Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(183)
Forma i typ
Książki
(171)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(68)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje popularnonaukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje fachowe
(12)
Audiobooki
(8)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(193)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(160)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(9)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(8)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(7)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(14)
Autor
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Chudziński Edward (1940- )
(4)
Lis Tomasz (1966- )
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Grzenia Jan
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Głuchowska Paulina
(2)
Hofman Iwona
(2)
Jethon Magdalena
(2)
Korwin-Piotrowska Karolina (1971- )
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(2)
Mroziewicz Krzysztof (1945- )
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Sadza Agata
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Weiss Wiesław (1956- )
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Aftab Parry (1951- )
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrusiewicz Piotr (nauki filologiczne)
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aro Jessikka
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Bajka Zbigniew (1944- )
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Bandelow Borwin (1951- )
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barnham Kay
(1)
Bartosik Marek
(1)
Bańko Mirosław (1959- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Białokozowicz Przemek
(1)
Bough Bennie
(1)
Braun-Bereś Monika
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Burgess Jean
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Calvert Sheena
(1)
Casey Anoki
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chorąży Maciej
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Chyrowicz Barbara (1960- )
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Condrill Jo (1935- )
(1)
Cook Neil
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarnecki Jacek (1963- )
(1)
Czarnecki Paweł (1982- )
(1)
Czejarek Roman (1966- )
(1)
Dabner David
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dennis Peter (1950- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doust Richard
(1)
Draheim Szymon Emilia
(1)
Drenda Olga (1984- )
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dziedzic Irena (1925-2018)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Filippi-Lechowska Paulina
(1)
Fiske John
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Florek Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Gabor Don (1948- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Giordano Artur
(1)
Gliński Michał
(1)
Grabarczyk Beata (1971- )
(1)
Grabowska Alina
(1)
Grabowska Alina (1935-2006)
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Graczyk Karolina
(1)
Green Joshua
(1)
Grene Jake
(1)
Griszel Weronika
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(90)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(136)
1901-2000
(11)
1989-2000
(9)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(183)
Język
polski
(181)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(20)
Dzieci
(5)
Rodzice
(5)
9-13 lat
(4)
Nauczyciele
(4)
6-8 lat
(3)
Dziennikarze
(3)
Blogerzy
(1)
Dorośli
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Psycholodzy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(54)
Literatura amerykańska
(7)
Literatura czeska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(40)
Dziennikarze
(33)
Internet
(26)
Komunikacja społeczna
(25)
Media społecznościowe
(19)
Telewizja
(16)
Dziennikarstwo
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Radiofonia
(10)
Retoryka
(8)
Rozgłośnia radiowa
(8)
Program Trzeci Polskiego Radia
(7)
Propaganda
(7)
Cyberprzemoc
(6)
Dzieci
(6)
Komunikacja werbalna
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Edukacja medialna
(5)
Komunikacja elektroniczna
(5)
Kultura masowa
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Reklama
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Uzależnienie od komputera
(5)
Dezinformacja
(4)
Dziennikarze muzyczni
(4)
Etykieta językowa
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
PRL
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Polityka
(4)
Telewizja Polska
(4)
YouTube
(4)
Autoprezentacja
(3)
Celebryci
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Dziennikarze radiowi
(3)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Film
(3)
Grafika użytkowa
(3)
Image
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikologia
(3)
Korespondenci zagraniczni
(3)
Lis, Tomasz (1966- )
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Netykieta
(3)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(3)
Prezenterzy telewizyjni
(3)
Projektowanie graficzne
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozgłośnia Polska Radia Wolna Europa
(3)
Spikerzy
(3)
Sztuka pisania
(3)
Technologia
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Aktorzy
(2)
Aktorzy polscy
(2)
Blog
(2)
Cenzura
(2)
Content marketing
(2)
Copywriting
(2)
Cyberkultura
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo radiowe
(2)
Fake news
(2)
Film polski
(2)
Grupy nacisku
(2)
Informacja wizualna
(2)
Instagram
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kościół katolicki
(2)
Kultura popularna
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Moda
(2)
Multimedia
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ojcowie i synowie
(2)
Osoby uzależnione od Internetu
(2)
Papiestwo
(2)
Pisarstwo
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program radiowy
(2)
Temat: dzieło
Lato z Radiem
(1)
M jak miłość (serial filmowy)
(1)
Słowo Pomorskie (czasopismo ; 1920-1939)
(1)
Vogue (czasopismo)
(1)
Świat według Kiepskich (serial filmowy)
(1)
Temat: czas
2001-
(59)
1901-2000
(55)
1989-2000
(44)
1945-1989
(28)
1801-1900
(5)
1939-1945
(5)
1501-1600
(4)
1601-1700
(4)
1701-1800
(3)
1918-1939
(3)
1401-1500
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Polska
(50)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Włochy
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Bagdad (Irak)
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Czechosłowacja
(1)
Finlandia
(1)
Japonia
(1)
Kraje kapitalistyczne
(1)
Pomorze Gdańskie
(1)
Rosja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Watykan
(1)
Gatunek
Opracowanie
(35)
Poradnik
(32)
Pamiętniki i wspomnienia
(23)
Podręcznik
(18)
Wywiad dziennikarski
(9)
Antologia
(7)
Publicystyka
(7)
Reportaż
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Biografia
(5)
Felieton
(5)
Autobiografia
(4)
Wywiad-rzeka
(4)
Esej
(3)
Anegdoty
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik językowy
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Słownik biograficzny
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Autograf
(1)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publicystyka polska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Wideoblog
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4068)
Edukacja i pedagogika
(1806)
Socjologia i społeczeństwo
(1426)
Literaturoznawstwo
(1323)
Medycyna i zdrowie
(1315)
Media i komunikacja społeczna
(183)
Podróże i turystyka
(1257)
Psychologia
(1198)
Kultura i sztuka
(1166)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(797)
Hobby i czas wolny
(777)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(729)
Religia i duchowość
(702)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(606)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(586)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(527)
Rozwój osobisty
(527)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Biologia
(490)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(474)
Kulinaria
(462)
Językoznawstwo
(457)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(386)
Dom i ogród
(366)
Zarządzanie i marketing
(328)
Kultura fizyczna i sport
(315)
Inżynieria i technika
(283)
Filozofia i etyka
(269)
Matematyka
(249)
Archeologia
(248)
Chemia
(241)
Ochrona środowiska
(230)
Transport i logistyka
(192)
Praca, kariera, pieniądze
(191)
Fizyka i astronomia
(185)
Nauka i badania
(178)
Informatyka i technologie informacyjne
(175)
183 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
33 razy Trójka : Program Trzeci Polskiego Radia w 33 odsłonach / Wiesław Weiss. - Poznań : Vesper, 2012. - 680 stron : ilustracje (w tym kolor.) ; 34 cm.
Trójka, radio wielkich osobowości, niebanalnych form dziennikarskich, wciągających treści i intrygującej muzyki z wielu różnych półek, towarzyszy nam od pięćdziesięciu lat. Książka portretuje ją przez pryzmat trzydziestu trzech najbardziej znanych i lubianych audycji, wybranych przez słuchaczy. Popularna „Lista przebojów” Piotra Barona i Marka Niedźwieckiego, legendarny „Minimax” Piotra Kaczkowskiego, towarzyszące nam od lat w codziennym życiu „Zapraszamy do Trójki”, wciągające do rozmowy o otaczającym świecie „Klub Trójki” Dariusza Bugalskiego, Jerzego Sosnowskiego i innych czy „Za, a nawet przeciw” Kuby Strzyczkowskiego, niezapomniany „RadioMann” Wojciecha Manna i Grzegorza Wasowskiego, pełna czaru „Siesta” Marcina Kydryńskiego, niepokorna „Offensywa” Piotra Stelmacha, zwariowany „Magiel Wagli” Wojciecha Waglewskiego i Fisza, wciągający „Teatrzyk Zielone Oko” oraz przezabawne „Rodzina Poszepszyńskich” Jacka Janczarskiego i Macieja Zembatego, „Kocham pana, panie Sułku” Jacka Janczarskiego, „60 minut na godzinę” Marcina Wolskiego, Jacka Fedorowicza i Andrzeja Zaorskiego, „Z pamiętnika młodej lekarki” Ewy Szumańskiej, „Nie tylko dla orłów” Grzegorza Wasowskiego, Marka Dalby, Wojciecha Manna, Beaty Michniewicz, Moniki Olejnik i Alicji Resich-Modlińskiej czy „Akademia Rozrywki” Artura Andrusa to tylko część audycji omówionych w książce. Opowieść o nich układa się w barwną, pełną anegdot historię radia, które bez wątpienia zasługuje na miano kultowego. Autorem jest Wiesław Weiss, przed laty współpracownik Trójki, znany z wielu książek o muzyce, takich jak „Rock. Encyklopedia”, „Kult. Biała księga” czy „O krowach, świniach, robakach oraz wszystkich utworach Pink Floyd”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomek Beksiński : portret prawdziwy / Wiesław Weiss. - Wydanie II - Czerwonak : Wydawnictwo Vesper, 2016. - 701, [2] strony : faksymilia, fotografie ; 25 cm.
Tomek Beksiński. Dziennikarz radiowy, który w swoich audycjach wykreował intrygujący, niepowtarzalny, wciągający świat. Błyskotliwy tłumacz filmów o przygodach Jamesa Bonda, „Latającym Cyrku Monty Pythona”, westernów Sergio Leone i horrorów wytwórni Hammer. Syn wybitnego malarza Zdzisława Beksińskiego. Kim był? Jak żył? Czego pragnął? Czym się dręczył? Dlaczego i jak umarł? Czy jego historia nie skrywa żadnych tajemnic? Czy rzeczywiście została opowiedziana już do końca? Książka odpowiada na wiele pytań dotyczących Tomka Beksińskiego, które dotychczas pozostawały bez odpowiedzi. Pokazuje go takim, jakiego do tej pory nie znaliśmy. [Vesper, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Gościnne występy : kawałki o projektowaniu / Marcin Wicha. - Kraków : Wydawnictwo Karakter, 2024. - 235, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 21 cm.
To jest książka o codziennym projektowaniu i zwykłej architekturze. Trochę też o życiu. Autor zabiera nas na spacer po warszawskim Grochowie. Zagląda do swojej dawnej szkoły podstawowej. Włóczy się po bliższej i dalszej okolicy. Obserwuje pracę grupy projektowej Centrala. Dociera też do Dessau (gdzie przeżywa pewne rozczarowanie). Zaprasza do swojej pracowni. Opowiada o niepowodzeniach, porażkach, komicznych sytuacjach. Ale także o spotkaniach i o ludziach, dzięki którym ten fach bywa taki fajny. Przeczytamy o tym, co łączy design z literaturą. Poznamy opowieści o zgubnych skutkach nadużywania wykrzykników, ambiwalentnym uroku piktogramów i burzliwych związkach typografii z rewolucją. Przyglądając się estetyce transparentów, dowiemy się, dlaczego bunty społeczne tak bardzo potrzebują odpowiedniego designu. Gościnne występy zbierają niektóre wykłady Marcina Wichy dla studentek i studentów uczelni artystycznych oraz teksty o projektowaniu publikowane w prasie...(https://lenaczyta.pl/Goscinne-wystepy-p452206)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przegryw : mężczyźni w pułapce gniewu i samotności / Patrycja Wieczorkiewicz, Aleksandra Herzyk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2023. - 333, [3] strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Pierwszy polski reportaż szeroko opisujący internetową społeczność inceli i przegrywów. Bohaterów tej książki łączy przekonanie, że są zbyt mało atrakcyjni, by mieć szanse na znalezienie partnerki. Niektórzy dobiegają trzydziestki i nigdy nie byli na randce, o seksie nie wspominając. Są samotni i wściekli – na siebie, kobiety, społeczeństwo. Albo rodziców, którzy „przekazali im wadliwe geny”. Autorki spędziły dwa lata na rozmowach z chłopakami żyjącymi w „mimowolnym celibacie”, wierzącymi, że „przegrali w życie”. Poznały ich poglądy, ale też bardzo osobiste, zwykle smutne historie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapraszamy do Trójki / Ewa Winnicka, Cezary Łazarewicz. - Warszawa : Agora ; Konstancin-Jeziorna : Wydawnictwo Obok, 2012. - 244, [12] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
U dołu okładki: Radio mówi swoimi głosami.
Bibliografia strona [256].
Dlaczego Wojciech Mann nie został dyrektorem Trójki? Kto przez okrągły rok spał na podłodze w pokoju Marka Niedźwieckiego? Czyj głos zabrzmiał jako pierwszy na antenie Trójki? Jak wypłynął karp i dlaczego? Który z dyrektorów zaczął urzędowanie od remontu redakcyjnych toalet? Po raz pierwszy historię kultowej stacji opowiadają, ludzie, którzy ją tworzyli i tworzą. Ludzie potrzebują tego, żeby do nich mówić. I w tym tkwi siła radia. Mówić pięknie do ludzi, których się nie widzi. (Piotr Baron) To nie jest po prostu praca. Z Trójką łączy mnie najdłuższa dojrzała relacja w życiu. To już 9 rok wzajemnego przyciągania, fascynacji i cichych dni... (Agnieszka Szydłowska) Myślę, że za to wszystko, co Trójka zrobiła dla polskiej kultury i kilku pokoleń Polaków, należy się jej Order Orła Białego. (Michał Nogaś)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana autobiografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 20 cm.
Bezczelna, irytująca i bulwersująca - najlepsza autobiografia celebryty. Kuba Wojewódzki urodził się w 1963 r. W tym samym roku utworzono Zalew Zegrzyński. Dziennikarz, aktor, pisarz praworęczny. W dzieciństwie wyglądał tak, jakby go rodzice kupili na wyprzedaży garażowej. Ma wszystkie zalety, których nie chciał oraz wady, do których się przyzwyczaił. Ironista z zawodu, prześmiewca z powołania. Jego poczucie humoru smakuje jak rosyjskie pestycydy. Specjalista od cudzych porażek. Ma tak przerośnięte ego, że w kinie zasiada na trzech miejscach jednocześnie. Pracował we wszystkich najważniejszych telewizjach, bo chciał. Nie pracował we wszystkich najważniejszych stacjach radiowych, bo nie chciał. Wybierany na różne stanowiska w różnych mediach. Posiadacz legendarnej fryzury sprawiającej wrażenie, jakby codziennie majstrował przy wysokim napięciu. Alkoholik lub jak wolą inni, całoroczny degustator. Był jurorem we wszystkich możliwych programach z jurorami. Mistrz świata w seksie przedmałżeńskim. Czasami sprawia wrażenie, jakby nie miał bezpośredniego połączenia między mózgiem a językiem. Mówi w pięciu językach, niestety nie jest w stanie porozumieć się w żadnym z nich. Jedyne ćwiczenia jakie uprawia to liczenie pieniędzy. Z zawodu kawaler. Mieszka w Warszawie. [gandalf].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W rodzinie ojca mego / Marcin Wójcik. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2015. - 267, [2] strony ; 23 cm
(Reportaż - Wydawnictwo Czarne)
Bibliografia
"W rodzinie ojca mego" to zbiór reportaży o zwartych szeregach środowisk kościelnych, które same nazywają siebie Rodziną Radia Maryja. Autor, były dziennikarz „Gościa Niedzielnego”, próbuje zmierzyć się z fenomenem toruńskiego imperium medialnego skupiającego kilkanaście milionów zaangażowanych katolików. Wójcik oddaje głos wiernym, kapłanom i kościelnym prominentom, cytuje audycje radiowe i listy pasterskie, jeździ na msze odprawiane przez księdza Piotra Natanka i pikietuje pod Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, a nawet zapisuje się na studia na uczelni ojca Rydzyka. Dzięki temu, że nie boi się pytać ani słuchać, jego książka, pisana od wewnątrz, napędzana ciekawością i chęcią przeniknięcia do źródeł wspólnotowości, staje się bezprecedensowym portretem jednego z obliczy polskiego Kościoła. Reportaże Wójcika fascynują, ale nie dają łatwych odpowiedzi na pytania, czy możliwa jest wspólna płaszczyzna dialogu i jaka jest przyszłość naszego katolicyzmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
U góry okł.: Jak dotrzeć do odbiorców i mieć zadowolonych klientów.
Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Podstawy blogowania ; 2. Jak myśleć na blogu ; 3. Potęga blogów w biznesie ; 4. Jak twoja firma maże wykorzystać blogi? ; 5. Jaki rodzaj blogów jest najlepszy dla twojej firmy? ; 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie ; 7. Czy wiesz, co się mówi o twojej firmie i twoich produktach? ; 8. Udział w blogu ; 9. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem? 10. Jak odnieść sukces blogowy? ; 11. Przyszłośc bloga biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry s. tyt. i okł.: Krótkie teksty na szybkie czasy.
Bibliogr. s. 189-190.
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania. By zwyciężyć walkę o uwagę czytelnika, musisz nauczyć się pisać krótko, mocno i celnie. Od kogo? Od twórców reklam. Autorów tekstów piosenek. Poetów. Sławnych pisarzy. Mistrzów haiku. Specjalistów od SEO. Joanny Wrycza-Bekier, która dla Ciebie zebrała inspirujące, krótkie teksty i przyjrzała im się z punktu widzenia literaturoznawcy i specjalisty w zakresie internetowego słowa pisanego. Przed Tobą 21 technik i 4 warsztaty, dzięki którym nauczysz się pisać krótkie teksty, tak by szybko przykuć uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 269-[279].
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
SPIS TREŚCI CZ. I. WSTĘP: O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik ; R. 1. CZYM JEST INFOGRAFIKA?: Definicja infografiki ; Czym nie jest infografika? ; R. 2. HISTORIA INFOGRAFIKI: Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe ; Pismo obrazkowe ; Obraz wspierający naukę ; Obraz wspierający przemiany społeczne ; Mapy jako przykład wizualizacji danych ; Infografika w prasie ; Współcześni twórcy infografiki ; Podsumowanie ; R. 3. NAUKOWE DOWODY SKUTECZNOŚCI INFOGRAFIK: Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu ; Widzenie poprzedza słowa ; Nasz mózg nie lubi nudy ; Nasz mózg lubi emocje ; Człowiek w centrum uwagi ; Lepiej zapamiętujemy obrazy ; CZ. II. INFOGRAFIKI W BIZNESIE: R.4. INFOGRAFIKA I BIZNES - POŁĄCZENIE IDEALNE: Dwa rodzaje infografik biznesowych ; Infografiki jako narzędzie content marketingu ; Powody stosowania infografik w biznesie ; R. 5. RODZAJE INFOGRAFIK, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ W BIZNESIE: Oś czasu ; Lista ; Porównanie ; Artykuł wizualizowany ; Proces ; Mapa ; Graficzne CV ; Infografika liczbowa ; Anatomia ; Pomysły na kreatywne infografiki ; Infografiki animowane i interaktywne ; R. VI. JAK MOŻNA WYKORZYSTYWAĆ INFOGRAFIKI W BIZNESIE: Infografiki na stronę internetową ; Artykuł wizualizowany na blog ; Oferta ; Prezentacja ; Wizualizacja wyników ankiet i statystyk ; Promowanie jakiejś idei ; Dokumenty do pobrania ; Promocja eventu ; Infografiki do książki lub e-booka ; Infografiki do kursu online ; Informacje prasowe ; Reklama w prasie ; Drukowane materiały marketingowe ; Plakat ; R. VII. DOBRA INFOGRAFIKA, CZYLI JAKA?: Przydatna dla odbiorcy ; Skuteczna ; Opowiadająca historię w sposób wizualny ; Atrakcyjna wizualnie ; Uwzględniająca zasadę KISS ; Unikalna ; Promowana ; CZ. III. WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED ZAPROJEKTOWANIEM INFOGRAFIKI: R. 8. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ I TEMAT NA INFOGRAFIKĘ?: Kolejne dwa rodzaje infografik ; Gdzie szukać pomysłów na infografikę? ; Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? ; Dokumentowanie pomysłów ; R. 9. PLANOWANIE INFOGRAFIKI: Jakie są cele infografiki? ; Kim są odbiorcy infografiki? ; W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? ; Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę ; R. 10. JAK PRZYGOTOWAĆ TREŚCI NA INFOGRAFIKĘ?: Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? ; Jak przygotować treści na infografikę? ; Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki ; Chwytliwy, dobry tytuł ; R. 11. Jaki styl infografiki wybrać? ; Style wizualne infografik ; Technika wykonywania infografik ; R. 12. CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZAPROJEKTOWAĆ INFOGRAFIKĘ?: Zdolności artystyczne (?) ; Umiejętności projektowe ; Program graficzny ; Gotowe rozwiązania ; R. 13. JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTEM?: Kto zajmuje się projektowaniem infografik? ; Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? ; Kulisy współpracy z grafikiem ; Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem ; CZ. IV. PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI KROK PO KROKU: R. 14. ZACZNIJ OD SZKICU: Zalety szkicowania ; Jak szkicować? ; R. 15. JAK WIZUALIZOWAĆ TREŚCI?: Ilustruj ; Osadź w kontekście ; Stosuj schematy blokowe ; Stwórz wizualną metaforę ; Myśl wizualnie ; R. 16. STRUKTURA I WYMIARY INFOGRAFIKI: Struktura infografiki ; Wymiary infografiki ; R. 17. PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO: Projektowanie i psychologia ; Kompozycja i layout ; Pojęcia związane z projektowaniem graficznym ; Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki ; R. 18. ELEMENTY GRAFICZNE WYKORZYSTYWANE W INFOGRAFIKACH: Tło ; Ilustracje i/lub zdjęcia ; Ikony graficzne ; Wykresy ; R. 19. KOLORYSTYKA INFOGRAFIKI: Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? ; Funkcje kolorów w infografice ; Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę ; Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? ; R. 20. TYPOGRAFIA W INFOGRAFICE: Problemy z nazewnictwem ; Czym jest czytelność? ; Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) ; Funkcje typografii w infografice ; Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? ; Komponowanie tekstu w infografice ; Formatowanie treści ; „Słów cięcie-gięcie” ; Relacje między tekstem a tłem ; Praca z narzędziami ; Typografia - czego nie robić? ; CZ. V. PUBLIKACJA I PROMOCJA INFOGRAFIK: R. 21. Publikacja infografik: Gdzie publikować infografikę? ; Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu ; Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? ; R. 22. PROMOCJA INFOGRAFIK: Dobre praktyki w promocji infografiki ; Promocja w social mediach ; Triki związane z promocją infografiki ; Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? ; Przepis na viralową infografikę ; ZAKOŃCZENIE: Gdzie mnie znajdziesz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Google : narodziny imperium / Joanna Ziółkowska ; czyta Aleksander Bromberek. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, copyright 2022. - 1 płyta audio (CD/mp3) (5 godz. 43 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Publikacja skupia się na przedstawieniu kolejnych etapów rozwoju technologicznego giganta, kierując uwagę zarówno na samo przedsiębiorstwo, jak i przybliżając sylwetki jego założycieli. Odkrywa przed odbiorcą sposób funkcjonowania firmy, prezentuje innowacje wprowadzane przez nią na przestrzeni lat, zdradza plany przedsiębiorstwa na przyszłość, a także informuje o projektach, nad którymi intensywnie pracuje. Książka porusza również tematy drażliwe dla korporacji, w tym: kontrowersje związane z bezpieczeństwem danych użytkowników, wątek inwigilacji społeczeństwa, współpracy największych firm z rządem USA, czy sprzeciwu pracowników Google wobec pewnych decyzji zarządu z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dragon Edukacja)
Na okładce: "Niezbędnik młodego entuzjasty Internetu: zbiór bezpiecznych zasad określajacych normy zachowania w społeczności internetowej".
Rodzice i nauczyciele z pewnością często ci powtarzają, że Internet jest niebezpieczny i trzeba uważać. Oczywiście kiwasz głową i dla świętego spokoju przyznajesz im rację, ale czy na pewno umiesz zadbać o swoje bezpieczeństwo? Z tej książki dowiesz się:
• dlaczego warto chronić prywatność,
• jak radzić sobie z cyberprzemocą,
• czym różni się wirus od robaka komputerowego,
• co to są flejmy, ciasteczka i mikropłatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...
wój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka / Elżbieta Żurek ; muzyka Grzegorz Dondziłło ; czyta Milena Lisiecka. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2013. - 1 płyta audio (CD/mp3) (11 godzin 25 minut 57 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
U dołu okładki: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Rozdz. 1. CZY MOŻNA POLUBIĆ WYSTĄPIENIA PUBLICZNE: 1.1. Przyczyny i przeszkody, czyli dlaczego nie lubimy występować publicznie, 1.2. Mówca a sfera emocji, 1.3. Merytoryczne przygotowanie do wystąpienia, 1.4. W jaki sposób możemy jako mówcy oddziaływać na słuchaczy, 1.5. Rodzaje wystąpień na forum, 1.6. Początek przemowy i wystąpienia ad hoc, 1.7. Polubić wystąpienia publiczne. Sprawdź się - kwestionariusz autodiagnozy ; Rozdz. 2. MAGICZNE SŁOWA: WIZERUNEK I CHARYZMA: 2.1. Public relations oraz media relations. Zasady kształtowania relacji z przedstawicielami środków masowego przekazu, 2.2. Personality public relations, czyli kreowanie wizerunku osobistego, 2.3. Instrumenty kształtowania profesjonalnego wizerunku osobistego, 2.4. Siła pierwszego wrażenia w relacjach zawodowych a wystąpienia publiczne, 2.5. Wizerunek medialny i charyzma - pojęcia, które zrobiły karierę, 2.6. Cechy wyróżniające osobowości charyzmatyczne ; Rozdz. 3. ASPEKT ZEWNĘTRZNY, CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ: 3.1. Dress code i etykieta ubioru służbowego, 3.2. Ubiór potwierdzający profesjonalizm i kompetencje mówcy, 3.3. Odstępstwa od reguły, czyli stroje nieformalne. Inne elementy wyglądu mówcy, 3.4. Kolory w ubiorze profesjonalnego mówcy. Zasady magicznej dziewiątki, 3.5. Elementy wyglądu mówcy występującego w telewizji. Trzy prawdy o kamerze ; Rozdz. 4. SUKCES TKWI W DOBRYM SCENARIUSZU: 4.1. Cechy i struktura dobrego wystąpienia, 4.2. Zachowania, które charakteryzują profesjonalnego mówcę. Jak rozpoczynać wystąpienia publiczne, 4.3. Treść i forma wystąpienia. Metoda czterech kroków, 4.4. Przygotowanie elementów merytorycznych, 4.5. Kończenie wystąpienia na forum, 4.6. Wystąpienia, którym towarzyszą elementy wizualne ; Rozdz. 5. WSZYSTKO, CO MOŻNA POWIEDZIEĆ BEZ SŁÓW: Body language, czyli zachowania awerbalne i ich interpretacja, 5.2. Błędy najczęściej popełniane przez mówców. Mowa ciała jako element kulturowy, 5.3. Jak zachowywać kontakt wzrokowy ze słuchaczami, 5.4. Mimika profesjonalnego mówcy. Czy podczas wystąpienia wypada się uśmiechać, 5.5. Postawa a odbiór słuchaczy, 5.6. Siła gestykulacji, czyli o zachowaniach wspomagających przekaz perswazyjny, 5.7. Współcześni mówcy a pulpit, podium i katedra. Czy podczas wystąpienia należy trzymać coś w dłoniach, 5.8. Statycznie oraz dynamicznie, czyli o ruchu po dostępnej powierzchni, 5.9. Zachowania awerbalne mówcy wspomagającego się mediami prezentacyjnymi, 5.10. Mowa ciała przed kamerą ; Rozdz. 6. GŁOS NA FORUM I PRZED MIKROFONEM: 6.1. Głos jako instrument, 6.2. O melodyce wypowiedzi, czyli monotonia a żywiołowość, 6.3. Tempo mówienia. Wolniej czy szybciej, 6.4. Staranna wymowa a treść przekazu, 6.5. Siła głosu. Kiedy mówić donośniej, a kiedy ciszej, 6.6. Aksamitna, radiowa czy zdradzająca emocje, czyli barwa głosu a odbiór słuchaczy, 6.7. Budowanie dramaturgii wypowiedzi. Akcenty oraz pauzy, 6.8. Technika operowania głosem przed mikrofonem, 6.9. Jak ustrzec się chrypki i suchości w gardle, czyli o higienie głosu ; Rozdz. 7. JAK NAWIĄZAĆ ORAZ PODTRZYMAĆ KONTAKT ZE SŁUCHACZAMI: 7.1. Zdania, które warto wypowiedzieć na początku wystąpienia, 7.2. Jak mówić w jasny i prosty, lecz jednocześnie obrazowy sposób, 7.3. Przekaz a odbiorcy, czyli postulat dostosowania, 7.4. Odwołania do słuchaczy, 7.5. Trzy zasady stylu wypowiedzi profesjonalnego mówcy, 7.6. Wystąpienia a słowo pisane, czyli hasła, tytuły i podtytuły, 7.7. O sztuce argumentacji, 7.8. Słowa wzmacniające przekaz perswazyjny, 7.9. Kiedy przytrafi się gafa, przejęzyczenie lub przeinaczenie, 7.10. Wystąpienie a emocje. Specyfika słowa w relacjach z mediami, 7.11. Jak bez przygotowania wygłosić dobre przemówienie, 7.12. To, co należy powiedzieć na zakończenie ; Rozdz. 8. OBRAZ JAKO WZMOCNIENIE PRZEKAZU: 8.1. Dokonywanie wyboru najlepszej techniki prezentacyjnej, 8.2. Metody improwizacyjne. Wykorzystanie kart moderacyjnych podczas wystąpienia, 8.3. Bardziej wymagające techniki prezentacyjne, które wspomagają mówcę, 8.4. Niebezpieczeństwa związane ze stosowaniem różnych mediów, 8.5. Przygotowanie profesjonalnych materiałów wizualnych, 8.6. Zasady graficzne a kompozycja plansz prezentacyjnych, 8.7. Kolory w materiałach wspomagających wystąpienie, 8.8. O najlepszych krojach i formach czcionek, 8.9. Ilustracje, symbole graficzne, diagramy, 8.10. Uwagi na temat przygotowania elementów wspomagających przekaz ; Rozdz. 9. KIEDY PRZYDARZY SIĘ SYTUACJA TRUDNA LUB KRYZYSOWA: 9.1. Dociekliwi, Wszystkowiedzący, Krytyczni i inni, czyli typy słuchaczy, 9.2. Kłopotliwe sytuacje, jakie mogą przytrafić się mówcy, 9.3. Trudni odbiorcy a metoda pochwały, 9.4. Technika odroczenia, 9.5. Kiedy wypada ganić - reakcje mówcy w wyjątkowych sytuacjach, 9.6. Zestawienie trzech metod postępowania z trudnymi słuchaczami, 9.7. Sposoby odpowiadania na niełatwe pytania, 9.8. Mówca w relacjach z mediami. Niebezpieczeństwo manipulacji, 9.9. Kryzysy wizerunkowe a otoczenie, 9.10. O wadze zachowania się zgodnie z zasadami etykiety ; Rozdz. 10. MÓWCA, KTÓRY WSPÓŁDZIAŁA Z ODBIORCAMI: 10.1. Zachowania mówcy, potwierdzające dobry kontakt ze słuchaczami, 10.2. Oczekiwania, uwaga i współuczestnictwo, czyli o tym, co zbliża do odbiorców, 10.3. Symptomy interakcji - po czym poznać, że wystąpienie zakończy się sukcesem, 10.4. Aranżacja przestrzeni sali prezentacyjnej. Układ miejsc a charakter wystąpienia, 10.5. Dodatkowe materiały informacyjne, towarzyszące wystąpieniu, 10.6. Mówca prezentujący materiały wizualne. Działania służące aktywizacji słuchaczy, 10.7. Wydarzenia, podczas których zaplanowane są przemowy ; TEST: Sprawdź swoją wiedzę o wystąpieniach publicznych ; Dziesięć zasad wystąpień perswazyjnych ; Wskazówki dla początkującego mówcy ; Wystąpienia publiczne w aforyzmach i cytatach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 80/81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej