Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(33)
Poradniki i przewodniki
(27)
Audiobooki
(10)
Proza
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(32)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(10)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(4)
Autor
Maxwell John C. (1947- )
(4)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(3)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Doroba Anita
(3)
Lipa Michał
(3)
Wheeler Jeff (1971- )
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Krochmal Anna
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Kędzierski Robert
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Machnik Marcin
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bocheński Aleksander (1904-2001)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chang Jill
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dobrzyński Piotr
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kosiniak Jakub (1961- )
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krochmal Anna (1965- )
(1)
Krysztopa Cezary
(1)
Kędzierski Robert (1965- )
(1)
Lazier Bill
(1)
Littauer Florence
(1)
Lopp Michael
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Morgan Jacob
(1)
Możejko Aleksandra
(1)
Obama Barack (1961- )
(1)
Owen Jo
(1)
Piasecki Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Przyjemska Joanna
(1)
Rees Laurence (1957- )
(1)
Reiter Mark
(1)
Rock David
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sadkiewicz Jan
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Sinek Simon
(1)
Staszczak Michał (1975- )
(1)
Strategor
(1)
Szczepanik Rafał
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Tokar Joanna
(1)
Wiseman Liz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Więckowski Maciej (1982- )
(1)
Wojtaszczyk Anna
(1)
Wołoszański Bogusław (1950- )
(1)
Wręczycka Magdalena
(1)
Young Thomas W. (1962- )
(1)
Załóg Ireneusz (1968- )
(1)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(1)
Zych Robert
(1)
Żukowski Dariusz (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(3)
Dyrektorzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(6)
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(1)
Temat
Przywództwo
(42)
Zarządzanie
(12)
Menedżerowie
(11)
Sukces
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Motywacja pracy
(5)
Kompetencje przywódcze
(4)
Praca zespołowa
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Magia
(3)
Praca
(3)
Samorealizacja
(3)
Walka dobra ze złem
(3)
Władza
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Hitler, Adolf (1889-1945)
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia pracy
(2)
Terroryzm
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zdolności
(2)
Antyterroryzm
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bin Laden, Osama (1957-2011)
(1)
Biznesplan
(1)
Broń
(1)
Bunt
(1)
Błędy
(1)
Chuligaństwo
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dialog społeczny
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziewczęta
(1)
Filozofia polityczna
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Historia idei
(1)
Historiografia polska
(1)
Historycy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Indywidualizm (filozofia)
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci
(1)
Korupcja
(1)
Kreatywność
(1)
Liberalizm
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsce pracy
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Ocena pracowników
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Policja
(1)
Politycy
(1)
Polityka
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Pomaganie
(1)
Postawy
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Posłuszeństwo
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prezydenci
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Afganistan
(1)
Hindukusz (góry)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(26)
Powieść
(5)
Fantasy
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Autobiografia
(1)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Psychologia
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Historia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
44 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Cztery obsesje wyjątkowego szefa : opowieść o przywództwie / Patrick Lencioni ; [przekład Anita Doroba] ; czyta Michał Staszczak. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio (CD/mp3) (4 godziny 8 minut 36 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audiobook - MT Biznes)
Tytuł oryginału: The four obsessions of an extraordinary executive : a leadership fable.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 8 godzin 2 minuty 34 sekundy.
Tytuł oryginału: "Full engagement! Inspire, motivate, and bring out the best in your people" 2011.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensotwórczość : jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach / Joanna Heidtman, Piotr Piasecki. - Wydanie drugie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 285, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania.
Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 574-584. Indeks.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA STRATEGIE
Wprowadzenie: Zasady analizy strategicznej
1. Analiza konkurencji
Analiza kontekstu konkurencji
Grupy strategiczne
Wartości dziedziny działalności
2. Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna
Przewaga konkurencyjna
Łańcuch wartości
Łańcuch wartości a przewaga konkurencyjna
Pozycja konkurencyjna
Trwałość przewagi konkurencyjnej
3. Strategie kosztowe
Efekt doświadczenia
Strategiczne implikacje efektu doświadczenia
Efekt doświadczenia a analiza kosztów
Ograniczenia koncepcji krzywej doświadczenia i niebezpieczeństwa strategii kosztowej
4. Strategie wyróżniania się (dyferencjacji)
Dyferencjacja w teorii ekonomii
Oferta standardowa a oferta wyróżniania się
Siatka analizy strategii konkurencyjnych
Typologia strategii dyferencjacji
Warunki powodzenia strategii dyferencjacji
5. Segmentacja strategiczna
Segmentacja strategiczna a segmentacja marketingowa
Cele segmentacji strategicznej
Wyodrębnianie i
Kryteria podziału
Kryteria grupowania
Odpowiedni rynek
Analiza dynamiczna
Trudności segmentacji strategicznej
6. Portfel strategiczny
Modele analizy portfelowej
Zarządzanie portfelem działalności
Ograniczenia analizy portfelowej
Uwzględnianie technologii w analizie portfelowej
Wnioski
7. Dwie drogi rozwoju: specjalizacja i dywersyfikacja
Specjalizacja
Dywersyfikacja strategiczna
Drogi rozwoju
8. Strategie globalizacji
Czynniki wyjaśniające zjawisko globalizacji
Globalizacja jako forma konkurencji
Strategia globalna a przewaga konkurencyjna
Globalizacja a łańcuch wartości
Globalizacja a drogi rozwoju
Wnioski
9. Strategie akwizycji
Motywy fuzji i akwizycji
Procesy akwizycji
10. Alianse strategiczne
Definicja
Niejednoznaczność relacji rywalizaqcja - kooperacja
Cechy i korzyści aliansów strategicznych
Trzy główne rodzaje aliansów
Dynamika procesów zarządzania różnymi typami aliansów
Wnioski
11. Strategie relacyjne
Podejście relacyjne
Teoria relacji
Trójwymiarowy model strategii
Wnioski
Konkluzje: zawód (specjalność)
CZĘŚĆ DRUGA STRUKTURY
Wprowadzenie
12. Teoria struktur - elementy podstawowe
Definicje
Determinanty struktury
Dyferencjacja - integracja
Struktury a złożoność
Struktury a kultury
13. Trzy podstawowe typy struktur
Struktura funkcjonalna
Struktura dywizjonalna
Struktury macierzowe
14. Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe
Heterogeniczność
Internacjonalizacja
Projekty
Ku nowym strukturom
15. Zmiana organizacyjna i nowe podejście do problematyki struktur
Zmiana organizacyjna
Struktury integrujące zmianę
Konkluzje
CZĘŚĆ TRZECIA DECYZJE
Wprowadzenie
16. Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne
Definicja pojęcia "planowanie przedsiębiorstwa"
Ewolucja klasycznych systemów planowania
Kryzys planowania
Architektura systemów planowania strategicznego
Potencjalne funkcje planowania
Planowanie: stosować je czy nie?
17. Podstawowe modele procesów decyzyjnych
Model jednoosobowego aktora
Model organizacyjny
Model polityczny
Model kosza na śmieci
18. Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii
Model polityki organizacyjnej
Inkrementalizm logiczny
Inkrementalizm poznawczy
Konkluzje
19. Formowanie strategii
Intencje strategiczne a strategia realizowania
Reprodukcja i rewolucja strategiczna
Konkluzje: Kierownik i formowanie strategii
CZĘŚĆ CZWARTA TOŻSAMOŚĆ
Wprowadzenie
20. Kultura przedsiębiorstwa
Znaczenie uwarunkowań społeczno - kulturowych
Kultura narodowa a kultura przedsiębiorstwa
Definicja kultury przedsiębiorstwa
Kultura czy kultury
Typologia kultur przedsiębiorstwa
Kultura przedsiębiorstwa a przywództwo
21. W samym sercu tożsamości: przywództwo i kontrakt psychologiczny
Psychoanalityczne podejście do problemu przywództwa
Tożsamość jednostkowa a tożsamość organizacyjna
22. Zarządzanie tożsamością
Etap konieczny: rozpoznawanie tożsamości
Koncepcja ogniskowania
Czas jako sprzymierzeniec
Opór wobec zmian
Kilka zasad i przesłanek
Różne procesy zmian: od struktury do symboliki
Konkluzje
Konkluzje ogólne
Bibliografia
Słownik
Indeks pojęć
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyzwalacze / Marshall Goldsmith, Mark Reiter ; [tłumaczenie Marcin Machnik]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 239, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Na okładce: nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie.
Na pewno zastanawiasz się czasem nad tym, co chciałbyś zmienić w swoim życiu. Może pragniesz inaczej ułożyć relacje z najbliższymi? Znaleźć czas na hobby albo zacząć żyć zdrowiej? Od czasu do czasu podejmujesz jakieś działania prowadzące do Twoich celów, lecz... zawsze coś staje Ci na przeszkodzie. Rozmaite zewnętrzne czynniki wręcz sprzysięgają się przeciw Tobie, a Ty czujesz się bezwolną marionetką w rękach losu. A przecież wcale nie jesteś marionetką. Wierz lub nie, ale jeśli naprawdę tego chcesz, możesz znacząco odmienić swoje życie. Pomoże Ci w tym ta książka. Jej celem jest pokazanie Ci, że dokonanie pozytywnych zmian w zachowaniu dorosłego człowieka jest możliwe, choć wcale nie łatwe. Trzeba przyznać, że potrzebujemy modyfikacji myślenia lub zachowania, przewartościowania swojego dotychczasowego sposobu postępowania, pokonania siły inercji i zastosowania się do wypróbowanych metod wprowadzania zmian w życie. Oprócz tego trzeba jeszcze utrzymać motywację i wykonać sporą pracę nad utrwaleniem nowego stanu. Jeśli jednak naprawdę chcesz się zmienić, autorzy tej książki przeprowadzą Cię przez ten proces najprostszą możliwą drogą i sprawią, że Twoje życie nabierze jaśniejszych barw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wnikliwe studium kariery Adolfa Hitlera, jego osobowości i umiejętności, dzięki którym stał się jednym z najpotężniejszych dyktatorów w historii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(4) (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93/94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szef w realcji z zespołem : jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu / Agnieszka Zych, Robert Zych ; lektor Marcin Fugiel. - Gliwice : Helion ; Warszawa Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD/mp3) (6 godz. 52 min 49 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Lead! : how to build a high-performing team.
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i przekonywać innych ludzi, wreszcie ― na wykorzystywaniu całego potencjału dostępnych źródeł. Co więc przesądza o jakości przywództwa? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie. Po co czytać tę książkę? ; 1. Kreowanie wartości ; 2. Marketing ; 3. Sprzedaż ; 4. Dostarczanie wartości ; 5. Finanse ; 6. Ludzki umysł ; 7. Praca ze sobą ; 8. Praca z innymi ; 9. Rozumienie systemów ; 10. Analizowanie systemów ; 11. Doskonalenie systemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Thriller (Wołoszański))
Z bazy lotniczej Bagram w Afganistanie startuje samolot amerykańskich Sił Powietrznych z ważnym jeńcem na pokładzie. Muzułmański przywódca religijny ma zostać przetransportowany do tajnego więzienia i przesłuchany. Samolot zostaje jednak zestrzelony nad górami Hindukusz.. Trwająca zamieć śnieżna uniemożliwia podjęcie akcji ratowniczej. Ocalały w wypadku nawigator wraz z tłumaczką mają nie dopuścić, by więźnia przejęli talibowie. Rozpoczyna się pościg wśród niegościnnych terenów górskich w państwie, w którym każdy napotkany człowiek może okazać się śmiertelnym wrogiem. [www.azymut.pl, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-312.4 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy — studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół nie podejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing, bariery w karierze zawodowej kobiet-menedżerów, najnowsze metody zarządzania jakością w organizacji, zmiany w strukturze i właściwościach siły roboczej, radzenia sobie z przypadkami narkomanii, uwarunkowania i konsekwencje przynależności pracowników do związków zawodowych oraz wiele innych. Książka kładzie nacisk na praktyczne stosowanie wiedzy. W przyswajaniu informacji pomaga struktura podręcznika: większość rozdziałów posiada odpowiednie do podejmowanej problematyki raporty sytuacyjne, które prezentują wyniki badań nad jakimś szczegółowym zagadnieniem. Przytaczane też są tzw. "ciekawostki" — przedruki różnych praktycznych informacji przydatnych w codziennej pracy. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
Inspirujący lider : jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu / Liz Wiseman ; tłumaczenie Aleksander Gomola ; czyta Maciej Więckowski. - Katowice : Aleksandria Media, copyright 2022. - 1 płyta audio (CD/mp3) (14 godz 57 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe! [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej