Grafika komputerowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Autor
Airey David (1979- )
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Doust Richard
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Witkowski Błażej (grafika komputerowa)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Informatycy
(1)
Programiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4274)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Grafika komputerowa
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1464)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1122)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(976)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(921)
Nastolatki
(917)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(521)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Humor
(407)
Pisarze
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(389)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(340)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(332)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(270)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Kłamstwo
(248)
Zdrada małżeńska
(248)
Gatunek
Poradnik
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie)
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia - nowe media - oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych - środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie - przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tworzenie gier dla początkujących / Tomasz Błaszczyk. - Wydanie pierwsze - Piekary Śląskie :Itstart , 2020.
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Stwórz swój własny trójwymiarowy świat i zbuduj model rozgrywki tak, jak sobie tylko wymarzysz. Bo jedyne co ogranicza Cię w tworzeniu gier, to Twoja wyobraźnia! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
GIMP : poznaj świat grafiki komputerowej / Błażej Witkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 334, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Program graficzny GIMP od lat uważany jest za doskonałe narzędzie do obróbki zdjęć. Co więcej, jest to program darmowy. Jeśli nie chcesz płacić grubej forsy za Adobe Photoshopa, a zależy Ci na cyfrowym retuszu Twoich fotografii i tworzeniu własnych grafik rastrowych, nie znajdziesz nic lepszego. Wersja 2.10 zaspokoi wszystkie Twoje wymagania i pozwoli Ci osiągnąć efekty, o jakich nawet nie śniłeś. Wystarczy tylko opanować zasadę działania programu i poznać jego imponujące możliwości. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, ta książka pewnie poprowadzi Cię przez labirynt najważniejszych zagadnień. Pierwszym z nich będzie proces instalacji GIMP-a i sprawne poruszanie się po jego interfejsie. Kolejnym - operacje na plikach i dostosowywanie widoku dokumentu. Krok po kroku nauczysz się kadrować, prostować, zmieniać rozmiary i perspektywę, a także tworzyć odbicia. Odkryjesz, jak efektywnie używać warstw i masek, lupy, miarki i siatki. Zobaczysz, do czego przydają się filtry i jak zmienić swoje zdjęcie w obraz na płótnie. Sprawdzisz, jak wprowadzić na zdjęcie tekst, jak poprawić mdły kolor czy skorygować tonację fotografii. Poznasz tajniki subtelnego retuszu i inne przydatne narzędzia. Pobierz GIMP-a i zacznij działać![z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej