Promocja handlowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(12)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Wiktor Jan W
(2)
Ali Moi
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Jachim Andrzej
(1)
Kall Jacek
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Osip Mirosław
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Rzemieniak Robert
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Łaguna Mirosław (1938- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Studenci
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4274)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Promocja handlowa
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1464)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1122)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(976)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(921)
Nastolatki
(917)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(521)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Humor
(407)
Pisarze
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(389)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(340)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(332)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(270)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Kłamstwo
(248)
Zdrada małżeńska
(248)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Podręczniki
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33, 339 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 644, [2] s. ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: Część I Model funkcjonowania marketingu, 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; CZĘŚĆ II. Badania marketingowe ; 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; CZEŚĆ III Zarządzanie produktem ; 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu CZĘŚĆ IV Organizowanie dystrybucji produktów ; 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna CZĘŚĆ V Promocja produktów 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. Public relations i środki popierania sprzedaży ; CZĘŚĆ VI Programowanie cen produktów ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen CZĘŚĆ VII Zarządzanie marketingowe 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; CZĘŚĆ VIII Zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami ; 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; CZĘŚĆ IX Marketing międzynarodowy ; 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szczególności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obszarach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
SPIS TREŚCI: Wstęp, ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY PROMOCJI OBSZAROWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO, ROZDZIAŁ 2. INSTYTUCJONALNE ASPEKTY PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH BASENU MORZA BAŁTYCKIEGO, ROZDZIAŁ 3. POLITYKA PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH NADBAŁTYCKICH, ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO MIASTA NADBAŁTYCKIEGO, PODSUMOWANIE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
W książce Autorzy przedstawiają klasyczną kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa. [bibliofil.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej