Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(34)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(3)
Autor
Bonek Tomasz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lieb Rebecca
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Smaga Marta
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Anastasi Mark
(1)
Barska Anetta
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brogan Chris
(1)
Chambers John
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Giełzak Marcin (1987- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Hartman Amir
(1)
Joel Mitch
(1)
Jones Calvin
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kador John
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowski Bartosz Filip (1987- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Najman Marta
(1)
Piątkowski Jacek (marketing)
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Raulinajtys-Grzybek Monika
(1)
Reed Jon
(1)
Robson Kinga
(1)
Ryan Damian
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sieczyk Marcin
(1)
Sifonis John
(1)
Smith Julien
(1)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stone Merlin
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Urban Grzegorz (marketing)
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Środa Jacek
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Dziennikarze
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Blogerzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2505)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2103)
Przyjaźń
(2011)
Marketing cyfrowy
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1467)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(873)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(681)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Podręczniki
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
SPIS TREŚCI: FIRMOWA STRONA WWW - JAK JĄ STWORZYĆ I ILE TO KOSZTUJE?: Czym kierować się przy wyborze domeny? ; Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? ; Co to jest CMS? ; Jak zaprojektować stronę internetową? ; ZAWARTOŚĆ FIRMOWEJ STRONY INTERNETOWEJ: Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? ; Co to jest newsletter? ; Co to jest blog firmowy i jak go pisać? ; POMIAR POPULARNOŚCI WITRYNY: Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? ; Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? ; Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? ; Dla kogo Google Analytics? ; Dla kogo GemiusTraffic? ; Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? ; Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? ; OBECNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ W WYSZUKIWARCE GOOGLE: Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? ; Dlaczego Google? ; Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? ; Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? ; Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? ; Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? ; Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? ; Czym jest "black hat SEO"? ; Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? ; Czy warto reklamować się w Google? ; Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? ; Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? ; PROMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? ; Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? ; Czym jest marketing szeptany? ; Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? ; W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? ; Jak zorganizować konkurs w internecie? ; Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? ; Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? ; Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? ; Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? ; REKLAMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Dlaczego warto reklamować się w sieci? ; Jakie są rodzaje reklam internetowych? ; Jakie są modele emisji reklam internetowych? ; Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? ; Jakie są formy reklamy display? ; Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? ; Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? ; Czy warto kupować reklamę wideo? ; Czy warto reklamować się na zdjęciach? ; Jak reklamować się kontekstowo w internecie? ; Gdzie kupuje się reklamę internetową? ; Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? ; Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? ; PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Na czym polega siła mediów społecznościowych? ; W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? ; Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? ; Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW PRZEZ INTERNET: Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? ; Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? ; Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? ; Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? ; Jak monitorować statystyki sprzedaży? ; Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? ; Jak promować sklep internetowy? ; Jak reklamować się w porównywarkach cen? ; Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? ; Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? ; Co to są zakupy grupowe? ; Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? ; Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? ; Jakie są polskie sklepy internetowe? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH W SIECI: Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? ; Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? ; Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? ; Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? ; Dlaczego klienci kupują u pośredników? ; Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! ; Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? ; BADANIA INTERNETU: Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? ; Czym jest badanie Alexa.com? ; Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? ; DZIAŁALNOŚĆ W INTERNECIE - KWESTIE PRAWNE: Jak założyć firmę działającą w internecie? ; Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? ; Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego ; Zabezpiecz się!
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: - jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, - jak mierzyć oglądalność witryny, - jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, - jak zarabiać na sprzedaży online, - jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, - na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Bestseller New York Timesa oraz Wall Street Journal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wielka czwórka : four : ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przekład Jolanta Kubiak ; czyta Wojciech Żołądkowicz. - Poznań : Rebis, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD/mp3) (10 godz. 12 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1963 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01/02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać? Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I: PODSTAWY WYSZUKIWANIA: 1. Gromadzenie danych przez pająki i roboty internetowe ; 2. Jak tańczyć do muzyki Google ; 3. Nie chodzi o ruch - chodzi o ruch kwalifikowany ; 4. Twoja reputacja wisi na włosku ; CZĘŚĆ II: PRAWDA O CHARAKTERYSTYCZNYCH WITRYNACH: 5. Pozycjonowanie wymaga ustawicznego zaangażowania - nie można raz zoptymalizować witryny i o tym zapomnieć ; 6. Pozycjonowanie nie jest tylko dodatkiem ; 7. Wyniki optymalizacji nie są widoczne od razu i nie są dane raz na zawsze ; 8. Nie potrzebujesz już strony domowej ; 9. Myśl jak wydawca, nawet jeśli nim nie jesteś ; 10. Projekt witryny i poszczególnych stron ma znaczenie ; 11. Pisz dla użytkowników, a wyszukiwarki same Cię odnajdą ; 12. Słowa kluczowe są kluczem ; 13. Korzystaj z narzędzi analitycznych i narzędzi do badania słów kluczowych ; 14. Statystyki witryny mówią także o złych zjawiskach ; 15. Dobrze się zastanów, zanim zastosujesz nowe technologie ; 16. Systemy zarządzania treścią mają znaczenie - ogromne ; CZĘŚĆ III: ZNACZNIKU, TO O CIEBIE CHODZIŁO! 17. Co umieścić w tytule? Wszystko... ; 18. Względne znaczenie metaznaczników ; 19. Oznaczaj znacznikami obrazy, zapisy audio, zapisy wideo i inne media ; CZĘŚĆ IV: PRAWDA O ŁĄCZACH ; 20. Są łącza równe i równiejsze ; 21. Budowanie łączy za pośrednictwem katalogów stron internetowych ; 22. Stosowanie strategii PR-owej pozycjonowania w roli strategii łączy ; 23. Płatne łącza pod okiem surowego jury ; 24. Dzielenie się i handel wymienny: łącza wzajemne ; 25. Reklamy to także łącza ; 26. Buduj witrynę w dobrym sąsiedztwie ; 27. Blogi stanowią doskonałe uzupełnienie strategii łączy ; 28. Przerywanie łączy za pomocą znacznika nofollow CZĘŚĆ V: TO NAZYWASZ WYSZUKIWARKĄ INTERNETOWĄ? 29. Wyszukiwarki stawiają na wyszukiwanie pionowe ; 30. Każdy gdzieś jest u siebie ; 31. Zapisz się, aby występować w wynikach wyszukiwania pionowego ; 32. Optymalizuj swoją witrynę za pośrednictwem innych witryn ; 33. Wyszukiwanie uniwersalne i wyszukiwanie spersonalizowane. CZĘŚĆ VI: ZADBAJ O ŻYCIE TOWARZYSKIE 34. Blogi buduje się z myślą o pozycjonowaniu ; 35. Kanały RSS jako wsparcie strategii pozycjonowania ; 36. Użytkownicy będą tworzyli treść dla Ciebie ; 37.. Oznaczaj znacznikami obrazy, zapisy wideo, łącza i inne media CZĘŚĆ VII: RANKINGI WYSZUKIWANIA 38. Bycie numerem 1 to nie to samo co kiedyś ; 39. Nie patrz tylko na wskaźnik PageRank ; 40. Pochwal się swoją wyjątkową ofertą. CZEŚĆ VIII: PRAWDA O ZARZĄDZANIU PROCESEM WYSZUKIWANIA 41. Pozycjonować własnymi siłami czy korzystać z pomocy firmy zewnętrznej ; 42. Zatrudnianie najlepszych specjalistów od pozycjonowania ; 43. Dobra optymalizacja wymaga długiej i wytężonej pracy. CZĘSĆ IX: NIE BĄDŹ ZŁY 44. Strzeż się nieuczciwych praktyk pozycjonowania ; 45. Wyszukiwarki internetowe nie znoszą spamu i stron wypchanych słowami kluczowymi ; 46. Nie korzystaj z farm łączy ; 47. Cofnięcie raz nałożonej kary jest bardzo trudne ; 48. Przeprowadzka do nowej domeny jest wyjątkowo stresująca. CZĘŚĆ X: PRZYSZŁOŚĆ OPTYMALIZACJI DLA WYSZUKIWAREK 49. Pozycjonowanie globalne ; 50. Pozycjonowanie mobilne jest ważniejsze niż kiedykolwiek ; 51. Czasem nie chcesz być odnajdywany ; Dodatek A: Zasoby
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej