Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(120)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(89)
Książki
(63)
Audiobooki
(42)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
wypożyczone
(11)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(70)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(42)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(2)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(7)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(25)
Dondziłło Grzegorz
(20)
Witkowska Magda
(17)
German Janusz (1974- )
(12)
Michalak Robert (1968- )
(12)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(10)
Doroba Anita
(10)
Lipa Michał
(8)
Korpanty Jerzy
(5)
Waszkiewicz Marian J
(5)
Bogucka-Steczek Masza
(4)
Dumińska Katarzyna
(4)
Gordon Jon (1971- )
(4)
Pawłowski Konrad
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Staszczak Michał (1975- )
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Berger Barbara (psycholog)
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Krochmal Anna
(3)
Malcherek Monika
(3)
Owsiak Anna (tłumacz)
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(2)
Burchard Brendon
(2)
Dyer Wayne W. (1940- )
(2)
Ferriss Timothy (1977- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Mauborgne Renée
(2)
O'Connor Michael J. (1944- )
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Zając-Zawadzka Magdalena
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Allworth James
(1)
Altucher James
(1)
Arden Ron
(1)
Banasik Aleksandra
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Berenbaum Diane
(1)
Berger Jonah
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bowman Alisa
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzezińska Magdalena
(1)
Burg Bob
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Carey Dennis C
(1)
Caslione John A
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Christensen Clayton M. 1952- )
(1)
Christiani Alexander
(1)
Clarke-Fields Hunter
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Crocker Pat
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Decker Bert
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dillon Karen (1952- )
(1)
Dobrzyński Piotr
(1)
Doland Erin Rooney
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ertel Danny (1960- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gallagher Sandra
(1)
Gallo Amy
(1)
Gardner Howard
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Gordon Mark (1956- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grazier Peter (1946- )
(1)
Górski Jerzy Jan
(1)
Głatki Michał
(1)
Harris Jeanne G
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hessekiel David (1960- )
(1)
Hillman James
(1)
Holden Wendy (1965- )
(1)
Horn Sam
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Hägglund Maggan (1952- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jackowska-Czop Jolanta (1971- )
(1)
Jankowski Andrzej (filolog anglista)
(1)
Johnson Spencer
(1)
Junger Alejandro
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(120)
Język
polski
(120)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(10)
Literatura kanadyjska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Temat
Samorealizacja
(25)
Sukces
(21)
Zarządzanie
(12)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Kariera
(6)
Marketing
(6)
Motywacja
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rozwój osobowości
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Organizacja pracy
(5)
Autoprezentacja
(4)
Menedżerowie
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja pracy
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Samopoznanie
(4)
Decyzje
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci
(3)
Kreatywność
(3)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Autopsychoterapia
(2)
Coaching
(2)
Czas pracy
(2)
Dietetyka
(2)
Dzieci
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Lekarze
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Stres
(2)
Uczucia
(2)
Umysł
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aktorzy
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Catmull, Edwin E.
(1)
Charakter
(1)
Choroby układu pokarmowego
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Chorzy z nadciśnieniem tętniczym
(1)
Ciąża
(1)
Coaching rodzicielski
(1)
Content marketing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dieta niskowęglowodanowa
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekstrawersja
(1)
Facylitacja społeczna (psychologia)
(1)
Frykowski, Wojciech (1936-1969)
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Higiena
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Image
(1)
Temat: dzieło
Principe
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1501-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(84)
Audiobooki
(9)
Wydawnictwa popularne
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Podręczniki
(4)
Opracowanie
(3)
Poradniki
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Pamiętniki szwajcarskie
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(27)
Rozwój osobisty
(22)
Zarządzanie i marketing
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Medycyna i zdrowie
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Dom i ogród
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
120 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-261. Indeks.
Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-324. Indeks.
Autorzy wskazują na sześć reguł, które powinna zastosować każda firma, chcąca z powodzeniem stworzyć i zrealizować strategię błękitnego oceanu. Te sześć reguł pokazuje, jak zrekonstruować granice rynku, jak koncentrować się na szerokiej wizji, sięgać poza istniejący popyt, właściwie ustalić sekwencję strategiczną, przezwyciężyć przeszkody organizacyjne i wbudować w strategię jej realizację... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Własna firma krok po kroku : działaj skutecznie / Grzegorz Krzenień. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, copyright 2019. - 255 stron : ilustracje ; 22 cm.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.[mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Pełne wydanie na podstawie edycji książkowej z 2005 r.
Wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Bibliogr. s. 217-224. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ortoreksja to zaburzenie odżywiania, które trudno rozpoznać. Nagle przestaje chodzić o oczyszczenie organizmu czy ograniczenie liczby spożywanych kalorii. Rezygnacja z pewnych produktów w imię „czystości” czy idealnej diety może szybko przerodzić się w trudny do przezwyciężenia nawyk, który będzie pociągać za sobą poważne konsekwencje w sferze zdrowia fizycznego i psychicznego. Niebezpieczeństwo popadnięcia w obłęd zdrowego odżywiania dodatkowo potęguje współczesny świat. Ogólny skutek zalewu informacji i dezinformacji w mediach jest taki, że toniemy w morzu dezorientacji i sprzeczności - a ludzie podatni stają się jeszcze bardziej podatni.[lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udar odseparowuje człowieka od świata. Najpierw odseparowuje go od jego własnego mózgu i własnego ciała. Odbiera pamięć, zdolność porozumiewania się, a czasami nawet świadomość otaczającego świata. To sprawia, że pacjent izoluje się następnie od swojej rodziny i przyjaciół, pracy, życia towarzyskiego i wszystkiego tego, co znajduje się poza ścianami jego domu lub szpitalnego oddziału. Udar to okrutna choroba, którą przeżywa się w samotności.
W styczniu 2003 roku, w wieku pięćdziesięciu lat, Mike Ripley miał udar. W tej książce opowiada czytelnikom nie tylko o swojej chorobie, ale także o pierwszym roku swego życia po jej niespodziewanym ataku. Przedstawia też wiele praktycznych wskazówek i porad dla wszystkich pacjentów po udarze:: • jak pogodzić się z zanikami pamięci, spowolnieniem procesów myślowych, niezdarnością, zawrotami głowy i wieloma innymi długofalowymi skutkami udaru • jak radzić sobie z depresją i zaburzeniami emocjonalnymi • jak żyć z nadciśnieniem i jak z nim walczyć • jak dobrać odpowiedni zestaw leków
Przeżyć udar jest niezwykle przydatną książką – szczególnie dla chorych, którzy doznali udaru, ich bliskich i opiekunów. Autor w sposób bardzo interesujący podaje wiele cennych informacji pozwalających zrozumieć istotę choroby. Na pewno przekona też osoby zainteresowane, że po udarze trzeba podjąć trud, aby odzyskać sprawność i że trzeba stosować się do zaleceń lekarzy, aby uniknąć chorób, które są następstwem udaru. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed udarem jest profilaktyka. Już od młodych lat stała aktywność fizyczna, niepalenie, umiarkowane picie alkoholu, dieta śródziemnomorska, a w razie konieczności prawidłowe leczenie nadciśnienia, cukrzycy czy chorób serca pozwala w dużym stopniu zmniejszyć ryzyko choroby. Książka – chociaż nie jest pesymistyczna – powinna przekonać czytelnika, że lepiej wcześniej zadbać o swoje zdrowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sharon Tate : życie / Ed Sharon ; przekład Magda Witkowska. - Warszawa : Laurum-MT Biznes ; 2019. - 452, [2] strony : fotografie, ilustracje ; 22 cm
Wzruszająca historia Sharon Tate, legendarnej aktorki, której zbyt krótkie życie przebiegło pod znakiem miłości, sławy i tragedii. Sharon Tate. Życie śledzi losy Sharon od czasów, gdy wygrywała ona konkursy piękności, aż po okres początków jej kariery aktorskiej. Poznajemy jej pierwsze romanse, związek i małżeństwo z reżyserem Romanem Polańskim oraz ekstrawaganckie życie, jakie zawsze chciała prowadzić. Cała historia została przedstawiona na tle barwnych lat sześćdziesiątych. Sanders w empatyczny sposób relacjonuje awans aktorki w szeregach Hollywood. Właśnie zbliżała się do statusu gwiazdy, gdy jej nazwisko zostało nierozerwalnie związane z serią morderstw - sama padła ofiarą jednego z nich. W 1969 roku dom Polańskiego został zaatakowany przez członków sekty Charlesa Mansona. Do dziś nie wyjaśniono, dlaczego wyznawcy Mansona wzięli na cel właśnie żonę reżysera. Wkrótce świat obiegła wstrząsająca wiadomość o brutalnych morderstwach ciężarnej Sharon Tate oraz jej przyjaciół na terenie pięknego domu w Los Angeles. Sanders raz jeszcze analizuje tę okropną zbrodnię oraz jej skutki, snując teorię na temat tego, co mogło zaprowadzić oprawców do tego konkretnego domu. Sanders funduje nam miejscami radosną, ogólnie jednak skazaną na bardzo smutne zakończenie podróż po latach sześćdziesiątych. Opisuje wszystko z punktu widzenia człowieka, który to przeżył, przetrwał i doskonale wszystko pamięta. Genialne ilustracje znanego plastyka Ricka Veitcha dodają smaczku tej wciągającej opowieści o losach ukochanej przez wszystkich aktorki, której straszny los prześladuje nas do dziś.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: I. CIESZ SIĘ DROGĄ OD PIERWSZEJ PRACY DO WYMARZONEJ PRACY: Okrężne drogi są ściężką prowadzącą do szczęścia ; CV jest narzędziem reklamowym, a nie podsumowaniem tego, co robiłeś ; Poszukiwanie pracy nie jest pojedynczym zadaniem, lecz stylem życia ; Rozmowa kwalifikacyjna jest egzaminem, do którego możesz się przygotować ; Korporacyjne życie jest zbyt ryzykowne, dlatego załóż własną firmę ; Świeżo upieczeni menedżerowie nie muszą być do niczego. II. JAK UZYSKAĆ TO, CZEGO CHCESZ, OD LUDZI, Z KTÓRYMI PRACUJESZ: Biurowa polityka i inne akty dobroci ; Autentyczność to słowo nowego tysiąclecia ; Dyskryminacja ze względu na płeć jest wszędzie, więc nie próbuj przed nią uciekać ; Komunikacja elektroniczna nie pomoże ci zacieśnić związków, których nie zbudowałeś ; Uzyskaj od swojego szefa to, czego chcesz ; Nie bądź tą osobą w firmie, która najciężej pracuje ; Pragnienie awansu jest takie... dwudziestowieczne ; Nowe amerykańskie marzenie dotyczy czasu, a nie pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 182-183.
Stoisz przed lodówką, choć wcale nie jesteś głodna? Próbujesz zagłuszyć stres, złość, zmęczenie albo frustrację za pomocą smacznego batonu czekoladowego bądź pysznych frytek? Być może jest to oznaką "zajadania" emocji. Co by się stało, gdybyś się odważyła z nimi skonfrontować, zamiast próbować je zagłuszyć kolejną przekąską? Ta książka jest kluczem do zrozumienia, dlaczego kwestia jedzenia może być czasami tak skomplikowana. To praktyczny przewodnik, który wyjaśnia związek między stanem uczuciowym a jedzeniem. Jeśli radzisz sobie z większością spraw, ale nie potrafisz sobie odmówić nadmiaru smakołyków, to ta książka jest dla ciebie. Autorka tłumaczy w niej relacje między uczuciami a jedzeniem i proponuje alternatywne zajęcia, które powstrzymają cię przed niepotrzebnym podjadaniem. Jest przekonana, że możesz wykorzystać w życiu pełnię swoich możliwości, bez pocieszania się zajadaniem, podjadaniem, przejadaniem. Maggan Hägglund to szwedzka dziennikarka i pisarka. Ma już na koncie trzy poradniki skierowane do kobiet. Jej książki cieszą się w Skandynawii dużą popularnością.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zjedz tę żabę" to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. [MT Biznes, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej