Usługi turystyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(12)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Autor
Cymańska-Garbowska Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Jaremen Daria Elżbieta
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Milewski Dawid
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Steblik-Wlaźlak Barbara
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Borne Hanna
(1)
Doliński Andrzej (1915-1994)
(1)
Fitrzyk Andrzej
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Jacek (1960- )
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Mazanek Leszek
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Raciborski Jerzy
(1)
Różycki Paweł
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Szostak Daniel
(1)
Tokarz Anna
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Turkiewicz Edward (1942- )
(1)
Turkowski Marek (ekonomia)
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Hotelarze
(2)
Studenci
(1)
Szkoły policealne
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2506)
Relacje międzyludzkie
(2261)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2013)
Usługi turystyczne
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(945)
Uczucia
(923)
Nastolatki
(918)
Magia
(873)
Sekrety rodzinne
(820)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Żydzi
(655)
Matki i córki
(654)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(574)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(523)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(479)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(454)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(431)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(424)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Ojcowie i córki
(405)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Polityka
(339)
Wsie
(338)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(325)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(294)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 295-300.
W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33, 658/659 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach
W książce Autorzy w jasny i interesujący sposób odpowiadają na pytania: - co to jest produkt turystyczny, -jak on powstaje, -dla kogo jest przeznaczony, -kto jest jego twórcą, -jakie są oczekiwane efekty. Podręcznik adresowany do licznego grona Czytelników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: 1. Kultura obsługi i etyka zawodu, 2. Organizacja, struktura i zakres działalności biur podróży, 3. Baza noclegowa, 4. Żywienie w turystyce, 5. Transport w turystyce, 6. Pilotaż wycieczek, 7. Przewodnictwo turystyczne i inne uprawnienia państwowe, 8. Przepisy paszportowe, wizowe, celne i dewizowe. Obowiązek meldunkowy, 9. Ubezpieczenia turystyczne, 10. Umowy w turystyce, 11. Obsługa podróżnicza, 12. Karty płatnicze w turystyce, 13. Wzory dokumentów stosowanych w obsłudze ruchu turystycznego, 13. Tworzenie produktu turystycznego.
W publikacji zawarto najważniejsze informacje dotyczące organizacji i działania biur podróży, kultury obsługi turystów, elementów składowych produktu turystycznego - bazy noclegowej, żywienia, transportu, pilotażu wycieczek, przewodnictwa. Omówono aspekty prawne usług turystycznych - przepisy paszportowe, wizowe, celne, dewizowe, ubezpieczenia w turystyce oraz problematykę umów. Osobny rodział poświęcono obsłudze podróżniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG, 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH, 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE, 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 9. PERSONEL TURYSTYCZNY , 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia strony 372-378. Indeks.
SPIS TREŚCI: Wstęp ; CZĘŚĆ I. Wprowadzenie do marketingu w turystyce i rekreacji ; 1. Podstawy marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, 3. Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji, CZĘŚĆ II.: Struktura instrumentów marketingu w turystyce i rekreacji: 5. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 6. Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 7. Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 8. Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 9. Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. Współczesny marketing w turystyce i rekreacji: 10. Marketing terytorialny w turystyce ; 11. Markowy produkt turystyczny, 12. Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji, 13. Marketing relacji w turystyce i rekreacji, 14. Badania marketingowe w turystyce i rekreacji, 15. Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Materiał podzielony został na dwie części. Pierwsza zawiera: podstawowe informacje o turystyce; charakterystykę rodzajów turystyki; krajowy produkt turystyczny; charakterystykę usług turystycznych; organizację i obsługę imprez turystycznych. W drugiej części omówiono zagadnienia dotyczące informacji turystycznej, marketingu oraz działalności instytucji i organizacji stymulujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
SPIS TREŚCI: Cz.1. Referaty wprowadzające; 1.1. W. Włodzimierz Gaworecki, Turystyka szansą rozwoju Związku Metropolitalnego Trójmiasta (tezy szczegółowe); 1.2. Antoni Makać, Miejsce turystyki w międzynarodowych stosunkach gospodarczych; 1.3. Wojciech Nastaj, Podróże służbowe a system podatkowy w Polsce; 1.4. Jerzy Kozłowski, Podróże służbowe w czasach e-gospodarki; 1.5. Barbara Jolanta Dąbrowska, Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu "starych" krajów członkowskich Unii Europejskiej; 1.6. Aleksander Szwichtenberg, Fenomen podróży motywacyjnych w Polsce i na świecie; 1.7. Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Turystyka motywacyjna instrumentem zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 1.8. Tomasz Kozłowski, Bariery rozwoju podróży motywacyjnych w turystyce biznesowej; 1.9. Monika Gut-Winiarska, Podróże biznesowe a kształtowanie świadomości ekologicznej; 1.10. Tomasz Augustyniak, Tomasz Bojar-Fijałkowski, Bariery rozwoju turystyki w polskim prawie ochrony przyrody; Cz.2. Turystyka biznesowa w przekroju prproblemowym; 2.1. Jacek Hałaczkiewicz, Turystyka a turystyka biznesowa; 2.2. Stanisław Wilgocki, Idea organizacji konferencji i jej wpływ na rozwój turystyki biznesowej; 2.3. Andrzej Piskozub, Podobieństwo i różnice między turystyką biznesową a turystyką naukową; 2.4. Sławomir Wróblewski, Oczekiwania wobec nauki w sytuacji dynamicznego rozwoju turystyki biznesowej w Polsce i na świecie; 2.5. Stanisław Jojczyk, Problemy etyczne turystyki biznesowej, 2.6. Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek, Zarządzanie produktem w turystyce biznesowej; 2.7. Anna Białk, Zarządzanie kryzysowe w turystyce biznesowej; 2.8. Maria Lechnicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Jakość usług turystycznych świadczonych turystom biznesowym; 2.9. Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Uwarunkowania i cechy marketingu w turystyce biznesowej; 2.10. Jacek Winiarski, Usługi informatyczne jako element wspierania rozwoju turystyki biznesowej; 2.11. Patrycja Kozłowska, Perspektywy rozwoju indywidualnej turystyki biznesowej w świetle promocji internetowej; 2.12. Joanna Miotke-Dzięgiel, Warunki rozwoju "morskiej" formy turystyki biznesowej; 2.13. Joanna Górna, Uzdrowiska jako ośrodki turystyki biznesowej w Polsce; 2.14. Paulina Gajewska, Barbara Słowiak, Imprezy integracyjne jako element turystyki biznesowej; 2.15. Wacław Mozolewski, Magdalena Warmińska, Janusz F. Pomianowski, Przyjęcia okolicznościowe w turystyce biznesowej; 2.16. Henryk J. Lewandowski, Stan i znaczenie gastronomii w turystyce biznesowej; 2.17. Dominik Orłowski, Rola gastronomii w turystyce biznesowej; 2.18. Magdalena Warmińska, Organizacja usług gastronomicznych w turystyce biznesowej; 2.19. Zbigniwe Witkiewicz, Usługi hotelowe dla gości biznesu; 2.20. Daniel Szostak, Marta Sidorkiewicz, Wzajemne relacje między turystyką biznesową a hotelarstwem na współczesnym rynku turystycznym; Cz.3. Turystyka biznesowa w przekroju regionalnym; 3.1. Artur R. Kozłowski, Chiny jako obszar zainteresowania turystyki biznesowej Unii Europejskiej; 3.2. Siegmund Sawicki, Lucyna Ruszel, Rozwój turystyki biznesowej w Bawarii; 3.3. Milena Warmowska, Tomasz Studzieniecki, Turystyka biznesowa w wybranych destynacjach Regionu Morza Bałtyckiego; 3.4. Tomasz Mazurek, Tomasz Studzieniecki, Turystyka biznesowa w Euroregionie Bug i otoczeniu; 3.5. Jurij Stadnyćky, Infrastruktura turystyczna a szanse turystyki biznesowej we Lwowie; 3.6. Janusz Merski, Justyna Kościelnik, Turystyka biznesowa w regionie Warszawy- możliwość i oczekiwania; 3.7. Rafał Adamczyk, Możliwości rozwoju turystyki biznesowej w dużych miastach województwa śląskiego; 3.8. Józef Sala, Turystyka biznesowaa rozwój hotelarstwa w województwie małopolskim; 3.9. Adrian Lubowiecki-Vikuk, Targi turystyczne jako produkt turystyki biznesowej na przykładzie Międzynarodowego Salonu Turystycznego Tour Salon w Poznaniu; 3.10. Małgorzata Sztorc, Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury w regionie świętokrzyskim; 3.11. Mirosław Boruszczak, Stan i perspektywy rozwoju turystyki biznesowej w Gdańsku; 3.12. Bogdan Donke, Anna Górska, Struktura organizacji i zarządzania turystyką biznesową w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem działalności Gdańsk Convention Bureau; 3.13. Jacek Olszewski, Potencjał biznesowy województwa pomorskiegona tle pozostałych województw Polski; 3.14. Maria Lechnica-Kostuch, Mariola Łuczak, Beata Wierzbicka, Tworzenie wartości obszaru Szwajcarii Kaszubskiej poprzez rozwój produktu turystyki biznesowej. [I].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej