Zarządzanie produktem
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(2)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Kobieta
(4279)
Rodzina
(2515)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2024)
Zarządzanie produktem
(-)
Miłość
(1970)
Zabójstwo
(1465)
II wojna światowa (1939-1945)
(1274)
Śledztwo i dochodzenie
(1220)
Relacja romantyczna
(1219)
Małżeństwo
(1129)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(979)
Rodzeństwo
(948)
Uczucia
(934)
Nastolatki
(925)
Magia
(876)
Sekrety rodzinne
(824)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(794)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(694)
Policjanci
(684)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(654)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(515)
Poszukiwania zaginionych
(512)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(403)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Politycy
(341)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(297)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
Śmierć bliskiej osoby
(270)
PRL
(267)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Młodzi dorośli
(257)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej