Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(8)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(16)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(4)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Bonek Tomasz
(2)
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Smaga Marta
(2)
Biernat Kamil
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Chambers John
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Comm Joel
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Gitomer Jeffrey (1946- )
(1)
Gralak Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hartman Amir
(1)
Homa Dominik
(1)
Kador John
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Markiewicz Krzysztof. Telepraca (pol.)
(1)
Mastykarz Marcin. E-handel (pol.)
(1)
Morris M. J
(1)
Murzyn Wojciech. Przedsiębiorczość w Internecie (pol.)
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Oruba Norbert
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sieczyk Marcin
(1)
Sifonis John
(1)
Skirski Piotr. Jak wykorzystanie zaawansowanych technologii przez administrację publiczną może wspierać rozwój lokalnego biznesu (pol.)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szaran Adam
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Tonello Michael (1958- )
(1)
Trzeciak Paulina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2505)
Relacje międzyludzkie
(2259)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2012)
Handel elektroniczny
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(816)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(361)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(4)
Kryminał
(2)
Powieść
(2)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przypisy na stronach [389]- 396.
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
SPIS TREŚCI: FIRMOWA STRONA WWW - JAK JĄ STWORZYĆ I ILE TO KOSZTUJE?: Czym kierować się przy wyborze domeny? ; Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? ; Co to jest CMS? ; Jak zaprojektować stronę internetową? ; ZAWARTOŚĆ FIRMOWEJ STRONY INTERNETOWEJ: Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? ; Co to jest newsletter? ; Co to jest blog firmowy i jak go pisać? ; POMIAR POPULARNOŚCI WITRYNY: Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? ; Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? ; Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? ; Dla kogo Google Analytics? ; Dla kogo GemiusTraffic? ; Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? ; Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? ; OBECNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ W WYSZUKIWARCE GOOGLE: Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? ; Dlaczego Google? ; Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? ; Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? ; Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? ; Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? ; Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? ; Czym jest "black hat SEO"? ; Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? ; Czy warto reklamować się w Google? ; Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? ; Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? ; PROMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? ; Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? ; Czym jest marketing szeptany? ; Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? ; W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? ; Jak zorganizować konkurs w internecie? ; Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? ; Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? ; Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? ; Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? ; REKLAMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Dlaczego warto reklamować się w sieci? ; Jakie są rodzaje reklam internetowych? ; Jakie są modele emisji reklam internetowych? ; Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? ; Jakie są formy reklamy display? ; Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? ; Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? ; Czy warto kupować reklamę wideo? ; Czy warto reklamować się na zdjęciach? ; Jak reklamować się kontekstowo w internecie? ; Gdzie kupuje się reklamę internetową? ; Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? ; Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? ; PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Na czym polega siła mediów społecznościowych? ; W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? ; Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? ; Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW PRZEZ INTERNET: Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? ; Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? ; Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? ; Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? ; Jak monitorować statystyki sprzedaży? ; Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? ; Jak promować sklep internetowy? ; Jak reklamować się w porównywarkach cen? ; Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? ; Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? ; Co to są zakupy grupowe? ; Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? ; Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? ; Jakie są polskie sklepy internetowe? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH W SIECI: Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? ; Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? ; Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? ; Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? ; Dlaczego klienci kupują u pośredników? ; Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! ; Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? ; BADANIA INTERNETU: Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? ; Czym jest badanie Alexa.com? ; Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? ; DZIAŁALNOŚĆ W INTERNECIE - KWESTIE PRAWNE: Jak założyć firmę działającą w internecie? ; Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? ; Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego ; Zabezpiecz się!
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: - jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, - jak mierzyć oglądalność witryny, - jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, - jak zarabiać na sprzedaży online, - jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, - na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2013. - 190 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Własny biznes bez ryzyka. Jak możesz zarabiać w Internecie? Gdzie są [dodatkowe} pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 stron : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Bariery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Businnes)
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania przedsiębiorcy, a także praktyczne wskazówki dotyczące: tworzenia biznesplanu; negocjacji handlowych; zatrudniania, wynagradzania i szkolenia pracowników; pozyskiwania kapitału i zarządzania finansami; podatków, w tym VAT-u; marketingu i reklamy; korzystania z usług doradców i konsultantów; ubezpieczeń. Jeżeli Twoim celem jest założenie i rozwijanie własnej działalności, docenisz zawarte tu użyteczne informacje i sprawdzone metody działania, które pomogły przetrwać i rozwijać się wielu firmom na całym świecie. Skorzystaj z tej wiedzy, a unikniesz najbardziej niebezpiecznych p
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
SPIS TREŚCI: 1. Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy ; 2. Google Ads - pokaż się innym ; 3. Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej ; 4. Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty ; 5. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić ; 6. Prognozy ekspertów ; 7. Analityka stron internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-312.4 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-312.4 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-312.4 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
Czas na miłość, czas na śmierć / Agnieszka Pietrzyk ; czyta Joanna Gajór. - [Piaseczno] : Heraclon International. Story Box.pl, [2018]. - 1 płyta audio (CD/mp3) (12 godz. 2 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1475 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość w Internecie / Wojciech Murzyn. E-handel / Marcin Mastykarz. Jak wykorzystanie zaawansowanych technologii przez administrację publiczną może wspierać rozwój lokalnego biznesu / Piotr Skirski. Telepraca / Krzysztof Markiewicz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pogoni za torebką / Michael Tonello ; tlumaczenie Anna Gralak. - Wydanie I. - Kraków : Wydaw. Znak, 2013. - 302 strony ; 21 cm.
Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet? Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście" do szczęścia potrzebowała butów od Manolo Blahnika, diabeł ubierał się u Prady, natomiast Victoria Beckham, Sharon Stone czy Naomi Campbell potrafiły wydać fortunę na torebkę o wdzięcznej nazwie BIRKIN. Torebka mrocznym przedmiotem pożądania? Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód? To szaleństwo! A jednak. Co więcej, trzeba na nią czekać nawet dwa lata! Lista oczekujących jest długa, a sprzedawcy nieubłagani. Wielki świat, wielka moda, wielka ściema. Choć Michael nigdy wcześniej nie słyszał o torebce Birkin, szybko zorientował się, że wielu chciałoby ją mieć, ale niewielu może ją kupić. Postanowił przechytrzyć marketingowe sztuczki ?świata mody i obmyślił formułę, dzięki której był w stanie kupić kilka birkinek w jeden tydzień i sprzedać je tym, którzy o nich marzyli. Przy okazji dowiedział się wiele o ludzkiej naturze: jak łatwo nas omamić, wzbudzić w nas sztuczne potrzeby, przekonać, że nowa torebka lub buty są gwarantem naszego szczęścia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej