Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(57)
Forma i typ
Książki
(49)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(48)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(5)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(7)
Autor
Begg David K. H
(2)
Czarny Bogusław (1957- )
(2)
Domański Stanisław Ryszard
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marciniak Stefan
(2)
Mruk Henryk
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sapała Marta
(2)
Varian Hal R
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Antoniuk Jarosław R
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Belka Marek
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bonatti Marco
(1)
Bosacka Katarzyna
(1)
Bryan Lara
(1)
Bullock August
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Czarny Bogusław . (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Freyberg Ewa
(1)
Frontczak Dorota
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geldner Marian
(1)
Golec Marcin
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Kaczmarek-Templin Berenika
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipa Michał
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maj Sylwia
(1)
Mankiw Nicholas Gregory
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Mazurek Małgorzata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Milewski Roman (1940-2001)
(1)
Miller Donald
(1)
Mrzigod Janusz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niepokulczycka Małgorzata (1944- )
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Oldham Matthew
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Parkoła Andrzej
(1)
Piasek Marek
(1)
Potkański Michał
(1)
Prokop Jacek
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Simms Andrew
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Srokosz Tomasz (1971- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stec Piotr (1973- )
(1)
Studziński Adam
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Taylor Mark P. (1958- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(4280)
Rodzina
(2512)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2103)
Przyjaźń
(2014)
Konsumenci
(-)
Miłość
(1968)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Relacja romantyczna
(1217)
Śledztwo i dochodzenie
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1024)
Dzieci
(977)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(928)
Nastolatki
(921)
Magia
(874)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(794)
Zwierzęta
(789)
Dziewczęta
(727)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(523)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Historia
(479)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(449)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(426)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(345)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Polityka
(339)
Wsie
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(295)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Młodzi dorośli
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(7)
Podręczniki
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Reportaż
(2)
Audiobooki
(1)
Broszura
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Ochrona środowiska
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografie przy rozdziałach.
SPIS TREŚCI: CZYM JEST BADANIE RYNKU? WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochem, Michał Jan Lutostański ELEMENTY PROCESU TWÓRCZEGO II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bagard, Michał Dubrawski IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska METODY BADAWCZE VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak XIII. Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawtowska, Ewelina Omiecińska XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski XX. Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska XXII. Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmata XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Gacek, Michał Kodankowski, Gabriel Matwiejczyk XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Ostatnie dziesięciolecia XX wieku przyniosły zupełnie nowe spojrzenie na dzieciństwo. Zwłaszcza w psychologii i pedagogice dziecko zaczęto traktować jako indywidualną jednostkę, partnera dokonującego wyboru własnej drogi rozwoju. Próbę nowego spojrzenia na dzieciństwo pierwszych lat XXI wieku opracowała grupa socjologów, którzy pokazują, w jakie nowe obszary życia wkracza dzisiejsze dziecko, obszary do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla dorosłych. Wymienić tu można przede wszystkim nieograniczony dostęp do komercyjnego rynku zakupów i ofert, myślenie według schematu klikania na wirtualnej rzeczywistości, rynkowe trendy zajęć dodatkowych, zainteresowanie seksem. Poruszono także temat dziecka i dzieciństwa, przedstawionego w filmach w kinie polskim (1989-2009) oraz w podręcznikach szkolnych.
PRACA ZAWIERA m.in.: 1. Dzieci i ryby głosu nie mają? : dziecięce pytania, problemy i skargi kierowane do Rzecznika Praw Dziecka (Jolanta Arcimowicz) ; 2. Świat według "Click Generation" (Andrzej Górny, Agata Zygmunt) ; 3. Komercyjne przemiany współczesnego dzieciństwa (Beata Łaciak) ; 4. Dobre wychowanie dziś, nowe zjawiska i tendencje (Joanna Dąbrowska) ; 5. Dzieci ulicy : społeczny wizerunek i autokreacja (Marcjanna Nóżka) ; 6. Jak rozmawiać z dziećmi o sprawach intymnych?: analiza treści poradników dla rodziców z XX i początku XXI wieku (Mariola Bieńko) ; 7. Konkursy piękności dla dzieci w Polsce na świecie (Marta Michalska-Bugajska) ; 8. Z czego się śmiejecie, dzieci? : próba zarysu problematyki dziecięcego poczucia humoru we współczesnej Polsce (Julian Madej) ; 9. Obrazy i znaczenie dziecka w filmowych opowieściach z czasów transformacji i nowej rzeczywistości (Małgorzata Bogunia-Borowska) ; 10. Obraz świata i dzieciństwa w podręcznikach szkolnych (Beata Łaciak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwo kolejki / Małgorzata Mazurek. - Gdańsk : Europejskie Centrum Solidarności ; Warszawa : Wydawnictwo Trio, 2010. - 242, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(W Krainie PRL)
Pięć historii o polskim społeczeństwie opowiedzianych z perspektywy kolejek i kolejkowiczów. Autorka przedstawia, jak ludzie poruszali się w świecie pustych półek, dojść i przywilejów, turystyki zakupowej oraz reguł czarnego rynku w kolejnych dekadach PRL-u. Opowiada o więziach i nierównościach społecznych, które jednym umożliwiały, drugim ograniczały dostęp do deficytowych towarów. Stawia też pytanie, jak doświadczenia niedoboru wpłynęły na pamięć społeczną po 1989 r. Jest to pierwsza systematyczna analiza łącząca historię z socjologiczną wiedzą o powojennej i współczesnej Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe – tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów – wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna – w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management – założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing – strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekscytująca podróż w krainę snu, w której odkryjesz, jak ogromne znaczenie dla zdrowia ma porządne wysypianie się. Zakończysz tę lekturę uzbrojony w wiedzę, dzięki której wygrasz walkę o dobry sen. Wszystkie działania dostosujesz do swojego stylu życia. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W lewym górnym rogu okładki: Marketing
Bibliografia na stronach [318]-320. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31/36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia. T. 1 / Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus ; przekład Zofia Wolińska, Michał Rusiński. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2004. - IX, [1], 658 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Na okł.: podstawowe pojęcia, mikroekonomia: podaż, popyt i rynki produktów, rynki czynników: ziemi, pracy i kapitału, oraz podział dochodu, rola państwa w gospodarce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konspirację. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie? Czy "mniej" w jednej dziedzinie oznacza "więcej" w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na marne / Marta Sapała. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2019. - 284 [4] strony ; 22 cm
(Reportaż)
Bibliografia, netografia na stronach 270-[285].
Mówi się, że z roku na rok marnujemy coraz więcej żywności, a w śmietnikach lądują kilogramy resztek, które mogłyby stanowić pełnowartościowe pożywienie. Wyrzucamy to, co wydaje nam się niejadalne: sterty ziemniaczanych obierków, dziesiątki suchych kromek chleba, resztki jogurtu zalegające na dnie plastikowych kubeczków, obite jabłka, opakowania z przeterminowanym makaronem, którego nie zdążyliśmy ugotować. Ale czy na pewno marnotrawstwo żywieniowe rośnie w tak szybkim tempie, jak straszą nas media? Marta Sapała postanowiła zbadać ten temat. Rozmawia z ludźmi, którzy żywią się tym, co znajdą w śmietnikach, zagląda do kompostowników i kuchennych szafek swoich rozmówców, szpera w kontenerach przy dyskontach spożywczych, oddaje głos ludziom bez domu i tym, którzy oszczędzanie mają we krwi. Odwiedza miejsca, w których powstaje żywność, i te, w których kończy się jej droga. Zagląda do magazynów w supermarketach i bankach żywności. Ludzkie portrety splata ze statystykami i opiniami ekspertów. Nie boi się również podawać w wątpliwość powtarzanych w mediach obiegowych opinii dotyczących marnotrawstwa. „Na marne” to zbiór reportaży o naszych codziennych nawykach i doskonała lekcja odpowiedzialnej konsumpcji.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej