Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(6)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Author
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Boski Paweł
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Greszta Elżbieta
(1)
Heszen Irena
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Sekuła Elzbieta A
(1)
Tavris Carol
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Życieńska Ewa (1927-2003)
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Subject
Psychologia społeczna
(2)
Depresja psychiczna
(1)
Estetyka
(1)
Jakość życia
(1)
Kicz
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Multimedia
(1)
Osobowość
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Reklama
(1)
Stres
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 7.0 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 241-[254]
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 658/659 (1 egz.)
Book
In basket
(Mistrzowie Psychologii)
Na okładce podtytuł: dlaczego usprawiedliwiamy głupie poglądy, złe decyzje i szkodliwe działania.
Bibliografia. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Konteksty Wizualności)
Dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, licealistów, dziennikarzy, producentów, redaktorów.
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Kino - świat w obiektywie kamery / Joanna Wojnicka ; 2. Telewizja - najważniejsze medium XX wieku / Wiesław Godzic ; 3. Internet - społeczne metamedium / Mirosław Filiciak ; 4. Prawne aspekty przekazu audiowizualnego / Jacek Sobczak ; 5. Dziennikarstwo i nowe media / Zbigniew Bauer ; 6. Terroryzm i media - dwa spektakle / Zbigniew Bauer ; 7. Dyskretny urok zakazanego. Tabu w mediach / Izabela Szatrawska ; 8. Media i polityka. Demokracja czy mediokracja? / Maciej Mrozowski ; 9. Prezenter, ekspert, celebrity / Wiesław Godzic. ; 10. Antagoniści i obrońcy ładu społecznego w kinie gatunków / Barbara Giza. ; 11. Rasizm i obcośc w mediach / Maja Brzozowska-Brywczyńska ; 12. Moralizatorstwo czy transcendencja? Obraz religii i Kościoła w polskiej telewizji / Aleksandra Drzał-Sierocka
Zawiera m.in.: Historia kina, Lata 30. - rozwój Hoolywood. Co to jest telewizja, kiedy i dlaczego powstała? Telewizja i jej gatunki (newsy, mydlane opery, sitcom, reality show, wydarzenia medialne). Internet i media cyfrowe - podstawowe wiadomości. Prawo prasowe w systemie prawa ochrony własności intelektualnej. "Nowe media" - problemy definicyjne. Mediamorfoza i przemiany dziennikarstwa. Blog - nowy wymiar dziennikarstwa. Retroryka terroru. Postmodernizm a terroryzm. Terroryzm w Internecie. Freud i perspektywa psychoanalityczna. Antropologia strukturalna Claude'a Lévi-Straussa. Tabu kulturowe czy zwykła cenzura? "Segegacja" elementów problemu i ich dystrybucja w mediach. Tomasz Lis - celebryta przymuszony. Kamil Durczok - celebryta niepewny. Wydarzenia (Polsta). Fakty (TVN). Wiadomości (TVP1). Film gangsterski a porządek społeczny. Przypadek telewizji. Rodzina Soprano wobec motywu gangsterskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again