Projektowanie graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Autor
Airey David (1979- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Wicha Marcin (1972- )
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(4274)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Projektowanie graficzne
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1464)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1122)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(976)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(921)
Nastolatki
(917)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(521)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Humor
(407)
Pisarze
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(389)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(340)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(332)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(270)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Kłamstwo
(248)
Zdrada małżeńska
(248)
Gatunek
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gościnne występy : kawałki o projektowaniu / Marcin Wicha. - Kraków : Wydawnictwo Karakter, 2024. - 235, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 21 cm.
To jest książka o codziennym projektowaniu i zwykłej architekturze. Trochę też o życiu. Autor zabiera nas na spacer po warszawskim Grochowie. Zagląda do swojej dawnej szkoły podstawowej. Włóczy się po bliższej i dalszej okolicy. Obserwuje pracę grupy projektowej Centrala. Dociera też do Dessau (gdzie przeżywa pewne rozczarowanie). Zaprasza do swojej pracowni. Opowiada o niepowodzeniach, porażkach, komicznych sytuacjach. Ale także o spotkaniach i o ludziach, dzięki którym ten fach bywa taki fajny. Przeczytamy o tym, co łączy design z literaturą. Poznamy opowieści o zgubnych skutkach nadużywania wykrzykników, ambiwalentnym uroku piktogramów i burzliwych związkach typografii z rewolucją. Przyglądając się estetyce transparentów, dowiemy się, dlaczego bunty społeczne tak bardzo potrzebują odpowiedniego designu. Gościnne występy zbierają niektóre wykłady Marcina Wichy dla studentek i studentów uczelni artystycznych oraz teksty o projektowaniu publikowane w prasie...(https://lenaczyta.pl/Goscinne-wystepy-p452206)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
SPIS TREŚCI CZ. I. WSTĘP: O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik ; R. 1. CZYM JEST INFOGRAFIKA?: Definicja infografiki ; Czym nie jest infografika? ; R. 2. HISTORIA INFOGRAFIKI: Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe ; Pismo obrazkowe ; Obraz wspierający naukę ; Obraz wspierający przemiany społeczne ; Mapy jako przykład wizualizacji danych ; Infografika w prasie ; Współcześni twórcy infografiki ; Podsumowanie ; R. 3. NAUKOWE DOWODY SKUTECZNOŚCI INFOGRAFIK: Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu ; Widzenie poprzedza słowa ; Nasz mózg nie lubi nudy ; Nasz mózg lubi emocje ; Człowiek w centrum uwagi ; Lepiej zapamiętujemy obrazy ; CZ. II. INFOGRAFIKI W BIZNESIE: R.4. INFOGRAFIKA I BIZNES - POŁĄCZENIE IDEALNE: Dwa rodzaje infografik biznesowych ; Infografiki jako narzędzie content marketingu ; Powody stosowania infografik w biznesie ; R. 5. RODZAJE INFOGRAFIK, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ W BIZNESIE: Oś czasu ; Lista ; Porównanie ; Artykuł wizualizowany ; Proces ; Mapa ; Graficzne CV ; Infografika liczbowa ; Anatomia ; Pomysły na kreatywne infografiki ; Infografiki animowane i interaktywne ; R. VI. JAK MOŻNA WYKORZYSTYWAĆ INFOGRAFIKI W BIZNESIE: Infografiki na stronę internetową ; Artykuł wizualizowany na blog ; Oferta ; Prezentacja ; Wizualizacja wyników ankiet i statystyk ; Promowanie jakiejś idei ; Dokumenty do pobrania ; Promocja eventu ; Infografiki do książki lub e-booka ; Infografiki do kursu online ; Informacje prasowe ; Reklama w prasie ; Drukowane materiały marketingowe ; Plakat ; R. VII. DOBRA INFOGRAFIKA, CZYLI JAKA?: Przydatna dla odbiorcy ; Skuteczna ; Opowiadająca historię w sposób wizualny ; Atrakcyjna wizualnie ; Uwzględniająca zasadę KISS ; Unikalna ; Promowana ; CZ. III. WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED ZAPROJEKTOWANIEM INFOGRAFIKI: R. 8. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ I TEMAT NA INFOGRAFIKĘ?: Kolejne dwa rodzaje infografik ; Gdzie szukać pomysłów na infografikę? ; Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? ; Dokumentowanie pomysłów ; R. 9. PLANOWANIE INFOGRAFIKI: Jakie są cele infografiki? ; Kim są odbiorcy infografiki? ; W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? ; Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę ; R. 10. JAK PRZYGOTOWAĆ TREŚCI NA INFOGRAFIKĘ?: Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? ; Jak przygotować treści na infografikę? ; Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki ; Chwytliwy, dobry tytuł ; R. 11. Jaki styl infografiki wybrać? ; Style wizualne infografik ; Technika wykonywania infografik ; R. 12. CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZAPROJEKTOWAĆ INFOGRAFIKĘ?: Zdolności artystyczne (?) ; Umiejętności projektowe ; Program graficzny ; Gotowe rozwiązania ; R. 13. JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTEM?: Kto zajmuje się projektowaniem infografik? ; Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? ; Kulisy współpracy z grafikiem ; Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem ; CZ. IV. PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI KROK PO KROKU: R. 14. ZACZNIJ OD SZKICU: Zalety szkicowania ; Jak szkicować? ; R. 15. JAK WIZUALIZOWAĆ TREŚCI?: Ilustruj ; Osadź w kontekście ; Stosuj schematy blokowe ; Stwórz wizualną metaforę ; Myśl wizualnie ; R. 16. STRUKTURA I WYMIARY INFOGRAFIKI: Struktura infografiki ; Wymiary infografiki ; R. 17. PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO: Projektowanie i psychologia ; Kompozycja i layout ; Pojęcia związane z projektowaniem graficznym ; Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki ; R. 18. ELEMENTY GRAFICZNE WYKORZYSTYWANE W INFOGRAFIKACH: Tło ; Ilustracje i/lub zdjęcia ; Ikony graficzne ; Wykresy ; R. 19. KOLORYSTYKA INFOGRAFIKI: Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? ; Funkcje kolorów w infografice ; Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę ; Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? ; R. 20. TYPOGRAFIA W INFOGRAFICE: Problemy z nazewnictwem ; Czym jest czytelność? ; Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) ; Funkcje typografii w infografice ; Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? ; Komponowanie tekstu w infografice ; Formatowanie treści ; „Słów cięcie-gięcie” ; Relacje między tekstem a tłem ; Praca z narzędziami ; Typografia - czego nie robić? ; CZ. V. PUBLIKACJA I PROMOCJA INFOGRAFIK: R. 21. Publikacja infografik: Gdzie publikować infografikę? ; Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu ; Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? ; R. 22. PROMOCJA INFOGRAFIK: Dobre praktyki w promocji infografiki ; Promocja w social mediach ; Triki związane z promocją infografiki ; Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? ; Przepis na viralową infografikę ; ZAKOŃCZENIE: Gdzie mnie znajdziesz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej