Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(6)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Autor
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Boski Paweł
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Greszta Elżbieta
(1)
Heszen Irena
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Sekuła Elzbieta A
(1)
Tavris Carol
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Życieńska Ewa (1927-2003)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Temat
Psychologia społeczna
(2)
Depresja psychiczna
(1)
Estetyka
(1)
Jakość życia
(1)
Kicz
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Multimedia
(1)
Osobowość
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Reklama
(1)
Stres
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-[254]
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Na okładce podtytuł: dlaczego usprawiedliwiamy głupie poglądy, złe decyzje i szkodliwe działania.
Bibliografia. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Konteksty Wizualności)
Dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, licealistów, dziennikarzy, producentów, redaktorów.
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Kino - świat w obiektywie kamery / Joanna Wojnicka ; 2. Telewizja - najważniejsze medium XX wieku / Wiesław Godzic ; 3. Internet - społeczne metamedium / Mirosław Filiciak ; 4. Prawne aspekty przekazu audiowizualnego / Jacek Sobczak ; 5. Dziennikarstwo i nowe media / Zbigniew Bauer ; 6. Terroryzm i media - dwa spektakle / Zbigniew Bauer ; 7. Dyskretny urok zakazanego. Tabu w mediach / Izabela Szatrawska ; 8. Media i polityka. Demokracja czy mediokracja? / Maciej Mrozowski ; 9. Prezenter, ekspert, celebrity / Wiesław Godzic. ; 10. Antagoniści i obrońcy ładu społecznego w kinie gatunków / Barbara Giza. ; 11. Rasizm i obcośc w mediach / Maja Brzozowska-Brywczyńska ; 12. Moralizatorstwo czy transcendencja? Obraz religii i Kościoła w polskiej telewizji / Aleksandra Drzał-Sierocka
Zawiera m.in.: Historia kina, Lata 30. - rozwój Hoolywood. Co to jest telewizja, kiedy i dlaczego powstała? Telewizja i jej gatunki (newsy, mydlane opery, sitcom, reality show, wydarzenia medialne). Internet i media cyfrowe - podstawowe wiadomości. Prawo prasowe w systemie prawa ochrony własności intelektualnej. "Nowe media" - problemy definicyjne. Mediamorfoza i przemiany dziennikarstwa. Blog - nowy wymiar dziennikarstwa. Retroryka terroru. Postmodernizm a terroryzm. Terroryzm w Internecie. Freud i perspektywa psychoanalityczna. Antropologia strukturalna Claude'a Lévi-Straussa. Tabu kulturowe czy zwykła cenzura? "Segegacja" elementów problemu i ich dystrybucja w mediach. Tomasz Lis - celebryta przymuszony. Kamil Durczok - celebryta niepewny. Wydarzenia (Polsta). Fakty (TVN). Wiadomości (TVP1). Film gangsterski a porządek społeczny. Przypadek telewizji. Rodzina Soprano wobec motywu gangsterskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej