Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(6)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Chłodnicki Marcin
(1)
Dyba Adam
(1)
Fisk Peter
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachim Andrzej
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Karel Andrzej
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Osip Mirosław
(1)
Piasek Marek
(1)
Pluciński Adam
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Rzemieniak Robert
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(8333)
6-8 lat
(5672)
0-5 lat
(4237)
9-13 lat
(3715)
Szkoły wyższe
(2760)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Młodzież
(2632)
14-17 lat
(1869)
Szkoły średnie
(606)
Rodzice
(501)
Szkoły podstawowe
(308)
Dorośli
(267)
18+
(123)
Nauczyciele
(113)
Studenci
(109)
Przedszkola
(53)
Nauczyciele przedszkoli
(48)
Menedżerowie
(45)
Prawnicy
(38)
Szkoły ponadgimnazjalne
(33)
Lekarze
(29)
Psycholodzy
(29)
Szkoły zawodowe
(29)
Gimnazja
(27)
Logopedzi
(27)
Poziom podstawowy
(25)
Technikum
(25)
Nauczanie początkowe
(23)
Pedagodzy
(23)
Przedsiębiorcy
(23)
Adwokaci
(22)
Radcy prawni
(21)
Sędziowie
(19)
Terapeuci
(19)
Wychowawcy klas
(19)
Nauczyciele nauczania początkowego
(18)
Pracownicy naukowi
(17)
Dziewczęta
(15)
Specjaliści ds. kadr
(15)
Klasa 1.
(14)
Nauczyciele języka polskiego
(14)
Psychoterapeuci
(14)
Klasa 2.
(13)
Klasa 3.
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 6.
(13)
Licea
(13)
Szkoły ponadpodstawowe
(13)
A1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Wychowawcy małych dzieci
(12)
Klasa 5.
(11)
Kobieta
(11)
Pszczelarze
(11)
B1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Fizjoterapeuci
(10)
Kobieta ciężarna
(10)
Pracodawcy
(10)
Ekonomiści
(9)
Ojcowie
(9)
Osoby w wieku starszym
(9)
Psychiatrzy
(9)
Terapeuci zajęciowi
(9)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Klasa 7.
(8)
Nastolatki
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Urzędnicy
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Chorzy
(7)
Chłopcy
(7)
Informatycy
(7)
Inżynierowie
(7)
Logistycy
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Klasa 8.
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Policjanci
(6)
Terapeuci pedagogiczni
(6)
Zawody medyczne
(6)
A1 poziom biegłości językowej
(5)
B1 poziom biegłości językowej
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Grupa wiekowa Dzieci
(5)
Inżynierowie budownictwa
(5)
Księgowi
(5)
Lekarze specjaliści
(5)
Nauczyciele biologii
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
Poziom zaawansowany
(5)
Programiści
(5)
Psycholodzy kliniczni
(5)
Ratownicy medyczni
(5)
Szkoły policealne
(5)
Architekci
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(4)
Content marketing
(1)
Design thinking
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Opakowania
(1)
Oświata
(1)
Projektowanie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sponsoring
(1)
Sprzedaż
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręczniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geniusz marketingu / Peter Fisk ; przeł. Leszek Mokrzycki. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 409 stron : ilustracje ; 25 cm.
Indeks.
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: • stworzyć wyróżniające się marki, • wprowadzić innowacyjne rozwiązania, • zwiększyć zaangażowanie konsumentów, • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing - PWN)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
SPIS TREŚCI: R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
W książce Autorzy przedstawiają klasyczną kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa. [bibliofil.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej