Zarządzanie relacjami z klientami
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques (1947-2014)
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Szaran Adam
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Analitycy biznesowi
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4280)
Rodzina
(2512)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2103)
Przyjaźń
(2014)
Zarządzanie relacjami z klientami
(-)
Miłość
(1968)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Relacja romantyczna
(1217)
Śledztwo i dochodzenie
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1024)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(928)
Nastolatki
(921)
Magia
(874)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(794)
Zwierzęta
(789)
Dziewczęta
(727)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(523)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Historia
(479)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Polityka
(339)
Wsie
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(295)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Młodzi dorośli
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
SPIS TREŚCI: 1. Poznawanie klientów - wiedza o kliencie ; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi ; 3. Dostarczanie wartości klientowi ; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku ; 5. Budowanie lojalności ; 6. Struktura i procesy w firmie ; 7. Kultura firmy a relacje z klientami ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
SPIS TREŚCI: 1. Po co nam pan analityk? 2. Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego. Jaki to ma związek z systemem informatycznym? 3. System zarządzania informacją. Dwie definicje. Łańcuchy 4. Czym jest system CRM. Opis problemu. Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM 5. Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji 6. A na grzyba mi to modelowanie. Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? 7. O błędach w modelowaniu. Jak, co i po co modelować. O analizie wymagań dla systemu IT. 8. Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą. Potrzeby informacyjne firmy. Definicje. Model pojęciowy jako model rzeczywistości. Zarządzanie wiedzą. 9. Historyjka użytkownika - kłopoty. 10. Reguły biznesowe - czym są. 11. Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane. Model komunikacji. Jak to się ma do inżynierii oprogramowania. Na zakończenie. 12. Przypadki użycia i granice systemu. 13. Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda . Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia. Diagram klas a model dziedziny systemu. Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? 14. Klient nasz pan. 15. Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki. Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? 16. Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML. Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami. UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców. Analiza RACI. 17. Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów. 18. Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie. Cel zamawiającego. Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu. Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione. Zarządzanie wymaganiami. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej