Content marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(6)
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(6)
Autor
Kotarbiński Jacek
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Malcherek Monika
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dziennikarze
(2)
Blogerzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Kobieta
(4281)
Rodzina
(2514)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2020)
Content marketing
(-)
Miłość
(1971)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Śledztwo i dochodzenie
(1218)
Relacja romantyczna
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(978)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(933)
Nastolatki
(924)
Magia
(875)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(793)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(296)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Młodzi dorośli
(256)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing - PWN)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
SPIS TREŚCI: R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
SPIS TREŚCI CZ. I. WSTĘP: O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik ; R. 1. CZYM JEST INFOGRAFIKA?: Definicja infografiki ; Czym nie jest infografika? ; R. 2. HISTORIA INFOGRAFIKI: Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe ; Pismo obrazkowe ; Obraz wspierający naukę ; Obraz wspierający przemiany społeczne ; Mapy jako przykład wizualizacji danych ; Infografika w prasie ; Współcześni twórcy infografiki ; Podsumowanie ; R. 3. NAUKOWE DOWODY SKUTECZNOŚCI INFOGRAFIK: Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu ; Widzenie poprzedza słowa ; Nasz mózg nie lubi nudy ; Nasz mózg lubi emocje ; Człowiek w centrum uwagi ; Lepiej zapamiętujemy obrazy ; CZ. II. INFOGRAFIKI W BIZNESIE: R.4. INFOGRAFIKA I BIZNES - POŁĄCZENIE IDEALNE: Dwa rodzaje infografik biznesowych ; Infografiki jako narzędzie content marketingu ; Powody stosowania infografik w biznesie ; R. 5. RODZAJE INFOGRAFIK, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ W BIZNESIE: Oś czasu ; Lista ; Porównanie ; Artykuł wizualizowany ; Proces ; Mapa ; Graficzne CV ; Infografika liczbowa ; Anatomia ; Pomysły na kreatywne infografiki ; Infografiki animowane i interaktywne ; R. VI. JAK MOŻNA WYKORZYSTYWAĆ INFOGRAFIKI W BIZNESIE: Infografiki na stronę internetową ; Artykuł wizualizowany na blog ; Oferta ; Prezentacja ; Wizualizacja wyników ankiet i statystyk ; Promowanie jakiejś idei ; Dokumenty do pobrania ; Promocja eventu ; Infografiki do książki lub e-booka ; Infografiki do kursu online ; Informacje prasowe ; Reklama w prasie ; Drukowane materiały marketingowe ; Plakat ; R. VII. DOBRA INFOGRAFIKA, CZYLI JAKA?: Przydatna dla odbiorcy ; Skuteczna ; Opowiadająca historię w sposób wizualny ; Atrakcyjna wizualnie ; Uwzględniająca zasadę KISS ; Unikalna ; Promowana ; CZ. III. WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED ZAPROJEKTOWANIEM INFOGRAFIKI: R. 8. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ I TEMAT NA INFOGRAFIKĘ?: Kolejne dwa rodzaje infografik ; Gdzie szukać pomysłów na infografikę? ; Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? ; Dokumentowanie pomysłów ; R. 9. PLANOWANIE INFOGRAFIKI: Jakie są cele infografiki? ; Kim są odbiorcy infografiki? ; W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? ; Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę ; R. 10. JAK PRZYGOTOWAĆ TREŚCI NA INFOGRAFIKĘ?: Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? ; Jak przygotować treści na infografikę? ; Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki ; Chwytliwy, dobry tytuł ; R. 11. Jaki styl infografiki wybrać? ; Style wizualne infografik ; Technika wykonywania infografik ; R. 12. CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZAPROJEKTOWAĆ INFOGRAFIKĘ?: Zdolności artystyczne (?) ; Umiejętności projektowe ; Program graficzny ; Gotowe rozwiązania ; R. 13. JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTEM?: Kto zajmuje się projektowaniem infografik? ; Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? ; Kulisy współpracy z grafikiem ; Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem ; CZ. IV. PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI KROK PO KROKU: R. 14. ZACZNIJ OD SZKICU: Zalety szkicowania ; Jak szkicować? ; R. 15. JAK WIZUALIZOWAĆ TREŚCI?: Ilustruj ; Osadź w kontekście ; Stosuj schematy blokowe ; Stwórz wizualną metaforę ; Myśl wizualnie ; R. 16. STRUKTURA I WYMIARY INFOGRAFIKI: Struktura infografiki ; Wymiary infografiki ; R. 17. PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO: Projektowanie i psychologia ; Kompozycja i layout ; Pojęcia związane z projektowaniem graficznym ; Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki ; R. 18. ELEMENTY GRAFICZNE WYKORZYSTYWANE W INFOGRAFIKACH: Tło ; Ilustracje i/lub zdjęcia ; Ikony graficzne ; Wykresy ; R. 19. KOLORYSTYKA INFOGRAFIKI: Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? ; Funkcje kolorów w infografice ; Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę ; Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? ; R. 20. TYPOGRAFIA W INFOGRAFICE: Problemy z nazewnictwem ; Czym jest czytelność? ; Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) ; Funkcje typografii w infografice ; Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? ; Komponowanie tekstu w infografice ; Formatowanie treści ; „Słów cięcie-gięcie” ; Relacje między tekstem a tłem ; Praca z narzędziami ; Typografia - czego nie robić? ; CZ. V. PUBLIKACJA I PROMOCJA INFOGRAFIK: R. 21. Publikacja infografik: Gdzie publikować infografikę? ; Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu ; Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? ; R. 22. PROMOCJA INFOGRAFIK: Dobre praktyki w promocji infografiki ; Promocja w social mediach ; Triki związane z promocją infografiki ; Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? ; Przepis na viralową infografikę ; ZAKOŃCZENIE: Gdzie mnie znajdziesz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej