Planowanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(21)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(3)
Autor
Romanowska Maria
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Belka Marek
(1)
Dalio Ray
(1)
Evans Vaughan
(1)
Johnson Ron
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Muncy Jim
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Potkański Michał
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Strategor
(1)
Strategor [pseud. zbiorowy]
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Trout Jack (1936-2017)
(1)
Witkowska Magda
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4280)
Rodzina
(2512)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2103)
Przyjaźń
(2014)
Planowanie strategiczne
(-)
Miłość
(1968)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Relacja romantyczna
(1217)
Śledztwo i dochodzenie
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1024)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(928)
Nastolatki
(921)
Magia
(874)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(794)
Zwierzęta
(789)
Dziewczęta
(727)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(523)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Historia
(479)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Polityka
(339)
Wsie
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(295)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Młodzi dorośli
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(6)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 574-584. Indeks.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA STRATEGIE
Wprowadzenie: Zasady analizy strategicznej
1. Analiza konkurencji
Analiza kontekstu konkurencji
Grupy strategiczne
Wartości dziedziny działalności
2. Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna
Przewaga konkurencyjna
Łańcuch wartości
Łańcuch wartości a przewaga konkurencyjna
Pozycja konkurencyjna
Trwałość przewagi konkurencyjnej
3. Strategie kosztowe
Efekt doświadczenia
Strategiczne implikacje efektu doświadczenia
Efekt doświadczenia a analiza kosztów
Ograniczenia koncepcji krzywej doświadczenia i niebezpieczeństwa strategii kosztowej
4. Strategie wyróżniania się (dyferencjacji)
Dyferencjacja w teorii ekonomii
Oferta standardowa a oferta wyróżniania się
Siatka analizy strategii konkurencyjnych
Typologia strategii dyferencjacji
Warunki powodzenia strategii dyferencjacji
5. Segmentacja strategiczna
Segmentacja strategiczna a segmentacja marketingowa
Cele segmentacji strategicznej
Wyodrębnianie i
Kryteria podziału
Kryteria grupowania
Odpowiedni rynek
Analiza dynamiczna
Trudności segmentacji strategicznej
6. Portfel strategiczny
Modele analizy portfelowej
Zarządzanie portfelem działalności
Ograniczenia analizy portfelowej
Uwzględnianie technologii w analizie portfelowej
Wnioski
7. Dwie drogi rozwoju: specjalizacja i dywersyfikacja
Specjalizacja
Dywersyfikacja strategiczna
Drogi rozwoju
8. Strategie globalizacji
Czynniki wyjaśniające zjawisko globalizacji
Globalizacja jako forma konkurencji
Strategia globalna a przewaga konkurencyjna
Globalizacja a łańcuch wartości
Globalizacja a drogi rozwoju
Wnioski
9. Strategie akwizycji
Motywy fuzji i akwizycji
Procesy akwizycji
10. Alianse strategiczne
Definicja
Niejednoznaczność relacji rywalizaqcja - kooperacja
Cechy i korzyści aliansów strategicznych
Trzy główne rodzaje aliansów
Dynamika procesów zarządzania różnymi typami aliansów
Wnioski
11. Strategie relacyjne
Podejście relacyjne
Teoria relacji
Trójwymiarowy model strategii
Wnioski
Konkluzje: zawód (specjalność)
CZĘŚĆ DRUGA STRUKTURY
Wprowadzenie
12. Teoria struktur - elementy podstawowe
Definicje
Determinanty struktury
Dyferencjacja - integracja
Struktury a złożoność
Struktury a kultury
13. Trzy podstawowe typy struktur
Struktura funkcjonalna
Struktura dywizjonalna
Struktury macierzowe
14. Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe
Heterogeniczność
Internacjonalizacja
Projekty
Ku nowym strukturom
15. Zmiana organizacyjna i nowe podejście do problematyki struktur
Zmiana organizacyjna
Struktury integrujące zmianę
Konkluzje
CZĘŚĆ TRZECIA DECYZJE
Wprowadzenie
16. Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne
Definicja pojęcia "planowanie przedsiębiorstwa"
Ewolucja klasycznych systemów planowania
Kryzys planowania
Architektura systemów planowania strategicznego
Potencjalne funkcje planowania
Planowanie: stosować je czy nie?
17. Podstawowe modele procesów decyzyjnych
Model jednoosobowego aktora
Model organizacyjny
Model polityczny
Model kosza na śmieci
18. Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii
Model polityki organizacyjnej
Inkrementalizm logiczny
Inkrementalizm poznawczy
Konkluzje
19. Formowanie strategii
Intencje strategiczne a strategia realizowania
Reprodukcja i rewolucja strategiczna
Konkluzje: Kierownik i formowanie strategii
CZĘŚĆ CZWARTA TOŻSAMOŚĆ
Wprowadzenie
20. Kultura przedsiębiorstwa
Znaczenie uwarunkowań społeczno - kulturowych
Kultura narodowa a kultura przedsiębiorstwa
Definicja kultury przedsiębiorstwa
Kultura czy kultury
Typologia kultur przedsiębiorstwa
Kultura przedsiębiorstwa a przywództwo
21. W samym sercu tożsamości: przywództwo i kontrakt psychologiczny
Psychoanalityczne podejście do problemu przywództwa
Tożsamość jednostkowa a tożsamość organizacyjna
22. Zarządzanie tożsamością
Etap konieczny: rozpoznawanie tożsamości
Koncepcja ogniskowania
Czas jako sprzymierzeniec
Opór wobec zmian
Kilka zasad i przesłanek
Różne procesy zmian: od struktury do symboliki
Konkluzje
Konkluzje ogólne
Bibliografia
Słownik
Indeks pojęć
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Zasady / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, copyright 2019. - 637, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Ray Dalio nazywany jest „Stevem Jobsem inwestowania”, a jego książka “Zasady” sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie. Z zawartych w nich porad korzysta między innymi Bill Gates, ale ich skuteczność oraz uniwersalna forma sprawdzają się na wielu płaszczyznach życia - będą tak samo przydatne dla potężnych prezesów, jak i tych, którzy dopiero szukają własnej ścieżki sukcesu. Dalio, jeden z bardziej wpływowych ludzi na świecie, swój sukces zawdzięcza niekonwencjonalnym zasadom, które opracowywał, udoskonalał, a następnie wcielał w życie. Dzieli się nimi na łamach książki, inspiruje i motywuje czytelników, by przy ich pomocy, także oni śmiało osiągali swoje cele. Jak inwestować, kształtować rentowne relacje i budować nowoczesną firmę? Od czasu bestsellera Jima Collinsa "Od dobrego do wielkiego", nie było, moim zdaniem, na światowym rynku książki tak użytecznej, pragmatycznej, trafnej i biznesowo i psychologicznie zarazem. To niezwykle wartościowy przewodnik zarządzania sobą, zespołami i rozwojem kultury merytokracji, w której otwartość, wizja, połączone realizmem i determinacją, stanowią podstawę odporności i sukcesu.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658/659
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Własna firma krok po kroku : działaj skutecznie / Grzegorz Krzenień. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, copyright 2019. - 255 stron : ilustracje ; 22 cm.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.[mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas to skarb : 24 zasady zarządzania czasem / Jim Muncy, czyta Tomasz Kućma. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2018. - 1 płyta (CD/mp3) (9 godz. 38 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
"Największym wyzwaniem, przed jakim stoją ludzie wchodzący do biznesu, jest gospodarowanie czasem" - stwierdza Jim Muncy w swojej książce. Nie potrafią oni sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nimi czas, bo nie znają podstaw, jak nim zarządzać. Czas jest ograniczony, a wszystko, co robimy, pozbawia nas pewnej jego ilości. Aby zyskać biegłość w jakiejś dziedzinie, najpierw musimy nauczyć się panować nad czasem. Tak aby stał się naszym sługą, a nie panem. Jak poświęcać czas na rzeczy naprawdę ważne? Jak skoncentrować się na organizowaniu naszej codziennej aktywności? W jaki sposób zarządzać swoim czasem szybko i efektywnie? Nasze myślenie o przyszłości to rywalizacja o czas, jaki mamy do dyspozycji. Jim Muncy proponuje nam wizję, koncentrację, szybkość i moc. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1302 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658/659
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okładki: Pobudzanie innowacyjności i kreatywności, tworzenie systemu troski o klienta.
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania. źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/7482/strategiczny-system-zarzadzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 341-[344].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praktyczna publikacja zawierająca metody projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Strategie zawarte w książce poparto dziesiątkami przykładów z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Publikacja wyd. w ramach projektu "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości". CD-ROM zawiera dokumenty "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości" oraz "Strategie rozwoju wojewódzkich bibliotek publicznych w Polsce".
Bibliogr. s. 214-217.
K
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej