Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(33)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(2)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(3)
Autor
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Davis Anthony
(2)
Gregory Anne
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Ali Moi
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Belka Marek
(1)
Black Sam
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dyba Adam
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jachim Andrzej
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Król Marek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Lignar Karolina
(1)
Madryas-Szyba Weronika
(1)
Oliver Sandra
(1)
Osip Mirosław
(1)
Pinskey Raleigh
(1)
Potkański Michał
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Rzemieniak Robert
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Zając Łukasz (public relations)
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Kobieta
(4281)
Rodzina
(2514)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2020)
Public relations
(-)
Miłość
(1971)
Zabójstwo
(1466)
II wojna światowa (1939-1945)
(1273)
Śledztwo i dochodzenie
(1218)
Relacja romantyczna
(1217)
Małżeństwo
(1126)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(978)
Rodzeństwo
(946)
Uczucia
(933)
Nastolatki
(924)
Magia
(875)
Sekrety rodzinne
(823)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(793)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(683)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(655)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(514)
Poszukiwania zaginionych
(511)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(478)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(402)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(362)
Koty
(353)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(341)
Politycy
(340)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(296)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(281)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(272)
Psychologia dziecka
(270)
PRL
(269)
Śmierć bliskiej osoby
(269)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Terroryzm
(257)
Młodzi dorośli
(256)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Szlachta
(250)
Kłamstwo
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: dzieło
Wróżka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręczniki
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Na okładce: Manipulacja, wywieranie wpływu, etyka, prawdomówność, uczciwość, dylematy.
Bibliografia strony 173-176.
Autorka radzi między innymi, jak poradzić sobie z trudnymi zadaniami, sytuacjami stresowymi, gniewem, depresją, poirytowaniem i innymi emocjami, z którymi stykamy się na co dzień, w życiu rodzinnym i w pracy. Odpowiedzi te oparte są na wieloletnich doświadczeniach wyniesionych z seminariów i wykładów prowadzonych przez Autorkę dla pracowników firm liczących się na rynku światowym. Porady przedstawione w tej książce zostały sprawdzone w praktyce i pomogły wielu ludziom w porozumieniu się z samym sobą i z otoczeniem.[z okładki]
Spis treści Wstęp Rozdział 1. Ewolucja public relations w kontekście rozważań o zasadności tworzenia i ważności zasad etycznych Public relations jako zarządzanie informacją Początki i rozwój działalności public relations Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a public relations Przypisy Rozdział 2. Znaczenie zasad etycznych i odpowiedzialności moralnej w działalności public relations Manipulacja, kłamstwo i inne naruszenia norm etycznych w obszarze zarządzania informacją Kodeksy i antykodeksy etycznego informowania Etyczne dylematy specjalistów do spraw public relations Przypisy Rozdział 3. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka Pojęcie organizacji Przykłady organizacji szczególnego ryzyka opisane w literaturze przedmiotu Przykłady organizacji szczególnego ryzyka – Case Studies Przypisy Zakończenie Przypisy Bibliografia Pozycje literaturowe Pozycje Internetowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność - Astrum)
Bibliografia
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
W książce Autorzy przedstawiają klasyczną kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa. [bibliofil.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-284.
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas wystąpień publicznych; współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej; zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR. Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji przydatnych zarówno przed kampanią wyborczą czy w jej trakcie, jak i po jej zakończeniu. Książka jest skierowana do kandydatów startujących w różnych wyborach, polityków działających na szczeblu ogólnokrajowym i samorządowym, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, dyrektorów biur i asystentów poselskich, liderów organizacji pozarządowych, specjalistów PR, studentów zainteresowanych tematyką kampanii wyborczej i marketingu politycznego, a także do obserwatorów życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
SPIS TREŚCI: 1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem ; 2. Zarządzanie public relations ; 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne ; 4. Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relations, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych. Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej