Smaga Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Smaga Marta
(-)
Fabianowska Małgorzata
(309)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Zimnicka Iwona (1963- )
(230)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(229)
Steel Danielle (1947- )
(224)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(219)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(187)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(183)
Drewnowski Jacek (1974- )
(180)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(176)
Christie Agatha (1890-1976)
(171)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(171)
Popławska Anna (filolog)
(170)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mazan Maciejka
(153)
Sandemo Margit (1924-2018)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(144)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
King Stephen (1947- )
(140)
Szulc Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Marciniakówna Anna
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(127)
Kraśko Jan (1954- )
(125)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(123)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(122)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(121)
Cieślik Donata
(120)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(120)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Prus Bolesław (1847-1912)
(119)
Siemianowski Roch (1950- )
(118)
Masterton Graham (1946- )
(117)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(114)
Braiter Paulina (1968- )
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(113)
Ochab Janusz (1971- )
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(112)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(110)
Ludwikowska Jolanta
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Ross Tony (1938- )
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Możdżyńska Aldona
(105)
Webb Holly (1976- )
(104)
Gawryluk Barbara (1957- )
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Spirydowicz Ewa
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Olejnik Donata
(100)
Polańczyk Danuta
(100)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(99)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(98)
Marlier Marcel (1930-2011)
(98)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(98)
Disney Walt (1901-1966)
(97)
Pawlikowska Beata (1965- )
(97)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Shakespeare William (1564-1616)
(95)
Supeł Barbara
(95)
Frączek Agnieszka (1969- )
(94)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(93)
Siewior-Kuś Alina (1940- )
(93)
Ławnicki Lucjan
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Beaumont Émilie (1948- )
(90)
Kosior Filip (1992- )
(90)
Naczyńska Zuzanna
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(89)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
SPIS TREŚCI: FIRMOWA STRONA WWW - JAK JĄ STWORZYĆ I ILE TO KOSZTUJE?: Czym kierować się przy wyborze domeny? ; Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? ; Co to jest CMS? ; Jak zaprojektować stronę internetową? ; ZAWARTOŚĆ FIRMOWEJ STRONY INTERNETOWEJ: Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? ; Co to jest newsletter? ; Co to jest blog firmowy i jak go pisać? ; POMIAR POPULARNOŚCI WITRYNY: Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? ; Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? ; Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? ; Dla kogo Google Analytics? ; Dla kogo GemiusTraffic? ; Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? ; Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? ; OBECNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ W WYSZUKIWARCE GOOGLE: Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? ; Dlaczego Google? ; Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? ; Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? ; Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? ; Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? ; Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? ; Czym jest "black hat SEO"? ; Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? ; Czy warto reklamować się w Google? ; Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? ; Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? ; PROMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? ; Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? ; Czym jest marketing szeptany? ; Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? ; W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? ; Jak zorganizować konkurs w internecie? ; Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? ; Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? ; Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? ; Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? ; REKLAMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Dlaczego warto reklamować się w sieci? ; Jakie są rodzaje reklam internetowych? ; Jakie są modele emisji reklam internetowych? ; Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? ; Jakie są formy reklamy display? ; Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? ; Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? ; Czy warto kupować reklamę wideo? ; Czy warto reklamować się na zdjęciach? ; Jak reklamować się kontekstowo w internecie? ; Gdzie kupuje się reklamę internetową? ; Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? ; Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? ; PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Na czym polega siła mediów społecznościowych? ; W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? ; Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? ; Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW PRZEZ INTERNET: Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? ; Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? ; Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? ; Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? ; Jak monitorować statystyki sprzedaży? ; Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? ; Jak promować sklep internetowy? ; Jak reklamować się w porównywarkach cen? ; Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? ; Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? ; Co to są zakupy grupowe? ; Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? ; Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? ; Jakie są polskie sklepy internetowe? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH W SIECI: Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? ; Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? ; Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? ; Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? ; Dlaczego klienci kupują u pośredników? ; Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! ; Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? ; BADANIA INTERNETU: Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? ; Czym jest badanie Alexa.com? ; Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? ; DZIAŁALNOŚĆ W INTERNECIE - KWESTIE PRAWNE: Jak założyć firmę działającą w internecie? ; Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? ; Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego ; Zabezpiecz się!
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: - jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, - jak mierzyć oglądalność witryny, - jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, - jak zarabiać na sprzedaży online, - jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, - na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej