Przedsiębiorstwo internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4280)
Rodzina
(2512)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2103)
Przyjaźń
(2014)
Przedsiębiorstwo internetowe
(-)
Miłość
(1968)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Relacja romantyczna
(1217)
Śledztwo i dochodzenie
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1024)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(928)
Nastolatki
(921)
Magia
(874)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(794)
Zwierzęta
(789)
Dziewczęta
(727)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(523)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Historia
(479)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Polityka
(339)
Wsie
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(295)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Młodzi dorośli
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 stron : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Bariery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej