Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(34)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(1)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(3)
Autor
Bonek Tomasz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lieb Rebecca
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Smaga Marta
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Anastasi Mark
(1)
Barska Anetta
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brogan Chris
(1)
Chambers John
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Giełzak Marcin (1987- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Hartman Amir
(1)
Joel Mitch
(1)
Jones Calvin
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kador John
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lipa Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowski Bartosz Filip (1987- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Najman Marta
(1)
Piątkowski Jacek (marketing)
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Raulinajtys-Grzybek Monika
(1)
Reed Jon
(1)
Robson Kinga
(1)
Ryan Damian
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sieczyk Marcin
(1)
Sifonis John
(1)
Smith Julien
(1)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stone Merlin
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Urban Grzegorz (marketing)
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Środa Jacek
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Dziennikarze
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Blogerzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4281)
Rodzina
(2515)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2107)
Przyjaźń
(2024)
Marketing cyfrowy
(-)
Miłość
(1970)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1275)
Śledztwo i dochodzenie
(1222)
Relacja romantyczna
(1219)
Małżeństwo
(1129)
Trudne sytuacje życiowe
(1028)
Dzieci
(980)
Rodzeństwo
(949)
Uczucia
(934)
Nastolatki
(925)
Magia
(876)
Sekrety rodzinne
(826)
Życie codzienne
(797)
Zwierzęta
(794)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(684)
Matki i córki
(656)
Żydzi
(654)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(515)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(411)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(403)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(391)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Politycy
(341)
Polityka
(341)
Wsie
(340)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(297)
Zdrowe odżywianie
(290)
Wojsko
(289)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
Śmierć bliskiej osoby
(270)
PRL
(267)
Wojna 1939-1945 r.
(264)
Szczęście
(263)
Młodzi dorośli
(257)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Spadek
(254)
Holokaust
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(249)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Podręczniki
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać? Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I: PODSTAWY WYSZUKIWANIA: 1. Gromadzenie danych przez pająki i roboty internetowe ; 2. Jak tańczyć do muzyki Google ; 3. Nie chodzi o ruch - chodzi o ruch kwalifikowany ; 4. Twoja reputacja wisi na włosku ; CZĘŚĆ II: PRAWDA O CHARAKTERYSTYCZNYCH WITRYNACH: 5. Pozycjonowanie wymaga ustawicznego zaangażowania - nie można raz zoptymalizować witryny i o tym zapomnieć ; 6. Pozycjonowanie nie jest tylko dodatkiem ; 7. Wyniki optymalizacji nie są widoczne od razu i nie są dane raz na zawsze ; 8. Nie potrzebujesz już strony domowej ; 9. Myśl jak wydawca, nawet jeśli nim nie jesteś ; 10. Projekt witryny i poszczególnych stron ma znaczenie ; 11. Pisz dla użytkowników, a wyszukiwarki same Cię odnajdą ; 12. Słowa kluczowe są kluczem ; 13. Korzystaj z narzędzi analitycznych i narzędzi do badania słów kluczowych ; 14. Statystyki witryny mówią także o złych zjawiskach ; 15. Dobrze się zastanów, zanim zastosujesz nowe technologie ; 16. Systemy zarządzania treścią mają znaczenie - ogromne ; CZĘŚĆ III: ZNACZNIKU, TO O CIEBIE CHODZIŁO! 17. Co umieścić w tytule? Wszystko... ; 18. Względne znaczenie metaznaczników ; 19. Oznaczaj znacznikami obrazy, zapisy audio, zapisy wideo i inne media ; CZĘŚĆ IV: PRAWDA O ŁĄCZACH ; 20. Są łącza równe i równiejsze ; 21. Budowanie łączy za pośrednictwem katalogów stron internetowych ; 22. Stosowanie strategii PR-owej pozycjonowania w roli strategii łączy ; 23. Płatne łącza pod okiem surowego jury ; 24. Dzielenie się i handel wymienny: łącza wzajemne ; 25. Reklamy to także łącza ; 26. Buduj witrynę w dobrym sąsiedztwie ; 27. Blogi stanowią doskonałe uzupełnienie strategii łączy ; 28. Przerywanie łączy za pomocą znacznika nofollow CZĘŚĆ V: TO NAZYWASZ WYSZUKIWARKĄ INTERNETOWĄ? 29. Wyszukiwarki stawiają na wyszukiwanie pionowe ; 30. Każdy gdzieś jest u siebie ; 31. Zapisz się, aby występować w wynikach wyszukiwania pionowego ; 32. Optymalizuj swoją witrynę za pośrednictwem innych witryn ; 33. Wyszukiwanie uniwersalne i wyszukiwanie spersonalizowane. CZĘŚĆ VI: ZADBAJ O ŻYCIE TOWARZYSKIE 34. Blogi buduje się z myślą o pozycjonowaniu ; 35. Kanały RSS jako wsparcie strategii pozycjonowania ; 36. Użytkownicy będą tworzyli treść dla Ciebie ; 37.. Oznaczaj znacznikami obrazy, zapisy wideo, łącza i inne media CZĘŚĆ VII: RANKINGI WYSZUKIWANIA 38. Bycie numerem 1 to nie to samo co kiedyś ; 39. Nie patrz tylko na wskaźnik PageRank ; 40. Pochwal się swoją wyjątkową ofertą. CZEŚĆ VIII: PRAWDA O ZARZĄDZANIU PROCESEM WYSZUKIWANIA 41. Pozycjonować własnymi siłami czy korzystać z pomocy firmy zewnętrznej ; 42. Zatrudnianie najlepszych specjalistów od pozycjonowania ; 43. Dobra optymalizacja wymaga długiej i wytężonej pracy. CZĘSĆ IX: NIE BĄDŹ ZŁY 44. Strzeż się nieuczciwych praktyk pozycjonowania ; 45. Wyszukiwarki internetowe nie znoszą spamu i stron wypchanych słowami kluczowymi ; 46. Nie korzystaj z farm łączy ; 47. Cofnięcie raz nałożonej kary jest bardzo trudne ; 48. Przeprowadzka do nowej domeny jest wyjątkowo stresująca. CZĘŚĆ X: PRZYSZŁOŚĆ OPTYMALIZACJI DLA WYSZUKIWAREK 49. Pozycjonowanie globalne ; 50. Pozycjonowanie mobilne jest ważniejsze niż kiedykolwiek ; 51. Czasem nie chcesz być odnajdywany ; Dodatek A: Zasoby
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
SPIS TREŚCI: 1. Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy ; 2. Google Ads - pokaż się innym ; 3. Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej ; 4. Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty ; 5. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić ; 6. Prognozy ekspertów ; 7. Analityka stron internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okł.: Wszystko co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing - PWN)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
SPIS TREŚCI: R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów.
Bibliogr. s. 265-280.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-210, netogr. s. 207-208.
Książka dla menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Jak dotrzeć do odbiorców i mieć zadowolonych klientów.
Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Podstawy blogowania ; 2. Jak myśleć na blogu ; 3. Potęga blogów w biznesie ; 4. Jak twoja firma maże wykorzystać blogi? ; 5. Jaki rodzaj blogów jest najlepszy dla twojej firmy? ; 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie ; 7. Czy wiesz, co się mówi o twojej firmie i twoich produktach? ; 8. Udział w blogu ; 9. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem? 10. Jak odnieść sukces blogowy? ; 11. Przyszłośc bloga biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej