Pawlicz Adam
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Pawlicz Adam
(-)
Fabianowska Małgorzata
(309)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(302)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Zimnicka Iwona (1963- )
(230)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(229)
Steel Danielle (1947- )
(224)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(219)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(187)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(183)
Drewnowski Jacek (1974- )
(180)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(176)
Christie Agatha (1890-1976)
(171)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(171)
Popławska Anna (filolog)
(170)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mazan Maciejka
(153)
Sandemo Margit (1924-2018)
(146)
Fabisińska Liliana (1971- )
(144)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
King Stephen (1947- )
(140)
Szulc Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Marciniakówna Anna
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(127)
Kraśko Jan (1954- )
(125)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(123)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(122)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(121)
Cieślik Donata
(120)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(120)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Prus Bolesław (1847-1912)
(119)
Siemianowski Roch (1950- )
(118)
Masterton Graham (1946- )
(117)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(115)
Stanecka Zofia (1972- )
(115)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(114)
Braiter Paulina (1968- )
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(113)
Ochab Janusz (1971- )
(113)
Tuwim Julian (1894-1953)
(113)
Rzehak Wojciech (1967- )
(112)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(112)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
Mróz Remigiusz (1987- )
(110)
Ludwikowska Jolanta
(109)
Oklejak Marianna (1981- )
(109)
Ross Tony (1938- )
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Możdżyńska Aldona
(105)
Webb Holly (1976- )
(104)
Gawryluk Barbara (1957- )
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Spirydowicz Ewa
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Włodarczyk Barbara
(101)
Olejnik Donata
(100)
Polańczyk Danuta
(100)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(99)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(98)
Marlier Marcel (1930-2011)
(98)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(98)
Disney Walt (1901-1966)
(97)
Pawlikowska Beata (1965- )
(97)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Shakespeare William (1564-1616)
(95)
Supeł Barbara
(95)
Frączek Agnieszka (1969- )
(94)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(93)
Siewior-Kuś Alina (1940- )
(93)
Ławnicki Lucjan
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Łoziński Jerzy (1947- )
(91)
Beaumont Émilie (1948- )
(90)
Kosior Filip (1992- )
(90)
Naczyńska Zuzanna
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(89)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(3)
Turystyka
(3)
Usługi turystyczne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Sport rekreacyjny
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Turystyka miejska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliografia na stronach 201-206 i przy rozdziałach. Indeks.
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniającej specyfikę sektora usług turystycznych.
SPIS TREŚCI: ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG ; ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE ; ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY ; ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH ; ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG, 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH, 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE, 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH, 9. PERSONEL TURYSTYCZNY , 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH, 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia strony 372-378. Indeks.
SPIS TREŚCI: Wstęp ; CZĘŚĆ I. Wprowadzenie do marketingu w turystyce i rekreacji ; 1. Podstawy marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, 3. Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji, CZĘŚĆ II.: Struktura instrumentów marketingu w turystyce i rekreacji: 5. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 6. Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 7. Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 8. Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 9. Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. Współczesny marketing w turystyce i rekreacji: 10. Marketing terytorialny w turystyce ; 11. Markowy produkt turystyczny, 12. Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji, 13. Marketing relacji w turystyce i rekreacji, 14. Badania marketingowe w turystyce i rekreacji, 15. Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szczególności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obszarach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
SPIS TREŚCI: Wstęp, ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY PROMOCJI OBSZAROWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO, ROZDZIAŁ 2. INSTYTUCJONALNE ASPEKTY PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH BASENU MORZA BAŁTYCKIEGO, ROZDZIAŁ 3. POLITYKA PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH NADBAŁTYCKICH, ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO MIASTA NADBAŁTYCKIEGO, PODSUMOWANIE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej