Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(168)
Forma i typ
Książki
(160)
Poradniki i przewodniki
(52)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Publikacje naukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(15)
Audiobooki
(4)
Filmy i seriale
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(146)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(117)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(32)
Biblioteka główna. Wyp. filmów
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(4)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(15)
Autor
Danowski Bartosz (1975- )
(4)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Wrotek Witold
(3)
Żarowska-Mazur Alicja
(3)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Garbiński Aleksander
(2)
Gomoliński Piotr
(2)
Jaronicki Adam
(2)
Korbecki Marek
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
Nowakowski Piotr
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Sawka Krzysztof
(2)
Schneier Bruce (1963- )
(2)
Sikorski Witold (informatyk)
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Soper Mark Edward
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Zioło Witold
(2)
Aaland Mikkel (1952- )
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Alexandrescu Andrei
(1)
Anderson Ross (1956- )
(1)
Arahovitis Iias
(1)
Attwood Teresa K
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Bajak Maria (ekonomia)
(1)
Ball Bill
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bellovin Steven M
(1)
Bieliński Mirosław
(1)
Bijata Paweł
(1)
Binkowski Marek
(1)
Biolik Leszek
(1)
Blumenthal Karen
(1)
Boehlke Jerzy (1953- )
(1)
Bondyra Agnieszka
(1)
Borges Dan
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bradford Russell
(1)
Bremer Aleksander
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Buchanan William
(1)
Bąk Adam
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Carlson Piotr
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chaberek Mirosław (1948- )
(1)
Chawziuk Tadeusz
(1)
Cheswick William R
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clarke Justin
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czapliński Czesław (1953- )
(1)
Czarny Piotr (informatyka)
(1)
Danowski Jakub
(1)
Davis Harold (1953- )
(1)
Davis Phyllis
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Deo Narsingh
(1)
Derfler Frank
(1)
Dhanjani Nitesh
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doust Richard
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Duszczyk Krzysztof
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Freed Les
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Frye Curtis (1968- )
(1)
Fuller Laurie Ulrich (1961- )
(1)
Fuller Robert (1966- )
(1)
Gagne Greg
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Galvin Peter B
(1)
Ganczarska Gabriela
(1)
Gee Trisha
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gigerenzer Gerd (1947- )
(1)
Gonera Paweł
(1)
Goodman Danny
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Gracki Krzysztof
(1)
Grajcar Magdalena (1989- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(106)
1989-2000
(7)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(168)
Język
polski
(167)
Odbiorca
9-13 lat
(11)
Dzieci
(10)
Szkoły wyższe
(10)
Młodzież
(9)
Informatycy
(7)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Programiści
(5)
Osoby w wieku starszym
(4)
Dorośli
(3)
Inżynierowie
(3)
Graficy komputerowi
(2)
Rodzice
(2)
Studenci
(2)
Administracja biurowa
(1)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Blogerzy
(1)
Dziewczęta
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Menedżerowie
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacje pozarządowe NGO
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(6)
Film polski
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura indyjska
(1)
Temat
Internet
(25)
Excel
(17)
Arkusz kalkulacyjny
(16)
Sieć komputerowa
(14)
Cyberbezpieczeństwo
(13)
Cyberprzestępczość
(12)
Komputery
(10)
Programowanie (informatyka)
(10)
Photoshop
(8)
Programy graficzne
(8)
C++ (język programowania)
(6)
Gry komputerowe
(6)
Informatyka
(6)
Minecraft
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Systemy operacyjne
(6)
Algorytmy
(5)
Media społecznościowe
(5)
AutoCAD (program komputerowy)
(4)
Dzieci
(4)
Grafika komputerowa
(4)
Informatycy
(4)
Języki programowania
(4)
Microsoft Office
(4)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Zastosowania komputerów w edukacji
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Apple Inc
(3)
CorelDRAW
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Edytory zdjęć
(3)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Grafika trójwymiarowa
(3)
Informacja
(3)
Jobs, Steven (1955-2011)
(3)
Ochrona danych osobowych
(3)
Optymalizacja
(3)
Poczta elektroniczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Python (język programowania)
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Strony WWW
(3)
Wojna cybernetyczna
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Animacja komputerowa
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Cyberkultura
(2)
Czytnik książek elektronicznych
(2)
Demokracja elektroniczna
(2)
Digitalizacja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Google LLC
(2)
Hakerzy
(2)
Informacja wizualna
(2)
JavaScript
(2)
Kody
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura masowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Multimedia
(2)
Mózg
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pakiety biurowe
(2)
Polska Cyfrowa Równych Szans (program)
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prognozy
(2)
Programiści
(2)
Programowanie obiektowe
(2)
Projektowanie
(2)
Projektowanie graficzne
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Rysunek techniczny
(2)
Smartfon
(2)
Socjotechnika
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Windows
(2)
Wirusy komputerowe
(2)
Word
(2)
Wykluczenie cyfrowe
(2)
Wyszukiwarka internetowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Polska
(3)
Świat
(2)
Gatunek
Poradnik
(43)
Podręcznik
(36)
Podręczniki
(26)
Opracowanie
(21)
Esej
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Biografia
(2)
Blog
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry komputerowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Antologia
(1)
Film animowany
(1)
Film edukacyjny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Vademecum
(1)
Wideoblog
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4034)
Edukacja i pedagogika
(1785)
Socjologia i społeczeństwo
(1409)
Literaturoznawstwo
(1314)
Medycyna i zdrowie
(1302)
Informatyka i technologie informacyjne
(168)
Podróże i turystyka
(1250)
Psychologia
(1172)
Kultura i sztuka
(1159)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(787)
Hobby i czas wolny
(772)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(722)
Religia i duchowość
(699)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(600)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(579)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(524)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Rozwój osobisty
(514)
Biologia
(486)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(465)
Kulinaria
(460)
Językoznawstwo
(456)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(384)
Dom i ogród
(366)
Zarządzanie i marketing
(323)
Kultura fizyczna i sport
(309)
Filozofia i etyka
(266)
Inżynieria i technika
(263)
Archeologia
(248)
Matematyka
(247)
Chemia
(240)
Ochrona środowiska
(227)
Praca, kariera, pieniądze
(189)
Fizyka i astronomia
(182)
Nauka i badania
(176)
Media i komunikacja społeczna
(166)
Transport i logistyka
(161)
168 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Bartosz Danowski, Jakub Danowski. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2017. - 255 stron, [1] karta tablic luzem złożona : ilustracje ; 24 cm.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda świat Minecrafta i czy warto zwiedzić go dokładniej, najłatwiej będzie zacząć od tej książki. Znajdziesz tu wszystkie informacje pozwalające sprawnie zainstalować grę i rozpocząć rozgrywkę. A gdy już nieco oswoisz się z kwadratowym światem i panującymi w nim zasadami, na pewno wrócisz do niej po kolejne wskazówki i garść podpowiedzi. Jak zbudować stół do zaklęć, a jak piec do wytapiania metali? Jak skonstruować mechanizmy i zmieszać magiczną miksturę? Gdzie znaleźć obsydian, a gdzie złote jabłko? Od czego zależy moc zaklęcia? Rozległy świat Minecrafta kryje w sobie wiele zagadek, ale nie zawsze musisz wymyślać koło od nowa. Zostań mistrzem Minecrafta i baw się doskonale!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Nowe wydanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Wydanie pierwsze, dodruk. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji - aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia "ja". Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć... od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego "ja". "Mechanizm "wyzwalania z pisma" napędzają miliardy codziennych wyborów producentów i konsumentów kultury. Nie napiszę listu - zadzwonię. Nie przeczytam powieści - obejrzę serial. Nie wyrażę politycznego sprzeciwu w postaci artykułu - nagram filmik i wrzucę go na jutjuba. Nie spędzam nocy na lekturze poezji - gram w gry. Nie czytam autobiografii - żyję celebów na Instagramie. Nie czytam wywiadów - słucham, oglądam wywiady. Nie notuję - nagrywam. Nie opisuję - fotografuję". Literatura, filozofia, popkultura, neuronauka i fizyka - zaglądamy za kulisy cywilizacji i odkrywamy, że to nie człowiek posługuje się stworzonymi przez siebie narzędziami, ale to one coraz częściej posługują się człowiekiem. Nadchodzą czasy postpiśmienne, gdy miejsce człowieka-podmiotu i jego "ja" zajmują bezpośrednio przekazywane przeżycia. "Czy mogę powiedzieć o sobie: "jestem oglądaniem serialu", "jestem śledzeniem celebów na Instagramie"?" Człowiek staje się maszyną do przeżywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4/-5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Modern software engineering : doing what works to build better software faster. Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst na skrzydełkach. Tytuł oryginału: An Ugly Truth.
Indeks.
Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce Brzydka prawda zostają pociągnięci do odpowiedzialności Autorki należały do zespołu dziennikarzy śledczych, który znalazł się w gronie finalistów Nagrody Pulitzera za rok 2019. Zespół zdobył też George Polk Award w kategorii reportaż oraz Gerald Loeb Award za reportaż śledczy.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krok po Kroku)
Tytuł oryginału: "Microsoft Excel 2019 Step by Step" 2019.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmierć książki : no future book / Łukasz Gołębiewski. - Wydanie I. - Warszawa : Biblioteka Analiz, 2008. - 145, [3] strony ; 20 cm.
Bibliografia na stronach [139]-141. Indeks.
Biblioteki bez książek, miasta bez księgarń, renesans piktogramów... "Śmierć książki" to przewrotnie zatytułowany esej o obecnym stanie kultury druku oraz analiza mechanizmów i tendencji społecznych wpływających na kulturę XXI wieku. Autor zastanawia się nad przyszłościąksiążki w kontekście wszechobecnej digitalizacji treści oraz nieograniczonych możliwości Internetu. Czy literatura drukowana zamiera wobec dominacji hipertekstu i cyberprzestrzeni? Autor porusza takie zagadnienia jak open source, e-book, e-ink, print-on-demand czy blog.Książka, choć uwiarygodniona danymi statystycznymi, napisana jest przystępnym językiem, bez przypisów, nadmiaru cytatów i zbędnej terminologii fachowej. Rejestruje nowe zjawiska kulturowe, które na równi fascynują, co przerażają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01/02 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Podstawy Windows, pisanie komputerowe, Internet, e-mail.
Kurs komputerowy dla "dinozaurów" używających Windows 8 (Standard, Pro lub Enterprise) na klasycznych komputerach (z myszką i klawiaturą).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
JavaScript / Danny Goodman ; [tł. Grzegorz Kowalski, Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 1094 s. : il. ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Księga Eksperta)
Na okł.: Bestseller opisujący język JavaScript 1.2! [...].
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej