Image
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(5)
Książki
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(4)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Autor
Bird Linda
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Żarowska Hanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(4275)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2258)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2011)
Image
(-)
Miłość
(1962)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1124)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(944)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(917)
Magia
(873)
Sekrety rodzinne
(815)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(724)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(690)
Policjanci
(680)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(562)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(533)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(507)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(479)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(453)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(422)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Krainy i światy fikcyjne
(402)
Ojcowie i córki
(402)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(385)
Śmierć
(385)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(360)
Koty
(351)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(342)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(336)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(323)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(291)
Wojsko
(289)
Zdrowe odżywianie
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Macierzyństwo
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Spadek
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Gatunek
Poradnik
(5)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(52 Wspaniałe Pomysły)
Indeks.
Porozmawiajmy o tobie. Przeczytałaś mnóstwo fachowych poradników na temat urody i pielęgnacji ciała, ale stale poszukujesz zdroworozsądkowych rad i wskazówek w tej dziedzinie. Ta książka podpowie ci, co robić, aby codziennie wspaniale się czuć i świetnie wyglądać. Dwie obietnice: Pierwsza - nie będziesz musiała brnąć przez potok słów ani przedzierać się przez gąszcz teorii po to, aby natrafić na okruchy mądrości. Druga - nasza autorka nie będzie traktować cię z wyższością, ponieważ wie, jak to jest być na twoim miejscu. Wszystko jest proste, gdy masz dobry pomysł. Linda Bird jest specjalistką do spraw urody w najchętniej kupowanych brytyjskich czasopismach kobiecych i redaktorką w "She". Prowadzi też dział zdrowia w magazynie "Zest". Pisze przede wszystkim na temat zdrowia, urody i szeroko pojętego stylu życia.
Piękny wygląd jest dziełem natury u jednej na tysiąc osób... pozostałe muszą na niego zapracować. Uroda to coś więcej niż ładnie zarysowane kości policzkowe i długie nogi, choć oczywiście cechy będące darem genów są bardzo pomocne. Dobra wiadomość jest taka, że radość życia, pewność siebie, odpowiednio dobrany strój i kilka trików makijażowych mogą zapewnić efekt przerastający nasze oczekiwania. Linda Bird
Sztuka polega na tym, aby nauczyć się o siebie dbać i umiejętnie prezentować to, czym się dysponuje - podkreślać atuty i ukrywać niedoskonałości. W tej książce autorka, ekspertka w dziedzinie urody, radzi m.in., jak: - za pomocą makijażu wyeksponować oczy i usta oraz zatuszować mankamenty cery; - odpowiednio dobierać strój, także ten plażowy; - ukrywać skutki bezsennych nocy i szalonych imprez; - relaksować się, łagodzić stres i codziennie pielęgnować ciało, aby olśniewająco wyglądać. Wyglądaj świetnie każdego dnia pomoże ci odkryć w sobie piękną kobietę, którą jesteś, a ułatwią ci to genialnie proste, praktyczne wskazówki na temat tajników zdrowia i urody. Wykorzystaj jeden z naszych z naszych pomysłów... Pamiętaj: jeden dobry pomysł może odmienić twoje życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-261. Indeks.
Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Spis aplikacji i serwisów internetowych s. 175-180.
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil Jak nakarmić Postowego Potwora Jak udoskonalić posty Jak odpowiadać na komentarze Jak zintegrować media społecznościowe z blogami Jak zgromadzić więcej czytelników Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo Jak poprowadzić czat na Twitterze Jak nie wyjść na dyletanta Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach Jak złożyć wszystko w całość Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-210, netogr. s. 207-208.
Książka dla menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej