Grywalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(1)
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
(2)
Autor
Bukowski Adam
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Kortas Paulina
(1)
Odorowicz Bartosz (gry planszowe)
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Zdybel Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4274)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Grywalizacja
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1464)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1122)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(976)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(921)
Nastolatki
(917)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(521)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Humor
(407)
Pisarze
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(389)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(340)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(332)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(270)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Kłamstwo
(248)
Zdrada małżeńska
(248)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 362 karty z pytaniami, 16 kart na własne pytania, 6 kart "następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, 1 plansza, 1 specjalny czasomierz, plastikowe pudełko na karty, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 10-15 min.
Masz tylko 5 sekund, aby udzielić 3 poprawnych odpowiedzi. Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund...[z pudełka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Polska junior : gra quizowa. - [Kraków] : Tactic, copyright 2016. - 1 gra : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Czas gry: około 45 min.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy.
Zawartosć pudełka: plansza, 400 kart, 6 pionków, wskaźnik kategorii, 24 żetony odpowiedzi.
To gra quizowa stworzona specjalnie z myślą o uczniach szkół podstawowych. Dzięki niej przekonają się, ile faktycznie wiedzą o Polsce [z pudełka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej