Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(26)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(26)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Bentyn Zbigniew
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Biliński Michał (prawo)
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Chechliński Janusz
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Czempas Jerzy Andrzej
(1)
Czubała Anna
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Duda Jan
(1)
Długosz Tomasz Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Filipkowska Joanna
(1)
Gawlik Józef
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gracz Leszek
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Górska Ewa
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Horovitz Jacques (1947-2014)
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kania Michał (prawnik)
(1)
Karel Andrzej
(1)
Karski Leszek
(1)
Klimanek Jacek
(1)
Knosała Ryszard
(1)
Korzeniowski Piotr (nauki prawne)
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kowalak Tomasz
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Lewandowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Maciąg Artur
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Matuszek Józef
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Morrell David (1943- )
(1)
Muras Zdzisław Z
(1)
Nawrot Bogumiła (1969- )
(1)
Normann Richard (1943- )
(1)
Nowacki Marcin
(1)
Nowak Bartłomiej (nauki prawne)
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Payne Adrian
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Plichta Jarosław
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Pluciński Adam
(1)
Pokrzywniak Jakub
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Połącarz Dominika
(1)
Pyzioł Wojciech
(1)
Roberts Nora (1950- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Simon Hermann (1947- )
(1)
Skołud Bożena
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sokołowski Maciej (prawo)
(1)
Stankiewicz Rafał (radca prawny)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stusowska Anna
(1)
Swora Mariusz
(1)
Szaraniec Monika
(1)
Szukalski Stanisław Maciej
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Szymańska-Piotrowska Krystyna
(1)
Tundys Blanka
(1)
Turkowski Marek (ekonomia)
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Walaszek-Pyzioł Anna
(1)
Warzocha Daniel
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wirkus Władysław
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Śliżewski Mateusz
(1)
Świć Antoni
(1)
Żurawik Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(6)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Doktoranci
(2)
Hotelarze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4276)
Rodzina
(2504)
Relacje międzyludzkie
(2260)
Tajemnica
(2102)
Przyjaźń
(2012)
Usługi
(-)
Miłość
(1964)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1271)
Śledztwo i dochodzenie
(1216)
Relacja romantyczna
(1214)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1023)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(922)
Nastolatki
(918)
Magia
(872)
Sekrety rodzinne
(818)
Życie codzienne
(793)
Zwierzęta
(788)
Dziewczęta
(725)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(682)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(587)
Literatura polska
(577)
Władcy
(573)
Pisarze polscy
(564)
Wybory życiowe
(563)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(522)
Arystokracja
(515)
Boże Narodzenie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(508)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(480)
Historia
(478)
Uczniowie
(477)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(454)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(430)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Pisarze
(408)
Humor
(407)
Ojcowie i córki
(405)
Krainy i światy fikcyjne
(403)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(399)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(367)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(352)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Polityka
(339)
Politycy
(338)
Wsie
(337)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(324)
Zdrada
(319)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(314)
Dojrzewanie
(311)
Wojna
(303)
Małe miasto
(294)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Kultura
(279)
Przeprowadzka
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(268)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(261)
Terroryzm
(257)
Macierzyństwo
(254)
Żołnierze
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(252)
Młodzi dorośli
(251)
Spadek
(251)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Zdrada małżeńska
(249)
Kłamstwo
(248)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Piotrków Trybunalski (woj. łódzkie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Powieść
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kryminał
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Transport i logistyka
(4)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 160 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce ; 2. Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej ; 3. Segmentacja rynku usług ; 4. Produkt usługowy ; 5. Jakość usług ; 6. Proces usługowy ; 7. Ceny usług ; 8. Dystrybucja usług ; 9. Promocja usług ; 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 166-169.
SPIS TREŚCI: R. I. INTERNACJONALIZACJA JAKO NOWY PARADYGMAT LOGISTYKI W USŁUGACH: 1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług: Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej ; Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług ; Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi ; 2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług: Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze ; Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie ; Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie ; 3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług ; R. II. STOPIEŃ HYBRYDYZACJI USŁUG: 1. Atrybuty logistyczne usługi: Badania cech usług ; 2. Niematerialność usług i jej konsekwencje: Pomiar jakości usług ; Transport w usługach ; Magazynowanie w usługach ; 3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług ; R. III. EWOLUCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI USŁUG MASOWYCH: 1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych ; 2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań ; 3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach ; R. IV. OPERACJONALIZACJA LOGISTYCZNA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH: 1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług: Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi ; Środowisko świadczenia usługi ; R. V. CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH JAKO PRZYKŁAD INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ: 1. Istota, rola i zadania CUW: Typy i rodzaje CUW ; 2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania: Rodzaje procesów realizowanych w CUW ; 3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce ; R. VI. LOGISTYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA USŁUG W XXI WIEKU: 1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?: Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym ; Gospodarowanie zapasami ; Dostępna infrastruktura logistyczna ; Logistyczny system informacji ; 2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług ; 3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
SPIS TREŚCI: 1. Poznawanie klientów - wiedza o kliencie ; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi ; 3. Dostarczanie wartości klientowi ; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku ; 5. Budowanie lojalności ; 6. Struktura i procesy w firmie ; 7. Kultura firmy a relacje z klientami ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Organizacja i zarządzanie produkcją oraz usługami ; 2. Wybrane zagadnienia inżynierii procesów wytwarzania ; 3. Zarządzanie innowacjami ; 4. Zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi ; 5. Logistyka. Zarządzanie łańcuchami dostaw ; 6. Zarządzanie jakością ; 7. Systemy wspomagania decyzji. Zarządzanie wiedzą produkcyjną ; 8. Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Modelowanie i symulacja komputerowa ; 9. Kształtowanie środowiska pracy ; 10. Efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw.
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi; zarządzanie łańcuchami dostaw; zarządzanie jakością; systemy wspomagania decyzji; zarządzanie wiedzą produkcyjną; prognozowanie w przedsiębiorstwie; modelowanie i symulację komputerową; kształtowanie środowiska pracy i jej bezpieczeństwo; efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia.
Podręcznik zawiera treści niezbędne do nauczania przedmiotów organizacja imprez i usług turystycznych oraz obsługa turystyczna, przewidzianych nową podstawą programową. Z powodzeniem może być wykorzystany w szkołach wyższych na studiach z zakresu turystyki. Publikacja jest najpełniejszym zbiorem wiedzy o obsłudze ruchu turystycznego. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące organizacji i działania biura podróży, kultury obsługi turystów, organizacji imprez turystycznych i obsługi podróżnych. Omówiono elementy składające się na produkt turystyczny - bazę noclegową i gastronomiczną oraz transport. Syntetycznie zaprezentowano problematykę przewodnictwa turystycznego i pilotażu wycieczek, wiele miejsca poświęcono problematyce prawnej świadczenia usług turystycznych. Do każdego z rozdziałów załączono propozycje ćwiczeń, wzory dokumentów. Na końcu książki zamieszczono słownik terminów i pojęć stosowanych w branży turystycznej. Wydanie III zaktualizowano do stanu prawnego na marzec 2011 r.
SPIS TREŚCI: 1. Kultura obsługi i etyka zawodu ; 2. Działalność i organizacja biura podróży ; 3. Baza noclegowa w turystyce ; 4. Baza gastronomiczna w turystyce ; 5. Transport w turystyce ; 6. Przewodnictwo turystyczne ; 7. Pilotaż wycieczek ; 8. Ubezpieczenia turystyczne ; 9. Umowy w turystyce ; 10 Organizacja imprez turystycznych ; 11. Obsługa podróżnicza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Droga do Sieny / David Morrell ; przekład Jerzy Kozłowski. - Warszawa : Wydawnictwo Amber, copyright 1999. - 238, [2] strony ; 21 cm.
Chase Malone, komandos i pilot helikoptera, porzuca wojsko po nieudanej, tragicznej w skutkach akcji. Ma dość śmierci i przemocy. Osiedla się na cichej meksykańskiej wyspie, by poświęcić się malarstwu. Jego spokój burzy oferta tajemniczego zleceniodawcy, który chce, by Chase namalował portret jego żony. Malone nie podejrzewa, że niewinna z pozoru propozycja wstrząśnie jego życiem i zmusi do dramatycznej walki - najokrutniejszej, jaką kiedykolwiek stoczył. "Brawurowa powieść! Pierwsza klasa!". "New York Times" "Masz wrażenie, że jesteś w samym środku zapierającej dech akcji!". "Publishers Weekly" "Dramatyczny, wstrząsający thriller, trzymający w napięciu do ostatniej strony!". "Sunday Telegraph" [Amber, 1999]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-311.3 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oblicza Śmierci / Nora Roberts 31)
Na książce pseudonim: Nora Roberts jako J. D. Robb, nazwa autorki: Eleanor Wilder.
Porucznik Eve Dallas musi ustalić, dlaczego ci, którzy uprzyjemniali życie sławnym i bogatym, stali się ich ofiarami. Kiedy podczas urlopu, spędzanego razem z mężem w Irlandii, Eve przypadkiem natknęła się na ofiarę zabójstwa, z całą ostrością dotarło do niej, że nigdzie nie jest bezpiecznie – ani w irlandzkim lesie, ani na ulicach wielkiego miasta, które uważa za swoje. Ale nic nie przygotowało jej na to, co odkryła, prowadząc śledztwo po powrocie do Nowego Jorku... Kierowcę firmy wynajmującej wytworne limuzyny znaleziono martwego – zginął od strzału z kuszy. Samochód zarezerwował dyrektor wydziału zabezpieczeń w renomowanej firmie, którego danymi posłużył się zabójca. Kilka dni później oszałamiająco piękną i ekskluzywną damę do towarzystwa znaleziono z bagnetem w sercu na Coney Island. I znowu trop prowadzi do dyrektora naczelnego, którego dane ktoś sobie przywłaszczył. Znając metodę postępowania, ale nie mogąc ustalić motywu, Eve zaczyna się obawiać, że ma do czynienia z najbardziej niebezpiecznym z przestępców – mordercą, któremu zabijanie sprawia przyjemność, a w dodatku takim, którego stać na to, co najlepsze w życiu... i w śmierci. Eve nie wie, gdzie i kiedy dojdzie do kolejnego zabójstwa. Śledztwo prowadzi ją do kręgu osób, których życie bardzo się różni od egzystencji zwykłych śmiertelników... [Prószyński i S-ka, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-312.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht ; przekład Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 644, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 29 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia "zarządzanie cenami". Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej - w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie "zarządzanie cenami" miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. (Z przedmowy)
SPIS TREŚCI: R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej