub zmienność natury ludzkiej a uległość wobec technik wpływu społecznego (M. Gamian-Wilk, K. Lachowicz-Tabaczek) ; 6. Rola zmiennych pośredniczących w relacji duchowości i psychologicznego dobrostanu Anonimowych Alkoholikó (M. Wnuk, M. Hędzelek) ; 7. Wpływ preferencji politycznych wyborców na postrzeganie cech osobowości polityków (O. Gorbaniuk, G. Krzyszycha, A. Krulikowska) ; 8. Rola zmiany przestrzeni życiowej w okresie wczesnej dorosłości (P. Miąsek) ; Psychologiczne i ekonomiczne wyznaczniki gotowości do migracji - badania studentów medycyny (M. Wiechetek, M. Jarosz, J. Pawlikowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-[365].
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. (Recenzja Wydawnicza)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia strony 257-261. Indeks.
Niezawodne strategie oddziaływania na innych. Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz. Ile razy w życiu masz szansę całkowicie odmienić Twoją rzeczywistość? Jak często, bez jakiegokolwiek ryzyka, możesz aktywnie wpływać na myśli, emocje i -- co najważniejsze -- działania innych? Uwierz, że posiadasz dar, dzięki któremu możesz wpływać na percepcję i zachowanie ludzi tak, aby przyjmowali Twoje idee i pomysły za własne, odczuwali to na czym Tobie zależy i robili to o co ich poprosisz. Przyjemne? [merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sztuka manipulacji / Jerzy Stelmach ; czyta autor. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 1 płyta audio (CD/mp3) (2 godz. 10 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Praktyki manipulacyjne. Na okładce: Naukowa analiza partyjnych manipulacji wyborczych, rozpatrywanych nie w kategoriach etycznych, ale jako sposób pozyskiwania poparcia i wygrywania wyborów.
Bibliografia na stronach 273-[287].
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Argumentacja, perswazja, manipulacja / Marek Tokarz. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 464 strony ; 25 cm.
Na okładce podtytuł: wykłady z teorii komunikacji.
Bibliografia strony 445-458. Indeksy.
SPIS TREŚCI: 1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje ; 2. Zawartość informacyjna komunikatu ; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna ; 4. Sztuka wnioskowania ; 5. Sztuka argumentacji ; 6. Sztuka dyskutowania ; 7. Perswazja ; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego ; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: 1. Presja i szantaż ; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: 2. Kłamstwo ; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji ; 12. Komunikacja niewerbalna ; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 1. Przesłuchanie podejrzanego ; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 2. Negocjacje z terrorystą ; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 3. Starania o zatrudnienie
Znakomity podręcznik, który każdego wprowadzi w tajniki trudnej sztuki komunikowania się. Autor potraktował to zagadnienie wszechstronnie i w sposób niezwykle przystępny przedstawił zarówno kwestie teoretyczne, jak i praktyczne. Zainteresowany czytelnik może zatem przeczytać książkę w całości (co na pewno się zdarzy studentom zmagającym się z teorią komunikacji) lub sięgnąć do wybranych rozdziałów, żeby dowiedzieć się na przykład, jak zdobyć pracę, poprowadzić przesłuchanie czy negocjacje z terrorystami, bądź też - po prostu - jak skutecznie porozumiewać się z innymi, aby osiągnąć pożądany efekt. Warto przy tym zaznaczyć, że lektura to lekka, łatwa i przyjemna, ponieważ niekwestionowaną zaletą tej książki są liczne anegdoty i błyskotliwe puenty.Publikacja ta z pewnością stanie się obowiązkową lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: wykłady z teorii komunikacji.
Bibliografia strony 445-458. Indeksy.
SPIS TREŚCI: 1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje ; 2. Zawartość informacyjna komunikatu ; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna ; 4. Sztuka wnioskowania ; 5. Sztuka argumentacji ; 6. Sztuka dyskutowania ; 7. Perswazja ; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego ; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: 1. Presja i szantaż ; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: 2. Kłamstwo ; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji ; 12. Komunikacja niewerbalna ; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 1. Przesłuchanie podejrzanego ; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 2. Negocjacje z terrorystą ; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: 3. Starania o zatrudnienie
Znakomity podręcznik, który każdego wprowadzi w tajniki trudnej sztuki komunikowania się. Autor potraktował to zagadnienie wszechstronnie i w sposób niezwykle przystępny przedstawił zarówno kwestie teoretyczne, jak i praktyczne. Zainteresowany czytelnik może zatem przeczytać książkę w całości (co na pewno się zdarzy studentom zmagającym się z teorią komunikacji) lub sięgnąć do wybranych rozdziałów, żeby dowiedzieć się na przykład, jak zdobyć pracę, poprowadzić przesłuchanie czy negocjacje z terrorystami, bądź też - po prostu - jak skutecznie porozumiewać się z innymi, aby osiągnąć pożądany efekt. Warto przy tym zaznaczyć, że lektura to lekka, łatwa i przyjemna, ponieważ niekwestionowaną zaletą tej książki są liczne anegdoty i błyskotliwe puenty.Publikacja ta z pewnością stanie się obowiązkową lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka / Elżbieta Żurek ; muzyka Grzegorz Dondziłło ; czyta Milena Lisiecka. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2013. - 1 płyta audio (CD/mp3) (11 godzin 25 minut 57 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
U dołu okładki: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Rozdz. 1. CZY MOŻNA POLUBIĆ WYSTĄPIENIA PUBLICZNE: 1.1. Przyczyny i przeszkody, czyli dlaczego nie lubimy występować publicznie, 1.2. Mówca a sfera emocji, 1.3. Merytoryczne przygotowanie do wystąpienia, 1.4. W jaki sposób możemy jako mówcy oddziaływać na słuchaczy, 1.5. Rodzaje wystąpień na forum, 1.6. Początek przemowy i wystąpienia ad hoc, 1.7. Polubić wystąpienia publiczne. Sprawdź się - kwestionariusz autodiagnozy ; Rozdz. 2. MAGICZNE SŁOWA: WIZERUNEK I CHARYZMA: 2.1. Public relations oraz media relations. Zasady kształtowania relacji z przedstawicielami środków masowego przekazu, 2.2. Personality public relations, czyli kreowanie wizerunku osobistego, 2.3. Instrumenty kształtowania profesjonalnego wizerunku osobistego, 2.4. Siła pierwszego wrażenia w relacjach zawodowych a wystąpienia publiczne, 2.5. Wizerunek medialny i charyzma - pojęcia, które zrobiły karierę, 2.6. Cechy wyróżniające osobowości charyzmatyczne ; Rozdz. 3. ASPEKT ZEWNĘTRZNY, CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ: 3.1. Dress code i etykieta ubioru służbowego, 3.2. Ubiór potwierdzający profesjonalizm i kompetencje mówcy, 3.3. Odstępstwa od reguły, czyli stroje nieformalne. Inne elementy wyglądu mówcy, 3.4. Kolory w ubiorze profesjonalnego mówcy. Zasady magicznej dziewiątki, 3.5. Elementy wyglądu mówcy występującego w telewizji. Trzy prawdy o kamerze ; Rozdz. 4. SUKCES TKWI W DOBRYM SCENARIUSZU: 4.1. Cechy i struktura dobrego wystąpienia, 4.2. Zachowania, które charakteryzują profesjonalnego mówcę. Jak rozpoczynać wystąpienia publiczne, 4.3. Treść i forma wystąpienia. Metoda czterech kroków, 4.4. Przygotowanie elementów merytorycznych, 4.5. Kończenie wystąpienia na forum, 4.6. Wystąpienia, którym towarzyszą elementy wizualne ; Rozdz. 5. WSZYSTKO, CO MOŻNA POWIEDZIEĆ BEZ SŁÓW: Body language, czyli zachowania awerbalne i ich interpretacja, 5.2. Błędy najczęściej popełniane przez mówców. Mowa ciała jako element kulturowy, 5.3. Jak zachowywać kontakt wzrokowy ze słuchaczami, 5.4. Mimika profesjonalnego mówcy. Czy podczas wystąpienia wypada się uśmiechać, 5.5. Postawa a odbiór słuchaczy, 5.6. Siła gestykulacji, czyli o zachowaniach wspomagających przekaz perswazyjny, 5.7. Współcześni mówcy a pulpit, podium i katedra. Czy podczas wystąpienia należy trzymać coś w dłoniach, 5.8. Statycznie oraz dynamicznie, czyli o ruchu po dostępnej powierzchni, 5.9. Zachowania awerbalne mówcy wspomagającego się mediami prezentacyjnymi, 5.10. Mowa ciała przed kamerą ; Rozdz. 6. GŁOS NA FORUM I PRZED MIKROFONEM: 6.1. Głos jako instrument, 6.2. O melodyce wypowiedzi, czyli monotonia a żywiołowość, 6.3. Tempo mówienia. Wolniej czy szybciej, 6.4. Staranna wymowa a treść przekazu, 6.5. Siła głosu. Kiedy mówić donośniej, a kiedy ciszej, 6.6. Aksamitna, radiowa czy zdradzająca emocje, czyli barwa głosu a odbiór słuchaczy, 6.7. Budowanie dramaturgii wypowiedzi. Akcenty oraz pauzy, 6.8. Technika operowania głosem przed mikrofonem, 6.9. Jak ustrzec się chrypki i suchości w gardle, czyli o higienie głosu ; Rozdz. 7. JAK NAWIĄZAĆ ORAZ PODTRZYMAĆ KONTAKT ZE SŁUCHACZAMI: 7.1. Zdania, które warto wypowiedzieć na początku wystąpienia, 7.2. Jak mówić w jasny i prosty, lecz jednocześnie obrazowy sposób, 7.3. Przekaz a odbiorcy, czyli postulat dostosowania, 7.4. Odwołania do słuchaczy, 7.5. Trzy zasady stylu wypowiedzi profesjonalnego mówcy, 7.6. Wystąpienia a słowo pisane, czyli hasła, tytuły i podtytuły, 7.7. O sztuce argumentacji, 7.8. Słowa wzmacniające przekaz perswazyjny, 7.9. Kiedy przytrafi się gafa, przejęzyczenie lub przeinaczenie, 7.10. Wystąpienie a emocje. Specyfika słowa w relacjach z mediami, 7.11. Jak bez przygotowania wygłosić dobre przemówienie, 7.12. To, co należy powiedzieć na zakończenie ; Rozdz. 8. OBRAZ JAKO WZMOCNIENIE PRZEKAZU: 8.1. Dokonywanie wyboru najlepszej techniki prezentacyjnej, 8.2. Metody improwizacyjne. Wykorzystanie kart moderacyjnych podczas wystąpienia, 8.3. Bardziej wymagające techniki prezentacyjne, które wspomagają mówcę, 8.4. Niebezpieczeństwa związane ze stosowaniem różnych mediów, 8.5. Przygotowanie profesjonalnych materiałów wizualnych, 8.6. Zasady graficzne a kompozycja plansz prezentacyjnych, 8.7. Kolory w materiałach wspomagających wystąpienie, 8.8. O najlepszych krojach i formach czcionek, 8.9. Ilustracje, symbole graficzne, diagramy, 8.10. Uwagi na temat przygotowania elementów wspomagających przekaz ; Rozdz. 9. KIEDY PRZYDARZY SIĘ SYTUACJA TRUDNA LUB KRYZYSOWA: 9.1. Dociekliwi, Wszystkowiedzący, Krytyczni i inni, czyli typy słuchaczy, 9.2. Kłopotliwe sytuacje, jakie mogą przytrafić się mówcy, 9.3. Trudni odbiorcy a metoda pochwały, 9.4. Technika odroczenia, 9.5. Kiedy wypada ganić - reakcje mówcy w wyjątkowych sytuacjach, 9.6. Zestawienie trzech metod postępowania z trudnymi słuchaczami, 9.7. Sposoby odpowiadania na niełatwe pytania, 9.8. Mówca w relacjach z mediami. Niebezpieczeństwo manipulacji, 9.9. Kryzysy wizerunkowe a otoczenie, 9.10. O wadze zachowania się zgodnie z zasadami etykiety ; Rozdz. 10. MÓWCA, KTÓRY WSPÓŁDZIAŁA Z ODBIORCAMI: 10.1. Zachowania mówcy, potwierdzające dobry kontakt ze słuchaczami, 10.2. Oczekiwania, uwaga i współuczestnictwo, czyli o tym, co zbliża do odbiorców, 10.3. Symptomy interakcji - po czym poznać, że wystąpienie zakończy się sukcesem, 10.4. Aranżacja przestrzeni sali prezentacyjnej. Układ miejsc a charakter wystąpienia, 10.5. Dodatkowe materiały informacyjne, towarzyszące wystąpieniu, 10.6. Mówca prezentujący materiały wizualne. Działania służące aktywizacji słuchaczy, 10.7. Wydarzenia, podczas których zaplanowane są przemowy ; TEST: Sprawdź swoją wiedzę o wystąpieniach publicznych ; Dziesięć zasad wystąpień perswazyjnych ; Wskazówki dla początkującego mówcy ; Wystąpienia publiczne w aforyzmach i cytatach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 80/81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej