Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(61)
Forma i typ
Książki
(56)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(57)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(3)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Kwarciak Bogusław
(3)
Doliński Dariusz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Pitrus Andrzej (1968- )
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Barska Anetta
(1)
Belka Marek
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Bullock August
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cunningham Jane
(1)
D'Almeida Fabrice
(1)
Dennison Dell
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Franson Sally
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hiam Alexander. Autor
(1)
Hołota Marcin
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Hübner-Wojciechowska Joanna
(1)
Jachim Andrzej
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kamler Mikołaj
(1)
Karpowicz Andrzej
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kocięcka Karolina
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Król Hanna
(1)
Król Marek
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Mahon Nik
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Orlińska Zuzanna (1972- )
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Osip Mirosław
(1)
Pers Jolanta
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pinskey Raleigh
(1)
Potkański Michał
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Rzemieniak Robert
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Souter Nick
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stankiewicz Anna (językoznawca)
(1)
Stokłosa Bożenna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Studziński Adam
(1)
Stępowski Robert
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tobey Linda
(1)
Trojnar Justyna
(1)
Turkowski Marek (ekonomia)
(1)
Wanat Dariusz
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Szkoły średnie
(2)
Hotelarze
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2260)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2012)
Reklama
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(818)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(454)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Ojcowie i córki
(405)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(294)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Spadek
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Poradnik
(11)
Podręczniki
(7)
Opracowanie
(2)
Album
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Romans
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Literaturoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Reklama - jedna z najsilniejszych form społecznego przekazu - budzi kontro-wersje od momentu swych narodzin. Okazuje się jednak, że nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy bez niej zaistnieć. Posługująca się serią syntetycznych obrazów połączonych z krótkim tekstem, który w wielu przypadkach przypomina język snu lub dziecka - działa i wpływa na nasze wybory! Niniejsza książka składa się z dwóch części, część pierwsza odpowiada na pytania: Jak oraz Dlaczego Druga część ma charakter bardziej praktyczny. Polecamy wszystkim, których życie zawodowe związane jest z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem.
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ PIERWSZA: REKLAMA – PROCES KOMUNIKACJI I KREACJI POSTAW I. Reklama jako element marketingu II. Reklama – perspektywa "człowieka z ulicy"” III. Komunikacja – formuła klasyczna IV. Reklama jako forma komunikacji V. Komunikat reklamowy cele komunikacyjne percepcja komunikatu reklamowego obraz obraz a tekst tekst spójność formalna komunikat VI. Obraz produktu VII. Perswazja VIII. Kampania reklamowa – aspekt komunikacyjny IX. Podsumowanie CZĘŚĆ DRUGA: WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO I. Obraz II. Tekst III. Slogan i związki obrazu z tekstem IV. Kampania reklamowa – krótka synteza V. 12 kampanii reklamowych: Idea – kampania wprowadzająca, Mobil 1 – kampania żółta, Anno Domini 2000, Cenowa rewolucja Seata, Nationale Nederlanden: "Doradcy", Polar – czarna linia, Polar – linia historyczna, Frugo, Parada smaków, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec VI. Reklama o reklamie: Dariusz Doliński Jarosław Guzy Wiesław Jurewicz Jakub Kamiński Łukasz Kujawski Paweł Patkowski Robert Sieradzki VII. Wybrane problemy badań reklamy Abstract Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Tytuł oryginału : "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okładce podtytuł : inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.
To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie, Struktura agencji, 1. Wybór mediów, 2. Planowanie i strategia reklamy, 3. Brief kreatywny, 4. Koncept kreatywny, 5. Projektowanie, 6. Przyszłość reklamy, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Druk dwuszpaltowy.
Dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów.
Bibliogr. s. 268. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Indeks nazwisk s. 168-169
Bibliogr. s. 166-167
Rozdział 1: Czym jest reklama; Rozdział 2: Istota i elementy; procesu komunikacji; Rozdział 3: Człowiek w reklamie; Rozdział 4: Rola mediów w działaniach reklamowych; Rozdział 5: Język reklamy; Rozdział 6: Perswazja w reklamie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: 1. Teorie komunikacji marketingowej, 2. Instrumenty komunikacji marketingowej, 3. Reklama w mediach drukowanych, 4. Reklama telewizyjna radiowa i kinowa, 5. Reklama zewnętrzna, 6. Public relations i wizerunek firmy, 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny, 8. Wystawy i targi, 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, 10. Promocja sprzedaży, 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2000. - 205, [1] strona : ilustracje ; 21 x 21 cm.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: I. Gatunek: reklama ; II. Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; III. Reklama jako zabawy w prawdę ; IV. Jaki ma być komunikat reklamowy ; V. Funkcje i manipulacje ; VI. Odmiany języka ; VII. Słowa : VIII. Frazeologia ; IX. Gramatyka i reklamy ; X. Składnia ; XI. Slogan ; XII. Tekst ; XIII. Rekalma i kultura ; XIV. Społeczny aspekt reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1, 658/659 (2 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tytułna okładce: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Książka w kolorze. Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości.
Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
SPIS TREŚCI: 1. Nowa strategia reklamowa ; 2. Najważniejsza część reklamy ; 3. Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników ; 4. Dobre i złe metody pisania nagłówków ; 5. Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej ; 6. Znalezienie właściwego środka oddziaływania ; 7. Reklama sprawdzona kontre reklama niesprawdzona ; 8. Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym ; 9. Jak napisać pierwszy akapit ; 10. Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych ; 11. Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy ; 12. Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam ; 13. Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe ; 14. Jak dotrzeć do masowego odbiorcy ; 15. Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców ; 16. Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych ; 17. Dziesięć łamigłówek ; 18. Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2000. - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmy. Czytelnik zyskuje świadomość, że znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna instytucja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest także przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym.
SPIS TREŚCI: Rozdział I. Public Relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa ; Rozdział II. Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations ; Rozdział III Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa ; Rozdział IV Środki językowe jako czynniki komunikacji ; Rozdział V. Reklama w służbie public relations ; Rozdział VI. Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa ; Rozdział VII. Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez socjalnych ; Rodział VIII Humans relations ; Rozdział IX. Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy ; Rozdział X. Sponsoring jako narzędzie public relations ; Rozdział XI. Targi jako narzędzie public relations ; Rozdział XII. Lobbing ; Rozdział XIII. Organizacyjne aspekty działań public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej