Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(175)
Forma i typ
Książki
(167)
Poradniki i przewodniki
(56)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Publikacje naukowe
(17)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(15)
Audiobooki
(4)
Filmy i seriale
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(156)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(123)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(33)
Biblioteka główna. Wyp. filmów
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(4)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(15)
Autor
Danowski Bartosz (1975- )
(4)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Wrotek Witold
(3)
Żarowska-Mazur Alicja
(3)
Barker Richard (1946- )
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Garbiński Aleksander
(2)
Gomoliński Piotr
(2)
Jaronicki Adam
(2)
Korbecki Marek
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
Nowakowski Piotr
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Sawka Krzysztof
(2)
Schneier Bruce (1963- )
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Soper Mark Edward
(2)
Szczepaniak Mikołaj
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Zioło Witold
(2)
Aaland Mikkel (1952- )
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Alexandrescu Andrei
(1)
Anderson Ross (1956- )
(1)
Arahovitis Iias
(1)
Attwood Teresa K
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Bajak Maria (ekonomia)
(1)
Ball Bill
(1)
Banachowski Lech (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Bellovin Steven M
(1)
Bieliński Mirosław
(1)
Bijata Paweł
(1)
Binkowski Marek
(1)
Biolik Leszek
(1)
Blumenthal Karen
(1)
Boehlke Jerzy (1953- )
(1)
Bondyra Agnieszka
(1)
Borges Dan
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bradford Russell
(1)
Bremer Aleksander
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Buchanan William
(1)
Bąk Adam
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Calvert Sheena
(1)
Carlson Piotr
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Casey Anoki
(1)
Chaberek Mirosław (1948- )
(1)
Chawziuk Tadeusz
(1)
Cheswick William R
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clarke Justin
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czapliński Czesław (1953- )
(1)
Czarny Piotr (informatyka)
(1)
Dabner David
(1)
Danowski Jakub
(1)
Davis Harold (1953- )
(1)
Davis Phyllis
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Deo Narsingh
(1)
Derfler Frank
(1)
Dhanjani Nitesh
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doust Richard
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Duszczyk Krzysztof
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Freed Les
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Frye Curtis (1968- )
(1)
Fuller Laurie Ulrich (1961- )
(1)
Fuller Robert (1966- )
(1)
Gagne Greg
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Galvin Peter B
(1)
Ganczarska Gabriela
(1)
Gee Trisha
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gigerenzer Gerd (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(109)
1989-2000
(8)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(175)
Język
polski
(174)
Odbiorca
9-13 lat
(11)
Dzieci
(10)
Szkoły wyższe
(10)
Młodzież
(9)
Informatycy
(7)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Programiści
(5)
Osoby w wieku starszym
(4)
Dorośli
(3)
Inżynierowie
(3)
Graficy komputerowi
(2)
Rodzice
(2)
Studenci
(2)
Administracja biurowa
(1)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Blogerzy
(1)
Dziewczęta
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Menedżerowie
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacje pozarządowe NGO
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(5)
Film polski
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura indyjska
(1)
Temat
Internet
(27)
Excel
(17)
Arkusz kalkulacyjny
(16)
Cyberbezpieczeństwo
(14)
Sieć komputerowa
(14)
Cyberprzestępczość
(12)
Programowanie (informatyka)
(11)
Komputery
(10)
Programy graficzne
(10)
Photoshop
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
C++ (język programowania)
(6)
Gry komputerowe
(6)
Informatyka
(6)
Minecraft
(6)
Systemy operacyjne
(6)
Algorytmy
(5)
Media społecznościowe
(5)
Systemy informatyczne
(5)
AutoCAD (program komputerowy)
(4)
CorelDRAW
(4)
Dzieci
(4)
Grafika komputerowa
(4)
Informatycy
(4)
Języki programowania
(4)
Microsoft Office
(4)
Ochrona danych osobowych
(4)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(4)
Systemy informacyjne zarządzania
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Zastosowania komputerów w edukacji
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Apple Inc
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Edytory zdjęć
(3)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Grafika trójwymiarowa
(3)
Informacja
(3)
Jobs, Steven (1955-2011)
(3)
Optymalizacja
(3)
Poczta elektroniczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Programiści
(3)
Projektowanie graficzne
(3)
Python (język programowania)
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Strony WWW
(3)
Wojna cybernetyczna
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Animacja komputerowa
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Big data
(2)
Cyberkultura
(2)
Czytnik książek elektronicznych
(2)
Demokracja elektroniczna
(2)
Digitalizacja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Google LLC
(2)
Hakerzy
(2)
Informacja wizualna
(2)
JavaScript
(2)
Kody
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura masowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Multimedia
(2)
Mózg
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pakiety biurowe
(2)
Polska Cyfrowa Równych Szans (program)
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Prognozy
(2)
Programowanie obiektowe
(2)
Projektowanie
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Rysunek techniczny
(2)
Smartfon
(2)
Socjotechnika
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Windows
(2)
Wirusy komputerowe
(2)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Polska
(4)
Świat
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(46)
Podręcznik
(39)
Podręczniki
(24)
Opracowanie
(21)
Esej
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publicystyka
(3)
Biografia
(2)
Blog
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry komputerowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Reportaż
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Antologia
(1)
Film animowany
(1)
Film edukacyjny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Vademecum
(1)
Wideoblog
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4073)
Edukacja i pedagogika
(1806)
Socjologia i społeczeństwo
(1429)
Literaturoznawstwo
(1325)
Medycyna i zdrowie
(1315)
Informatyka i technologie informacyjne
(175)
Podróże i turystyka
(1256)
Psychologia
(1199)
Kultura i sztuka
(1168)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(799)
Hobby i czas wolny
(777)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(732)
Religia i duchowość
(704)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(607)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(587)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(528)
Rozwój osobisty
(528)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Biologia
(491)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(475)
Kulinaria
(463)
Językoznawstwo
(458)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(386)
Dom i ogród
(366)
Zarządzanie i marketing
(328)
Kultura fizyczna i sport
(316)
Inżynieria i technika
(283)
Filozofia i etyka
(270)
Matematyka
(249)
Archeologia
(248)
Chemia
(241)
Ochrona środowiska
(231)
Praca, kariera, pieniądze
(192)
Transport i logistyka
(192)
Fizyka i astronomia
(185)
Media i komunikacja społeczna
(183)
Nauka i badania
(178)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Photoshop 5.5 : zastosowania w internecie / Mikkel Aaland ; tł. Marek Binkowski. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 246, [1] s., [43] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm.
U góry okł.: Photoshop 5.5 i ImageReady 2.0.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TAO Tajemnica, Atak, Obrona)
Bibliogr. s. 651-690. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie)
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia - nowe media - oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych - środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie - przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1. Komunikacja marketingowa – znaczenie i funkcje 1.2. Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3. Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4. Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2. Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3. Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4. Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej – kluczowe szanse i zagrożenia 3.1. Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1. Miejsce pracy 3.1.2. Rynek 3.1.3. Społeczeństwo 3.1.4. Środowisko naturalne 3.2. Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3. Cyberprzestępczość a beacony 3.4. Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5. Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1. Cele badań i pytania badawcze 4.2. Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1. Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2. Badanie o charakterze jakościowym 4.3. Charakterystyka próby badawczej 4.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1. Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2. Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3. Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1. Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2. Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.4. Rekomendacje na podstawie badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla informatyków, analityków i projektantów systemów informacyjnych. Przydatna dla osób zajmujących się zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. [227].
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile, gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejętności miękkie mają tam większe znaczenie niż umiejętności techniczne, które łatwiej zdobyć. Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posługuje się prostym i zrozumiałym językiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. Narzędzia, które czytelnik dostaje do ręki, można od razu wykorzystać w pracy. Oprogramowanie szyte na miarę wyróżnia się spośród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tłumaczenie z języka angielskiego, ani próba zastosowania amerykańskich technik w polskich realiach. Liczne przykłady zaczerpnięte prosto z życia pokazują, jakie błędy popełniamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. Gwarantuję, że niejeden raz uśmiechniesz się podczas czytania zapisów rozmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
10 superprzygód z komputerem : poradnik od podstaw / aut. Paweł Bijata [i in.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2004. - 127, [1] s. : il. kolor., tab., wykr. ; 19 cm.
(Komputer Świat. Biblioteczka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Steve Jobs : the man who thought different.
Bibliografia na stronach 273-297.
Wszyscy młodzi ludzie marzą, by być jak Steve Jobs. Był geniuszem i wizjonerem. Podziwiał go, a potem opłakiwał cały świat. Założył koncern Apple, stworzył komputery Macintosh, iPody, iPhony i iPady. Bez niego nie byłoby urządzeń, którym posługujemy się na co dzień. Był największym informatykiem naszych czasów, legendą przemysłu komputerowego. Człowiekiem, który zmienił nasz świat. Steve Jobs (1955-2011) nigdy nie chodził utartymi szlakami. Od skonstruowania pierwszego komputera Apple w garażu swoich rodziców do śmierci po ponad dziesięcioletniej walce z rakiem zawsze kierował się intuicją. Nigdy nie pytał ludzi, czego chcą. Sam wiedział lepiej. I sprawiał, że wszystko, czego się tknął, stawało się tym, czego świat potrzebował. W fascynującej, wypełnionej zdjęciami książce Karen Blumenthal, znana amerykańska autorka i dziennikarka "Wall Street Journal", pokazuje, kim był Steve Jobs i skąd czerpał pomysły, które zrewolucjonizowały nasze życie. Pasjonująco opisuje jego projekty i wynalazki, i opowiada o tym, jak powstały pierwsze komputery osobiste, odtwarzacze muzyczne i tablety. Przedstawia Jobsa jako ucznia, studenta, męża, ojca, buddystę, wynalazcę, prezesa Apple, i odsłania jego ekscentryczne zwyczaje, obsesje, napady wściekłości, konfl ikty z kolegami, współpracownikami, rodziną. Ale taki naprawdę był geniusz - kochany i nienawidzony - który osiągnął sukces ciężką pracą, niespożytą energią, niesamowitą pomysłowością, wiernością swoim marzeniom i odwagą, by zawsze iść za głosem serca i intuicji. Może najważniejszą wskazówką, którą pozostawił Steve Jobs, są jego słowa skierowane w 2005 roku do studentów Uniwersytetu Stanforda: "Bądź wciąż głodny. Głodny wiedzy." (merlin.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pb/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier dla początkujących / Tomasz Błaszczyk. - Wydanie pierwsze - Piekary Śląskie :Itstart , 2020.
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Stwórz swój własny trójwymiarowy świat i zbuduj model rozgrywki tak, jak sobie tylko wymarzysz. Bo jedyne co ogranicza Cię w tworzeniu gier, to Twoja wyobraźnia! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Teoria antagonistycznych operacji i zasady konfliktów komputerowych ; Rozdział 2. Przygotowanie do bitwy ; Rozdział 3. Najlepiej być niewidzialnym (działania w pamięci) ; Rozdział 4. Nie wyróżniać się z tłumu ; Rozdział 5. Działania manipulacyjne ; Rozdział 6. Konflikt w czasie rzeczywistym ; Rozdział 7. Przez badania do przewagi ; Rozdział 8. Sprzątanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Podręcznik zawierający podstawowe zagadnienia związane z organizacją i wykorzystaniem sieci globalnej (Internet) ze szczególnym uwzględnieniem protokołów transmisji danych. W kolejnych rozdziałach opisano poszczególne warstwy protokołów, od najniższej (warstwa fizyczna) do najwyższej (warstwa aplikacji). Wyjaśniono celowość poszczególnych warstw, realizację i możliwe do uzyskania parametry. Ostatni rozdział poświęcono problemom bezpieczeństwa danych, odgrywającym coraz istotniejszą rolę w tej dziedzinie. Po każdym rozdziale zamieszczono zestaw ćwiczeń zalecanych do samodzielnego rozwiązania. Sposób ujęcia jest jasny i precyzyjny. Pojęcia, zasady działania i opisy rozwiązań są wprowadzane w systematyczny sposób. Wiedza jest przekazywana w sposób uporządkowany. Odbiorcy książki: studenci studiów I stopnia kierunku Informatyka oraz kierunków pokrewnych, uczniowie techników elektronicznych i informatycznych, a także inżynierowie zajmujący się sieciami komputerowymi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej)
SPIS TREŚCI: Rozdział 1: Wiadomości wstępne; Rozdział 2: Podstawy wiedzy o komputerach; Rozdział 3: Systemy operacyjne; Rozdział 4: Procesy i szeregowanie; Rozdział 5: Elementy rozproszone; Rozdział 6: Zdalne przetwarzanie i zdalne systemy plików; Rozdział 7: Transmisja danych; Rozdział 8: Kompresja; Rozdział 9: Podstawowe informacje o sieciach; Rozdział 10: Typy sieci; Rozdział 11: Protokół internetowy; Rozdział 12: Przesyłanie TCP/UDP; Rozdział 13: Szyfrowanie; Rozdział 14: Bezpieczeństwo; Rozdział 15: Inteligencja, agregaty i prognozy na przyszłość; Rozdział 16: Bazy danych i przechowywanie danych; Rozdział 17: Programowanie; Rozdział 18: Sieć WWW i programowanie WWW; Rozdział 19: Poczta elektroniczna; Rozdział 20: Multimedia;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "The Shallows: What the Internet is Doing to our Brains".
U dołu okł.: Nominacja do nagrody Pulitzera 2011. Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011.
To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.Maryanne Wolf,autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading BrainPo co myśleć? Przecież masz internet!Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Vademecum Profesjonalisty)
Biobliogr. s. 429-448. Indeksy.
Na s. tyt. i okł. błędna nazwa pierwszego autora, poprawna nazwa w cop.
SPIS TREŚCI: Cz. I Zaczynamy: R.1 Wprowadzenie; R.2 Omówienie bezpieczeństwa protokołów niższych warstw; R.3 Przegląd protokołów wyższych warstw; R.4 Globalna pajęczyna. Zagrożenie czy realne niebezpieczeństwo? Cz. II Zagrożenia: R.5 Klasy ataków; R.6 Warsztat i inne środki bojowe hakera. Cz. III Bezpieczniejsze narzędzia i usługi: R.7 Uwierzytelnianie; R.8 Stosowanie niektórych narzędzi i usług. Cz. IV Zapory sieciowe i sieci VPN: R.9 Rodzaje zapór sieciowych; R.10 Filtrowanie; R.11 Inżynieria zapór sieciowych; R.12 Tunelowanie i sieci VPN. Cz. V Ochrona organizacji: R.13 Planowanie sieci; R.14 Bezpieczne komputery w nieprzyjaznym środowisku; R.15 Detekcja włamań. Cz. VI Otrzymane lekcje: R.16 Wieczór z Berferdem; R.17 Przejęcie Clarka; R.18 Bezpieczna komunikacja w niebezpiecznych sieciach; R.19 Co dalej? Dodatki: Wprowadzenie do kryptologii; Jak być na bieżąco?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej