Zachowanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
Książki
(77)
Proza
(24)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poezja
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(20)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(50)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(32)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(6)
Autor
Ross Tony (1938- )
(4)
Walliams David (1971- )
(4)
Chien Chow Chine Aurélie
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Sęk Bożena
(3)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(3)
Czerkas Iwona
(2)
Duhigg Charles (1974- )
(2)
Huzar-Czub Katarzyna
(2)
John Jory
(2)
Johnson Robert L
(2)
Lipnicka-Kołtuniak Katarzyna
(2)
Marson Jacqui
(2)
McCann Vivian
(2)
McCrum Mark
(2)
Ochnio-Brudzyńska Anna
(2)
Oswald Pete
(2)
Radzicki Józef
(2)
Sadowski Bogdan
(2)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(2)
Zaremba Karolina
(2)
Zaremba Karolina (tłumacz)
(2)
Adbåge Lisen
(1)
Addai Patrick (1969- )
(1)
Amann Lester L
(1)
Andruszko Robert
(1)
Atwood Tony (1952- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajko Małgorzata
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bartos Jacek
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berkane Nadia (1973- )
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- ). Pstryk
(1)
Bielańska Andżelika
(1)
Blažková Jaroslava (1933- )
(1)
Bloomquist Michael L
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borba Michele
(1)
Brańska-Oleksy Izabela
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Cholerek Marian
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Czajer Włodzimierz
(1)
Czekański Marek (1948- )
(1)
Czepczor-Bernat Kamila
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czernow Anna (tłumaczka)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Donovan Rebecca
(1)
Durrani Matin
(1)
Dzwonkowski Robert
(1)
Edwards Hazel
(1)
Eriksson Eva (1949- )
(1)
Fisher Pamela E
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gaj Maria (psycholog)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Goldstein Arnold P
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Grzega Urszula
(1)
Guest Claire
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Gębal Joanna (1989- )
(1)
Głowińska Anita
(1)
Halls Vicky
(1)
Hamer Hanna
(1)
Heinrich Bernd (1940- )
(1)
Herrman Nathalie W
(1)
Howarth Roy
(1)
Jacewicz Agnieszka
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jamróz Anna Maria (1990- )
(1)
Janiszewska Monika (dziennikarka)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Jarosław (pedagogika)
(1)
Janota Elżbieta
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jay Meg
(1)
Johnson Daisy (1990- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kabat Jan
(1)
Kalaugher Liz
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kennedy
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Knap-Paszkowska Krystyna
(1)
Komosa-Styczeń Agata
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(84)
Odbiorca
Dzieci
(27)
0-5 lat
(18)
6-8 lat
(18)
Rodzice
(6)
Szkoły wyższe
(6)
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(14)
Literatura angielska
(6)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura francuska
(4)
Literatura włoska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura słowacka
(1)
Temat
Kobieta
(4294)
Rodzina
(2522)
Relacje międzyludzkie
(2274)
Tajemnica
(2110)
Przyjaźń
(2031)
Zachowanie
(-)
Miłość
(1974)
Zabójstwo
(1471)
II wojna światowa (1939-1945)
(1278)
Śledztwo i dochodzenie
(1225)
Relacja romantyczna
(1222)
Małżeństwo
(1131)
Trudne sytuacje życiowe
(1034)
Dzieci
(982)
Rodzeństwo
(951)
Uczucia
(935)
Nastolatki
(928)
Magia
(878)
Sekrety rodzinne
(833)
Życie codzienne
(802)
Zwierzęta
(798)
Dziewczęta
(732)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(696)
Policjanci
(688)
Matki i córki
(658)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(590)
Literatura polska
(578)
Władcy
(578)
Wybory życiowe
(576)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(536)
Podróże
(526)
Arystokracja
(517)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(487)
Przestępczość zorganizowana
(485)
Historia
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(458)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(434)
Chłopcy
(430)
Zakochanie
(428)
Humor
(414)
Pisarze
(409)
Ojcowie i córki
(408)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(405)
Samorealizacja
(402)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(398)
Spisek
(392)
Śmierć
(387)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Obyczaje i zwyczaje
(383)
Polacy za granicą
(382)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(366)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Wakacje
(351)
Język niemiecki
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Polityka
(342)
Wsie
(342)
Politycy
(341)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Dziadkowie i wnuki
(318)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dojrzewanie
(313)
Wojna
(303)
Małe miasto
(298)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(288)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(281)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Śmierć bliskiej osoby
(271)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Szczęście
(264)
Wojna 1939-1945 r.
(262)
Młodzi dorośli
(260)
Terroryzm
(258)
Żołnierze
(256)
Holokaust
(254)
Macierzyństwo
(254)
Spadek
(254)
Trauma
(253)
Zdrada małżeńska
(251)
Samobójstwo
(250)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Norwegia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Opowiadania i nowele
(20)
Opracowanie
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Wydawnictwa popularne
(7)
Podręcznik
(5)
Broszura
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Książka obrazkowa
(3)
Opowiadania i nowele przygodowe
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Wiersze
(2)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Biologia
(7)
Rozwój osobisty
(6)
Styl życia, moda i uroda
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(5)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak traktować przyjaciół? Co robi codziennie dobrze wychowane dziecko? Jak się zachować na przyjęciu? Opowiadania, zasady postępowania, pełne humoru ilustracje.
22 pouczające opowieści o tym, jak należy się zachować: wyjątkowo przyjemna nauka dobrych manier, odpowiedzi na wiele trudnych pytań. Kto powinien pierwszy podać rękę? Ile czekoladek można zjeść podczas przyjęcia urodzinowego? Jakie numery telefonów trzeba znać, aby wezwać pomoc? Czy wypada oglądać film, kiedy przyszli goście? Jak długo można rozmawiać przez telefon?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SISU : wzmocnij hart ducha i odporność psychiczną / Szymon Kudła. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 182, [2] strony ; 22 cm.
(Onepress)
(Sensus)
(Książki klasy business)
Sisuto unikalne, nieprzetłumaczalne fińskie słowo, oznaczające siłę w obliczu wyzwań oraz wewnętrzny ogień. Sisu to także odporność, siła woli, hart ducha, odwaga i determinacja w dążeniu do określonego celu pomimo przeciwności losu lub barier fizycznych. W zwariowanym, niepewnym otoczeniu biznesowym Sisu wyrasta na kluczową kompetencję XXI wieku. Dlaczego? Każdego dnia stawiasz czoła wielu trudnościom i zawirowaniom. Czasami są to nagłe, nieprzewidziane turbulencje, jak zagrożenie zdrowotne, kryzys gospodarczy lub utrata pracy. Jednak częściej konfrontujesz się z prozą życia: chorobami bliskich i odchodzeniem rodziców, konfliktami w zespole lub przytłaczającymi projektami realizowanymi pod presją czasu.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szczęśliwy jak łosoś : o Norwegii i Norwegach / Anna Kurek. - Poznań : Wydawnictwo Poznańskie, copyright 2018. - 308 stron : fotografie ; 21 cm.
(Seria Podróżnicza)
Norwegowie są najszczęśliwszym narodem na świecie. Łososie są jednym z głównych towarów eksportowych tego kraju. Jeśli Norweg jest cały w skowronkach, może o sobie powiedzieć a vare en glad laks, co oznacza, że jest zadowolonym łososiem. Nikt nie wie, jak to jest być łososiem, ale wiadomo, że typowy Norweg jest zadowolony z życia. I wiadomo, że to typowo norweskie - mówić o tym, co jest typowo norweskie. Określenie typisk norsk to niemalże marka, z której Norwegowie są niesłychanie dumni. Według jednego z tamtejszych badaczy, bycie typisk norsk polega właśnie na przeznaczaniu kolosalnych sum z podatków na badania, co tak właściwie oznacza bycie typisk norsk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Rodzica i Pedagoga)
Kolejne rozdziały książki dotyczą różnych schorzeń oraz przybliżają przyczyny i objawy zaburzeń (np. zespołu nadpobudliwości psychoruchowej-ADHD, zaburzeń ze spektrum autystycznego, zespołu Aspergera, zaburzeń lękowych i obsesyjno-kompulsywnych, zaburzeń integracji sensorycznej, tików i zespołu Tourette'a, depresji, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych, zaburzeń centralnego przetwarzania słuchowego), a także ich wzajemny wpływ na siebie i sposoby leczenia.
SPIS TREŚCI: Ogólne zasady diagnozowania ; Ogólne zasady terapii ; Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ; Trudności w nauce ; Zaburzenia ze spektrum autystycznego ; Zespół Aspergera i jego leczenie ; Zaburzenia lękowe i obsesyjno-kompulsywne ; Zaburzenia integracji sensorycznej ; Tiki i zespół Tourette'a ; Depresja ; Depresja dwubiegunowa ; Zaburzenia opozycyjno-buntownicze ; Zaburzenia centralnego przetwarzania słuchowego ; Lekarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Młody Obserwator Przyrody)
Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: W środku zagadki i zadania.
Wspólne wycieczki i spacery to wspaniały sposób na spędzenie wolnego czasu oraz wykształcenie szacunku do przyrody. Dzięki zabawie z zeszytem dzieci dowiedzą się, jak należy zachowywać się w lesie, aby nie burzyć spokoju jego mieszkańców, a jednocześnie zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa. Jak przyjemnie i ciekawie spędzić czas na wycieczce do lasu, poznając jego mieszkańców i doskonaląc swoje talenty. Zeszyt rozbudza ciekawość i twórcze myślenie młodego miłośnika przyrody. Zachęcamy do wspólnych wędrówek i odkrywania piękna polskich lasów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Maks ma pieluszkę. Na pupie. Ale nie ma to jak siusiać na podłogę! Za to piesek – bardzo chętnie posiusia w pieluszkę. Tylko co na to mama?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ/0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-310.
SPIS TREŚCI: Wstęp: Przekleństwo Bycia Miłym: cóż to takiego? 1. Dzień z życia osoby dotkniętej Przekleństwem Bycia Miłym 2. Miłe i grzeczne dziecko: czyli, jak to wszystko się zaczyna? 3. Różne typy osób Miłych: który z nich reprezentujesz? 4. Wsłuchaj się w to, co mówi twoje ciało 5. Rozpoznaj swoje dawne przekonania i wzorce zachowań 6. Ponieważ jestem tego wart/a: Bycie Miłym dla nas samych 7. Przygotuj odpowiednie narzędzia 8. Zmierz się z czynnikiem strachu 9. Zaawansowane eksperymenty behawioralne: odważ się rozczarować innych 10. Bądź przygotowany na nieoczekiwane sytuacje 11. Miły z wyboru
Książka to swoista sesja terapeutyczna, w trakcie której człowiek może nauczyć się zmierzyć z Przekleństwem Bycia Miłym. Stanowi niezbędne źródło wiedzy dla wszystkich osób mających problem z mówieniem nie. Autorka zabiera czytelnika w podróż do poznania siebie i własnych potrzeb. Wyjaśnia przyczyny i mechanizmy zjawiska bycia miłym, nie ocenia ludzkich zachowań, lecz daje szczegółowe wskazówki, jak zrozumieć i zmienić męczące nas postępowanie – pokazuje, jak skończyć z zapominaniem o własnych potrzebach, zacząć szanować siebie i nauczyć się być miłą dla samej siebie. Liczne przykłady prawdziwych życiowych historii oraz pełne humoru podejście autorki oraz dystans do samej siebie pozwalają w pełni zobrazować problem i sprawiają, że staje się on bardziej zrozumiały i czytelny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-310.
SPIS TREŚCI: Wstęp: Przekleństwo Bycia Miłym: cóż to takiego? 1. Dzień z życia osoby dotkniętej Przekleństwem Bycia Miłym 2. Miłe i grzeczne dziecko: czyli, jak to wszystko się zaczyna? 3. Różne typy osób Miłych: który z nich reprezentujesz? 4. Wsłuchaj się w to, co mówi twoje ciało 5. Rozpoznaj swoje dawne przekonania i wzorce zachowań 6. Ponieważ jestem tego wart/a: Bycie Miłym dla nas samych 7. Przygotuj odpowiednie narzędzia 8. Zmierz się z czynnikiem strachu 9. Zaawansowane eksperymenty behawioralne: odważ się rozczarować innych 10. Bądź przygotowany na nieoczekiwane sytuacje 11. Miły z wyboru
Książka to swoista sesja terapeutyczna, w trakcie której człowiek może nauczyć się zmierzyć z Przekleństwem Bycia Miłym. Stanowi niezbędne źródło wiedzy dla wszystkich osób mających problem z mówieniem nie. Autorka zabiera czytelnika w podróż do poznania siebie i własnych potrzeb. Wyjaśnia przyczyny i mechanizmy zjawiska bycia miłym, nie ocenia ludzkich zachowań, lecz daje szczegółowe wskazówki, jak zrozumieć i zmienić męczące nas postępowanie – pokazuje, jak skończyć z zapominaniem o własnych potrzebach, zacząć szanować siebie i nauczyć się być miłą dla samej siebie. Liczne przykłady prawdziwych życiowych historii oraz pełne humoru podejście autorki oraz dystans do samej siebie pozwalają w pełni zobrazować problem i sprawiają, że staje się on bardziej zrozumiały i czytelny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe – tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów – wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna – w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management – założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing – strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
(Laurum)
Dlaczego czasem tak trudno jest skłonić dzieci, by cię słuchały? Prosisz dziecko, by wyłączyło telewizję, odrobiło lekcje, spakowało się do szkoły lub poszło spać. Wiesz, że słyszy, co mówisz, lecz ignoruje to. Prosisz ponownie i... nadal brak reakcji. Próbowałeś już wszystkiego, lecz żadna z tych metod nie działa. Znasz to, prawda? Ekspertka ds. wychowania, Amy McCready, organizatorka kursów internetowych Positive Parenting Solutions (Pozytywne metody wychowywania dzieci), przedstawia metodę, która eliminuje wielokrotne powtarzanie tego samego lub krzyczenie na dzieci. Proponuje rozwiązanie pełne miłości i jednocześnie niezwykle skuteczne, jeżeli chodzi o skłanianie dzieci do pożądanych zachowań. W tej niezwykłej książce McCready rozwiązuje jeden z odwiecznych paradoksów związanych z wychowaniem: danie dzieciom większej swobody, a nie jej ograniczanie, może zakończyć walkę o dominację w domu. Autorka wyjaśnia, że każda istota ludzka ma wrodzoną potrzebę decydowania - dzieci nie są tu wyjątkiem. Gdy jednak potrzeba ta nie jest zaspokajana w pozytywny sposób, zaczynają one poszukiwania, które mogą przejawiać się najbardziej frustrującym postępowaniem.Dwadzieścia trzy narzędzia przedstawione w tej książce są łatwe do zastosowania i bardzo efektywne. Porady te mają zastosowanie w stosunku do dzieci w wieku od dwóch do dwunastu lat. Odkryj na nowo uroki bycia rodzicem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi bogate źródło wiedzy przydatnej w kontaktach międzyludzkich na całym świecie, nie tylko w wędrówkach turystycznych, ale także i to bodaj w większym jeszcze stopniu, w podróżach biznesowych, a nawet i dyplomatycznych. zaczynamy od zdobywania wiedzy na temat gestów, na pozór powszechnie zrozumiałych, a których znaczenie w różnych krajach może być tak odmienne. Gest, który my znamy jako przyjazny, w innym zakątku naszego globu może zostać potraktowany jako obraźliwy.Podstawowa wiedza o zachowaniu podczas spotkań, powitań i pożegnań przyda się każdemu, kto znajdzie się w zupełnie obcym dla siebie środowisku, niezależnie od tego, czy będzie to turysta, człowiek biznesu czy też początkujący dyplomata. Dobre rady co do ubioru na różne okazje, odpowiadającego zwyczajom danego kraju, też są nie do pogardzenia, a w książce znajdziemy ich sporo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi bogate źródło wiedzy przydatnej w kontaktach międzyludzkich na całym świecie, nie tylko w wędrówkach turystycznych, ale także i to bodaj w większym jeszcze stopniu, w podróżach biznesowych, a nawet i dyplomatycznych. zaczynamy od zdobywania wiedzy na temat gestów, na pozór powszechnie zrozumiałych, a których znaczenie w różnych krajach może być tak odmienne. Gest, który my znamy jako przyjazny, w innym zakątku naszego globu może zostać potraktowany jako obraźliwy.Podstawowa wiedza o zachowaniu podczas spotkań, powitań i pożegnań przyda się każdemu, kto znajdzie się w zupełnie obcym dla siebie środowisku, niezależnie od tego, czy będzie to turysta, człowiek biznesu czy też początkujący dyplomata. Dobre rady co do ubioru na różne okazje, odpowiadającego zwyczajom danego kraju, też są nie do pogardzenia, a w książce znajdziemy ich sporo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: You are not so smart : why you have too many friends on Facebook, why your memory is mostly fiction and 46 other ways you're deluding yourself, 2011.
Bibliografia strony 271-[288].
Dlaczego mamy za dużo przyjaciół na Facebooku? Czy w sprzyjających okolicznościach każdy może stać się mordercą? Jak przestać gubić klucze, telefony i parasolki? Czemu tak trudno zatrzeć pierwsze wrażenie? Jakie jest ulubione badanie stosowane przez psychologów? Niezależnie od tego, czy przymierzasz się do zakupu nowego auta, czy decydujesz, na kogo zagłosujesz w wyborach, wydaje ci się, że jesteś istotą rozumną, której każdy wybór jest efektem świadomego osądu. Ale prawda jest inna: wcale nie jesteś taki mądry. Rządzą tobą złe nawyki i okłamujesz się tak samo jak wszyscy inni. Argumenty, które przywołujemy dla usprawiedliwienia naszych działań, często nie są prawdziwe. Zwodzimy samych siebie, by poradzić sobie z brutalną rzeczywistością. Jesteśmy sterowani przez podświadomość. Dorabiamy ideologię do z góry przyjętych założeń. Przypadkowym zdarzeniom przypisujemy niewłaściwe znaczenia. Formułując opinie, polegamy na emocjach. David McRaney pokazuje, jak dzięki psychosztuczkom wyzwolić się ze złych nawyków oraz lepiej rozumieć siebie i innych. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, dlaczego wciąż popełniamy głupstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Majka i łapa / [text] Per Nilsson ; [illustrations] Lisen Adbåge ; przełożyła Anna Czernow. - Wydanie pierwsze. - Poznań : Frajda, 2023. - [26] stron : ilustracje ; 25 cm.
Rodzina Majki ma psa o imieniu Łapa. Majka i Łapa są przyjaciółkami i są do siebie podobne pod wieloma względami. Ale też zupełnie inne. Często wymieniają się sposobami na robienie różnych rzeczy. Naśladują swoje zachowania. Czasami to działa, ale nie zawsze. Ciepła i pełna humoru opowieść o codziennej relacji między małym dzieckiem a psem, w której przyjaciele z ciekawością poznają siebie nawzajem. Zabawna historia o zamianie ról, podkreślająca różnice i podobieństwa. Gwarantowana duża dawka humoru dla młodszych dzieci i ich rodziców!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co kraj - to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf? Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki. Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje. Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania, przygotowujących się do prowadzenia interesów, ponieważ znajomość międzynarodowej etykiety i obyczajów staje się konieczną częścią profesjonalnego wykształcenia. [Pruszyński i S-ka, 2001]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ/0 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej