Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(488)
Forma i typ
Książki
(382)
Poradniki i przewodniki
(203)
Proza
(62)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(28)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Audiobooki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(501)
wypożyczone
(45)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(394)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(62)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(11)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(44)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(36)
Autor
Sugiero Joanna
(16)
Czub Marta
(10)
Kwiecień Olga
(10)
Machnik Marcin
(10)
Rojek Katarzyna
(10)
Haner K. N. (1988- )
(9)
Gutowski Maksymilian
(8)
Stępkowska Edyta
(8)
Witkowska Magda
(8)
Danowski Bartosz (1975- )
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Cieślak Piotr
(6)
Kelby Scott
(6)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(6)
Bromberg K
(5)
Cole Tillie
(5)
Matkowski Cezar
(5)
Szczepaniak Mikołaj
(5)
Sztukowski Wojciech
(5)
Białas Wojciech
(4)
Bzowski Krzysztof (1976- )
(4)
Day Sylvia
(4)
Harmon Amy
(4)
Keeland Vi
(4)
Lilley R. K
(4)
Lipa Michał
(4)
Pilch Piotr
(4)
Piwko Łukasz
(4)
Rajca Piotr (1970- )
(4)
Romanek Arkadiusz
(4)
Sielicki Leszek
(4)
Strzelecka Magdalena
(4)
Tracy Brian (1944- )
(4)
Ward Penelope (1975- )
(4)
Borówka Ewa
(3)
Dutko Maciej
(3)
Gancarczyk Przemysław
(3)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(3)
Góralczyk Jakub
(3)
Jastrzębski Maciej (1967- )
(3)
Jaszewska Maja
(3)
Kanclerz Anna
(3)
Klimek Paweł
(3)
Krzemień-Rusche Joanna
(3)
Kwiecień-Maniewska Olga
(3)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(3)
Maj Olgierd
(3)
March Meghan
(3)
Morawski Cezary (1954- )
(3)
Owsiak Anna
(3)
Rybak Katarzyna
(3)
Sawka Krzysztof
(3)
Sheridan Mia
(3)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Zimek Roland
(3)
Zych Robert
(3)
Batko Andrzej
(2)
Beck Gloria (1968- )
(2)
Borges Jorge Luis (1899-1986)
(2)
Borkowska Marta
(2)
Brusić Zuzanna
(2)
Burton Kate (1962- )
(2)
Carpenter Petra
(2)
Cieślak Piotr (1948- )
(2)
Droga Katarzyna (1965- )
(2)
Duda-Gryc Marta
(2)
Dyer Wayne W. (1940- )
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Ferency Adam (1951- )
(2)
Ferrari Osvaldo
(2)
Figiel Natalia
(2)
Freed Les
(2)
Fried Jason
(2)
Gonera Paweł
(2)
Grabis Janusz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Jachimska-Małkiewicz Katarzyna
(2)
Janicki Przemysław
(2)
Jaronicki Adam
(2)
Jawień Robert
(2)
Jurecki Michał
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Krzyżanowski Krzysztof
(2)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kupisz Sławomir
(2)
Kłopotowski Andrzej (dziennikarz)
(2)
Lubowiecka Irmina
(2)
Majewska Beata (pisarka)
(2)
Maurer Robert
(2)
Mazurowska Renata
(2)
Meryk Radosław
(2)
Mikołajczyk Jacek (1978- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(343)
2000 - 2009
(122)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(197)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(487)
Język
polski
(484)
Odbiorca
Rodzice
(13)
Informatycy
(3)
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menadżerowie wyższego szczebla
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Programiści
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(42)
Literatura amerykańska
(35)
Literatura angielska
(6)
Literatura australijska
(2)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Samorealizacja
(24)
Relacje międzyludzkie
(20)
Sukces
(20)
Wychowanie w rodzinie
(14)
Miłość
(13)
Samopoznanie
(13)
Marketing cyfrowy
(12)
Kobieta
(11)
Marketing
(11)
Zarządzanie
(11)
Photoshop
(10)
Sieć komputerowa
(10)
Systemy operacyjne
(10)
Programy graficzne
(9)
Programowanie neurolingwistyczne
(8)
Manipulacja (psychologia)
(7)
Programowanie (informatyka)
(7)
Psychologia dziecka
(7)
Relacja romantyczna
(7)
Tajemnica
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
CorelDRAW
(6)
Excel
(6)
Mentoring
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Rodzina
(6)
Rozwój osobowości
(6)
Strony WWW
(6)
Arkusz kalkulacyjny
(5)
Autoprezentacja
(5)
Biznesplan
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Media społecznościowe
(5)
Menedżerowie
(5)
Negocjacje
(5)
Perswazja
(5)
Przestępczość zorganizowana
(5)
Trudne sytuacje życiowe
(5)
Uczucia
(5)
Cyberprzestępczość
(4)
Dzieci
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Internet
(4)
Java (język programowania)
(4)
Konsumenci
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Linux (system operacyjny)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Małżeństwo
(4)
Minecraft
(4)
Młodzi dorośli
(4)
Osobowość
(4)
Projektowanie stron WWW
(4)
Rodzicielstwo
(4)
Samowychowanie
(4)
Sekty i nowe ruchy religijne
(4)
Studenci
(4)
Szczęście
(4)
Umysł
(4)
Aktorzy polscy
(3)
Alpiniści
(3)
Asertywność
(3)
Ciąża
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Depresja psychiczna
(3)
Filozofia
(3)
HTML
(3)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Image
(3)
Komputery
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Ludzie bogaci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Microsoft Office
(3)
Nastolatki
(3)
Nauka
(3)
Nienawiść
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przyjaźń
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Samokontrola
(3)
Socjotechnika
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Sztuka pisania
(3)
Techniki fotograficzne
(3)
Turystyka górska
(3)
Zachowanie
(3)
Zapora ogniowa (informatyka)
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zdrada
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Alpinizm
(2)
Android (system operacyjny)
(2)
Autopsychoterapia
(2)
Biegi
(2)
Temat: dzieło
Dexter (serial filmowy)
(1)
Jane Eyre
(1)
Liaisons dangereuses
(1)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1939-1945
(2)
2001-0
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Himalaje (góry)
(3)
Moskwa (Rosja)
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Balaton (Węgry ; wybrzeże)
(2)
Budapeszt (Węgry)
(2)
Lizbona (Portugalia)
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Mount Everest (góra)
(2)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Seattle (Stany Zjednoczone)
(2)
Turcja
(2)
Uzbekistan
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Węgry
(2)
Adriatyk (morze)
(1)
Adriatyk (wybrzeże)
(1)
Afryka
(1)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Albania
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Ameryka Środkowa
(1)
Andaluzja (Hiszpania ; wspólnota autonomiczna)
(1)
Armenia
(1)
Azerbejdżan
(1)
Azja Środkowa
(1)
Azory (Portugalia)
(1)
Bajkał (Rosja ; jezioro)
(1)
Bałtyk (wybrzeże)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Beskid Niski (góry)
(1)
Białoruś
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Bornholm (Dania ; wyspa)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Cheddar (Anglia)
(1)
Chiny
(1)
Chiny (część północna)
(1)
Chorwacja
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Czechy (część północna)
(1)
Dalmacja (kraina historyczna)
(1)
Estonia
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie ; okolice)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Grecja
(1)
Gruzja
(1)
Gwatemala
(1)
Honduras
(1)
Indie
(1)
Indonezja
(1)
Istria (półwysep)
(1)
Jezioro Aralskie
(1)
Jutlandia (region)
(1)
Karkonosze (góry)
(1)
Kazachstan
(1)
Kazimierz Dolny (woj. lubelskie, pow. puławski, gm. Kazimierz Dolny)
(1)
Kirgistan
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kvarner (Chorwacja ; zatoka)
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Libia
(1)
Litwa
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Malta
(1)
Meksyk
(1)
Mendip (Wielka Brytania ; masyw wzgórz)
(1)
Mongolia
(1)
Nida (dolina)
(1)
Niemcy
(1)
Pamukkale (Turcja)
(1)
Pekin (Chiny)
(1)
Portugalia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Przybajkale (Rosja ; region)
(1)
Riwiera Turecka (Turcja)
(1)
Rosja
(1)
Salwador
(1)
Scarlett Falls (miejsce fikcyjne)
(1)
Serbia
(1)
Stambuł (Turcja)
(1)
Szanghaj (Chiny)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Słowacja (część północna)
(1)
Słowenia
(1)
Tadżykistan
(1)
Turkmenistan
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Zabajkale (Rosja ; region)
(1)
Zakaukazie
(1)
Ziemia kłodzka
(1)
Łotwa
(1)
Gatunek
Poradnik
(146)
Podręczniki
(76)
Przewodnik turystyczny
(35)
Wydawnictwa popularne
(32)
Romans
(31)
Powieść obyczajowa
(28)
Powieść erotyczna
(20)
Podręcznik
(16)
Powieść
(16)
Fotografia cyfrowa
(10)
Opracowanie
(8)
Kryminał
(7)
Powieść amerykańska
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Grafika komputerowa
(5)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Poradniki dla rodziców
(4)
Relacja z podróży
(4)
Reportaż
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Literatura podróżnicza
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Przepisy kulinarne
(3)
Publicystyka
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Audiobooki
(2)
Biografia
(2)
Blog
(2)
Fantastyka
(2)
Literatura argentyńska
(2)
Poradniki dla młodzieży
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Powieść polska
(2)
Publicystyka argentyńska
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dystopia
(1)
Felieton
(1)
Fotografia
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Książka kucharska
(1)
Legendy miejskie
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść australijska
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż polski
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(43)
Podróże i turystyka
(31)
Rozwój osobisty
(26)
Zarządzanie i marketing
(23)
Hobby i czas wolny
(16)
Psychologia
(16)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Historia
(6)
Kultura i sztuka
(6)
Medycyna i zdrowie
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Dom i ogród
(3)
Filozofia i etyka
(3)
Językoznawstwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kulinaria
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
488 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na karcie tytułowej i okładce: Bezdroża.
Jak wyglądają Indie z perspektywy czterech łap i jednego, za to bardzo czułego nosa? Tego wszystkiego dowiecie się dzięki Diunie - wyjątkowej, psiej podróżniczce o wilczym rodowodzie. Razem z Diuną przeżyjemy chwile grozy i radości. Poznamy owce, które nie boją się wilków i ludzi, którzy są od nich jeszcze dziwniejsi. Psimi oczami spojrzymy na kolorowe hinduskie sari, lokalne tradycje i zwyczaje, przeżyjemy niezwykłe spotkania i powędrujemy w kierunku źródeł Gangesu. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/III (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź pro! : 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym / Eric Worre ; czyta Paweł Lenar. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2016. - 1 płyta audio (CD/mp3) (3 godziny 52 minuty 42 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audiobook)
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC komputera / Piotr Wróblewski. - Wyd. 8. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2013. - 360 s. : il. ; 23 cm.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry s. tyt. i okł.: Krótkie teksty na szybkie czasy.
Bibliogr. s. 189-190.
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania. By zwyciężyć walkę o uwagę czytelnika, musisz nauczyć się pisać krótko, mocno i celnie. Od kogo? Od twórców reklam. Autorów tekstów piosenek. Poetów. Sławnych pisarzy. Mistrzów haiku. Specjalistów od SEO. Joanny Wrycza-Bekier, która dla Ciebie zebrała inspirujące, krótkie teksty i przyjrzała im się z punktu widzenia literaturoznawcy i specjalisty w zakresie internetowego słowa pisanego. Przed Tobą 21 technik i 4 warsztaty, dzięki którym nauczysz się pisać krótkie teksty, tak by szybko przykuć uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 245-247.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wyd. 3 zaktual. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2014 - 263 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie taka Szwecja lagom : 20 mitów o sąsiedzie z północy / Maciej Zborowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 231, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Editio)
Żyjąc w stylu lagom, możesz: zmniejszyć swój negatywny wpływ na środowisko, poprawić równowagę między pracą a życiem osobistym, wprowadzić do domu porządek, stać się bardziej świadomym konsumentem, dbać o relacje z ważnymi dla ciebie osobami, promować dobre jedzenie w szwedzkim stylu, mieć własne uprawy i nauczyć się zbieractwa, uprawiać sport na łonie natury, prowadzić szczęśliwsze i bardziej zrównoważone życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CorelDRAW X6 PL / Roland Zimek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2013. - 288 s. : il. ; 23 cm.
(ABC)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
SPIS TREŚCI CZ. I. WSTĘP: O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik ; R. 1. CZYM JEST INFOGRAFIKA?: Definicja infografiki ; Czym nie jest infografika? ; R. 2. HISTORIA INFOGRAFIKI: Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe ; Pismo obrazkowe ; Obraz wspierający naukę ; Obraz wspierający przemiany społeczne ; Mapy jako przykład wizualizacji danych ; Infografika w prasie ; Współcześni twórcy infografiki ; Podsumowanie ; R. 3. NAUKOWE DOWODY SKUTECZNOŚCI INFOGRAFIK: Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu ; Widzenie poprzedza słowa ; Nasz mózg nie lubi nudy ; Nasz mózg lubi emocje ; Człowiek w centrum uwagi ; Lepiej zapamiętujemy obrazy ; CZ. II. INFOGRAFIKI W BIZNESIE: R.4. INFOGRAFIKA I BIZNES - POŁĄCZENIE IDEALNE: Dwa rodzaje infografik biznesowych ; Infografiki jako narzędzie content marketingu ; Powody stosowania infografik w biznesie ; R. 5. RODZAJE INFOGRAFIK, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ W BIZNESIE: Oś czasu ; Lista ; Porównanie ; Artykuł wizualizowany ; Proces ; Mapa ; Graficzne CV ; Infografika liczbowa ; Anatomia ; Pomysły na kreatywne infografiki ; Infografiki animowane i interaktywne ; R. VI. JAK MOŻNA WYKORZYSTYWAĆ INFOGRAFIKI W BIZNESIE: Infografiki na stronę internetową ; Artykuł wizualizowany na blog ; Oferta ; Prezentacja ; Wizualizacja wyników ankiet i statystyk ; Promowanie jakiejś idei ; Dokumenty do pobrania ; Promocja eventu ; Infografiki do książki lub e-booka ; Infografiki do kursu online ; Informacje prasowe ; Reklama w prasie ; Drukowane materiały marketingowe ; Plakat ; R. VII. DOBRA INFOGRAFIKA, CZYLI JAKA?: Przydatna dla odbiorcy ; Skuteczna ; Opowiadająca historię w sposób wizualny ; Atrakcyjna wizualnie ; Uwzględniająca zasadę KISS ; Unikalna ; Promowana ; CZ. III. WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED ZAPROJEKTOWANIEM INFOGRAFIKI: R. 8. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ I TEMAT NA INFOGRAFIKĘ?: Kolejne dwa rodzaje infografik ; Gdzie szukać pomysłów na infografikę? ; Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? ; Dokumentowanie pomysłów ; R. 9. PLANOWANIE INFOGRAFIKI: Jakie są cele infografiki? ; Kim są odbiorcy infografiki? ; W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? ; Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę ; R. 10. JAK PRZYGOTOWAĆ TREŚCI NA INFOGRAFIKĘ?: Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? ; Jak przygotować treści na infografikę? ; Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki ; Chwytliwy, dobry tytuł ; R. 11. Jaki styl infografiki wybrać? ; Style wizualne infografik ; Technika wykonywania infografik ; R. 12. CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZAPROJEKTOWAĆ INFOGRAFIKĘ?: Zdolności artystyczne (?) ; Umiejętności projektowe ; Program graficzny ; Gotowe rozwiązania ; R. 13. JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTEM?: Kto zajmuje się projektowaniem infografik? ; Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? ; Kulisy współpracy z grafikiem ; Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem ; CZ. IV. PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI KROK PO KROKU: R. 14. ZACZNIJ OD SZKICU: Zalety szkicowania ; Jak szkicować? ; R. 15. JAK WIZUALIZOWAĆ TREŚCI?: Ilustruj ; Osadź w kontekście ; Stosuj schematy blokowe ; Stwórz wizualną metaforę ; Myśl wizualnie ; R. 16. STRUKTURA I WYMIARY INFOGRAFIKI: Struktura infografiki ; Wymiary infografiki ; R. 17. PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO: Projektowanie i psychologia ; Kompozycja i layout ; Pojęcia związane z projektowaniem graficznym ; Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki ; R. 18. ELEMENTY GRAFICZNE WYKORZYSTYWANE W INFOGRAFIKACH: Tło ; Ilustracje i/lub zdjęcia ; Ikony graficzne ; Wykresy ; R. 19. KOLORYSTYKA INFOGRAFIKI: Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? ; Funkcje kolorów w infografice ; Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę ; Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? ; R. 20. TYPOGRAFIA W INFOGRAFICE: Problemy z nazewnictwem ; Czym jest czytelność? ; Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) ; Funkcje typografii w infografice ; Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? ; Komponowanie tekstu w infografice ; Formatowanie treści ; „Słów cięcie-gięcie” ; Relacje między tekstem a tłem ; Praca z narzędziami ; Typografia - czego nie robić? ; CZ. V. PUBLIKACJA I PROMOCJA INFOGRAFIK: R. 21. Publikacja infografik: Gdzie publikować infografikę? ; Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu ; Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? ; R. 22. PROMOCJA INFOGRAFIK: Dobre praktyki w promocji infografiki ; Promocja w social mediach ; Triki związane z promocją infografiki ; Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? ; Przepis na viralową infografikę ; ZAKOŃCZENIE: Gdzie mnie znajdziesz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
SPIS TREŚCI: 1. Po co nam pan analityk? 2. Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego. Jaki to ma związek z systemem informatycznym? 3. System zarządzania informacją. Dwie definicje. Łańcuchy 4. Czym jest system CRM. Opis problemu. Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM 5. Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji 6. A na grzyba mi to modelowanie. Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? 7. O błędach w modelowaniu. Jak, co i po co modelować. O analizie wymagań dla systemu IT. 8. Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą. Potrzeby informacyjne firmy. Definicje. Model pojęciowy jako model rzeczywistości. Zarządzanie wiedzą. 9. Historyjka użytkownika - kłopoty. 10. Reguły biznesowe - czym są. 11. Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane. Model komunikacji. Jak to się ma do inżynierii oprogramowania. Na zakończenie. 12. Przypadki użycia i granice systemu. 13. Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda . Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia. Diagram klas a model dziedziny systemu. Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? 14. Klient nasz pan. 15. Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki. Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? 16. Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML. Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami. UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców. Analiza RACI. 17. Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów. 18. Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie. Cel zamawiającego. Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu. Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione. Zarządzanie wymaganiami. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...
wój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej