Turystyka biznesowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Autor
Pernal Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(4279)
Rodzina
(2515)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2024)
Turystyka biznesowa
(-)
Miłość
(1970)
Zabójstwo
(1465)
II wojna światowa (1939-1945)
(1274)
Relacja romantyczna
(1219)
Śledztwo i dochodzenie
(1219)
Małżeństwo
(1129)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(979)
Rodzeństwo
(948)
Uczucia
(934)
Nastolatki
(925)
Magia
(876)
Sekrety rodzinne
(824)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(794)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(684)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(654)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(515)
Poszukiwania zaginionych
(512)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(403)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Politycy
(341)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(297)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
Śmierć bliskiej osoby
(270)
PRL
(267)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Młodzi dorośli
(257)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Co kraj - to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf? Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki. Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje. Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania, przygotowujących się do prowadzenia interesów, ponieważ znajomość międzynarodowej etykiety i obyczajów staje się konieczną częścią profesjonalnego wykształcenia. [Pruszyński i S-ka, 2001]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
SPIS TREŚCI: Cz.1. Referaty wprowadzające; 1.1. W. Włodzimierz Gaworecki, Turystyka szansą rozwoju Związku Metropolitalnego Trójmiasta (tezy szczegółowe); 1.2. Antoni Makać, Miejsce turystyki w międzynarodowych stosunkach gospodarczych; 1.3. Wojciech Nastaj, Podróże służbowe a system podatkowy w Polsce; 1.4. Jerzy Kozłowski, Podróże służbowe w czasach e-gospodarki; 1.5. Barbara Jolanta Dąbrowska, Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu "starych" krajów członkowskich Unii Europejskiej; 1.6. Aleksander Szwichtenberg, Fenomen podróży motywacyjnych w Polsce i na świecie; 1.7. Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Turystyka motywacyjna instrumentem zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 1.8. Tomasz Kozłowski, Bariery rozwoju podróży motywacyjnych w turystyce biznesowej; 1.9. Monika Gut-Winiarska, Podróże biznesowe a kształtowanie świadomości ekologicznej; 1.10. Tomasz Augustyniak, Tomasz Bojar-Fijałkowski, Bariery rozwoju turystyki w polskim prawie ochrony przyrody; Cz.2. Turystyka biznesowa w przekroju prproblemowym; 2.1. Jacek Hałaczkiewicz, Turystyka a turystyka biznesowa; 2.2. Stanisław Wilgocki, Idea organizacji konferencji i jej wpływ na rozwój turystyki biznesowej; 2.3. Andrzej Piskozub, Podobieństwo i różnice między turystyką biznesową a turystyką naukową; 2.4. Sławomir Wróblewski, Oczekiwania wobec nauki w sytuacji dynamicznego rozwoju turystyki biznesowej w Polsce i na świecie; 2.5. Stanisław Jojczyk, Problemy etyczne turystyki biznesowej, 2.6. Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek, Zarządzanie produktem w turystyce biznesowej; 2.7. Anna Białk, Zarządzanie kryzysowe w turystyce biznesowej; 2.8. Maria Lechnicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Jakość usług turystycznych świadczonych turystom biznesowym; 2.9. Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Uwarunkowania i cechy marketingu w turystyce biznesowej; 2.10. Jacek Winiarski, Usługi informatyczne jako element wspierania rozwoju turystyki biznesowej; 2.11. Patrycja Kozłowska, Perspektywy rozwoju indywidualnej turystyki biznesowej w świetle promocji internetowej; 2.12. Joanna Miotke-Dzięgiel, Warunki rozwoju "morskiej" formy turystyki biznesowej; 2.13. Joanna Górna, Uzdrowiska jako ośrodki turystyki biznesowej w Polsce; 2.14. Paulina Gajewska, Barbara Słowiak, Imprezy integracyjne jako element turystyki biznesowej; 2.15. Wacław Mozolewski, Magdalena Warmińska, Janusz F. Pomianowski, Przyjęcia okolicznościowe w turystyce biznesowej; 2.16. Henryk J. Lewandowski, Stan i znaczenie gastronomii w turystyce biznesowej; 2.17. Dominik Orłowski, Rola gastronomii w turystyce biznesowej; 2.18. Magdalena Warmińska, Organizacja usług gastronomicznych w turystyce biznesowej; 2.19. Zbigniwe Witkiewicz, Usługi hotelowe dla gości biznesu; 2.20. Daniel Szostak, Marta Sidorkiewicz, Wzajemne relacje między turystyką biznesową a hotelarstwem na współczesnym rynku turystycznym; Cz.3. Turystyka biznesowa w przekroju regionalnym; 3.1. Artur R. Kozłowski, Chiny jako obszar zainteresowania turystyki biznesowej Unii Europejskiej; 3.2. Siegmund Sawicki, Lucyna Ruszel, Rozwój turystyki biznesowej w Bawarii; 3.3. Milena Warmowska, Tomasz Studzieniecki, Turystyka biznesowa w wybranych destynacjach Regionu Morza Bałtyckiego; 3.4. Tomasz Mazurek, Tomasz Studzieniecki, Turystyka biznesowa w Euroregionie Bug i otoczeniu; 3.5. Jurij Stadnyćky, Infrastruktura turystyczna a szanse turystyki biznesowej we Lwowie; 3.6. Janusz Merski, Justyna Kościelnik, Turystyka biznesowa w regionie Warszawy- możliwość i oczekiwania; 3.7. Rafał Adamczyk, Możliwości rozwoju turystyki biznesowej w dużych miastach województwa śląskiego; 3.8. Józef Sala, Turystyka biznesowaa rozwój hotelarstwa w województwie małopolskim; 3.9. Adrian Lubowiecki-Vikuk, Targi turystyczne jako produkt turystyki biznesowej na przykładzie Międzynarodowego Salonu Turystycznego Tour Salon w Poznaniu; 3.10. Małgorzata Sztorc, Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury w regionie świętokrzyskim; 3.11. Mirosław Boruszczak, Stan i perspektywy rozwoju turystyki biznesowej w Gdańsku; 3.12. Bogdan Donke, Anna Górska, Struktura organizacji i zarządzania turystyką biznesową w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem działalności Gdańsk Convention Bureau; 3.13. Jacek Olszewski, Potencjał biznesowy województwa pomorskiegona tle pozostałych województw Polski; 3.14. Maria Lechnica-Kostuch, Mariola Łuczak, Beata Wierzbicka, Tworzenie wartości obszaru Szwajcarii Kaszubskiej poprzez rozwój produktu turystyki biznesowej. [I].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej