Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(4)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Belka Marek
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milewski Dawid
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Potkański Michał
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4281)
Rodzina
(2514)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2020)
Strategia marketingowa
(-)
Miłość
(1971)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Śledztwo i dochodzenie
(1218)
Relacja romantyczna
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(978)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(933)
Nastolatki
(924)
Magia
(875)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(793)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(296)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Młodzi dorośli
(256)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Indeks.
SPIS TREŚCI: I. SZKOŁY STRATEGII: 1. Istota strategii organizacyjnej; 2. Strategia: szkoła planistyczna; 3. Strategia: szkoła ewolucyjna; 4. Strategia: szkoła pozycyjna; 5. Strategia: szkoła zasobów i kompetencji; 6. Strategia: szkoła prostych reguł; 7. Strategia: szkoła realnych opcji, II. STRATEGICZNA DIAGNOZA OTOCZENIA ORGANIZACJI: 8. Analiza środowiskowa firmy; 9. Modele analizy konkurencji w branży; 10. Analiza grup strategicznych, III. STRATEGICZNA DIAGNOZA ORGANIZACJI: 11. Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; 12. Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; 13. Firma jako łańcuch wartości: analiza działań i procesów, IV. TWORZENIE STRATEGII FIRMY: 14. Misja firmy; 15. Domena i przewaga konkurencyjna; 16. Cele i funkcjonalne programy działania; 17. Metody portfelowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia strony 372-378. Indeks.
SPIS TREŚCI: Wstęp ; CZĘŚĆ I. Wprowadzenie do marketingu w turystyce i rekreacji ; 1. Podstawy marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, 3. Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji, CZĘŚĆ II.: Struktura instrumentów marketingu w turystyce i rekreacji: 5. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 6. Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 7. Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 8. Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, 9. Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. Współczesny marketing w turystyce i rekreacji: 10. Marketing terytorialny w turystyce ; 11. Markowy produkt turystyczny, 12. Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji, 13. Marketing relacji w turystyce i rekreacji, 14. Badania marketingowe w turystyce i rekreacji, 15. Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej