Psychiatrzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(9)
Autor
Grzesiuk Lidia (1942- )
(3)
Jakubowska Urszula Teresa
(2)
Jasiński Marek (psycholog)
(2)
Lis-Turlejska Maja (1940- )
(2)
Rakowska Jadwiga Małgorzata
(2)
Schier Katarzyna (1958- )
(2)
Sokolik Zbigniew (1928- )
(2)
Tryjarska Barbara (1947- )
(2)
Trzebińska Ewa (1951- )
(2)
Żylicz Piotr Olaf (1964- )
(2)
Andruszko Robert
(1)
Beck Aaron T. (1921- )
(1)
Briere John
(1)
Chrząstowski Szymon
(1)
Clark David A. (1954- )
(1)
Cohen Judith A
(1)
Deblinger Esther
(1)
Dragan Małgorzata
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Galińska Elżbieta
(1)
Gulicz Magdalena
(1)
Huflejt-Łukasik Mirosława
(1)
Kiembłowski Piotr
(1)
Kreger Randi
(1)
Mannarino Anthony P
(1)
Mason Paul T
(1)
Miękisz Aneta
(1)
Murawiec Sławomir (1966- )
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Oleszczuk Małgorzata
(1)
Pisula Ewa (1964- )
(1)
Popielarska Aniela (1918-2009)
(1)
Popielarska Maria
(1)
Scott Catherine (1968- )
(1)
Starzomska Małgorzata (psycholog)
(1)
Szymkiewicz Bogna
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zalewska Marina (1944- )
(1)
Łuszczyńska Aleksandra (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(8309)
6-8 lat
(5660)
0-5 lat
(4226)
9-13 lat
(3704)
Szkoły wyższe
(2756)
Psychiatrzy
(9)
Młodzież
(2627)
14-17 lat
(1866)
Szkoły średnie
(604)
Rodzice
(500)
Szkoły podstawowe
(306)
Dorośli
(266)
18+
(123)
Nauczyciele
(113)
Studenci
(104)
Przedszkola
(50)
Menedżerowie
(45)
Nauczyciele przedszkoli
(43)
Prawnicy
(38)
Szkoły ponadgimnazjalne
(33)
Szkoły zawodowe
(29)
Lekarze
(28)
Psycholodzy
(28)
Gimnazja
(27)
Logopedzi
(27)
Poziom podstawowy
(25)
Technikum
(25)
Pedagodzy
(23)
Przedsiębiorcy
(23)
Adwokaci
(21)
Radcy prawni
(21)
Nauczanie początkowe
(20)
Sędziowie
(19)
Terapeuci
(19)
Wychowawcy klas
(19)
Pracownicy naukowi
(17)
Dziewczęta
(15)
Klasa 1.
(14)
Nauczyciele języka polskiego
(14)
Psychoterapeuci
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Klasa 2.
(13)
Klasa 3.
(13)
Nauczyciele nauczania początkowego
(13)
Szkoły ponadpodstawowe
(13)
A1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Klasa 4.
(12)
Klasa 6.
(12)
Licea
(12)
Wychowawcy małych dzieci
(12)
Kobieta
(11)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(11)
Pszczelarze
(11)
B1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Fizjoterapeuci
(10)
Klasa 5.
(10)
Kobieta ciężarna
(10)
Pracodawcy
(10)
Ekonomiści
(9)
Ojcowie
(9)
Osoby w wieku starszym
(9)
Terapeuci zajęciowi
(9)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Aplikanci
(8)
Bibliotekarze
(8)
Klasa 7.
(8)
Nastolatki
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Urzędnicy
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Chorzy
(7)
Chłopcy
(7)
Informatycy
(7)
Inżynierowie
(7)
Logistycy
(7)
Pracownicy socjalni
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Klasa 8.
(6)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(6)
Policjanci
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Terapeuci pedagogiczni
(6)
Zawody medyczne
(6)
A1 poziom biegłości językowej
(5)
B1 poziom biegłości językowej
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Grupa wiekowa Dzieci
(5)
Inżynierowie budownictwa
(5)
Księgowi
(5)
Lekarze specjaliści
(5)
Nauczyciele biologii
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
Poziom zaawansowany
(5)
Programiści
(5)
Psycholodzy kliniczni
(5)
Ratownicy medyczni
(5)
Szkoły policealne
(5)
Architekci
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(4)
Temat
Psychoterapia
(7)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(4)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Farmakoterapia
(2)
Schizofrenia
(2)
Stres pourazowy
(2)
Terapia rodzinna
(2)
Trauma
(2)
Zaburzenia nerwicowe
(2)
Autopsychoterapia
(1)
Autyzm
(1)
Choroby afektywne
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Chorzy z pogranicznymi zaburzeniami osobowości
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Etiologia (medycyna)
(1)
Kształcenie
(1)
Leczenie
(1)
Leczenie szpitalne
(1)
Lęk
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Młodzież z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Osobowość
(1)
Patogeneza
(1)
Pograniczne zaburzenie osobowości
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychoanaliza
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Psychoterapia systemowa
(1)
Psychozy
(1)
Relacja terapeutyczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rodzina
(1)
Seksuologia
(1)
Socjoterapia
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia osobowości
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Żałoba
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(9)
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia)
Tytuł oryginału: The anxiety and worry workbook : the cognitive behavioral solution.
Bibliografia, netografia na stronach 290-295. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Zacząć od nowa 2. Zrozumieć lęk 3. Umysł ogarnięty lękiem 4. A więc - zaczynamy 5. Stwórz swój profil lęku 6. Przekształcanie umysłu ogarniętego lękiem 7. Jak odważnie przeciwstawić się strachowi 8. Porozmawiajmy o strategii 9. Jak pokonać panikę i nie unikać czynników uruchamiających lęk 10. Jak uporać się ze strachem przed ludźmi 11. Jak dać sobie radę z zamartwianiem się
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria)
Tytuł oryginału: "Treating trauma and traumatic grief in children and adolescents".
Bibliografia na stronach 233-241, 247-255. Indeks.
SPIS TREŚCI: Część I. TERAPIA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA UKIERUNKOWANA NA TRAUMĘ Rozdział 1. Wpływ urazu psychicznego i żałoby na dzieci i ich rodziny Rozdział 2. Strategie diagnostyczne stosowane u dzieci, które doznały traumy Rozdział 3. Model TF-CBT – zasady działania Rozdział 4. Rola terapeuty prowadzącego TF-CBT Część II. INTERWENCJE UKIERUNKOWANE NA TRAUMĘ Wprowadzenie do poszczególnych interwencji – modułów terapii ukierunkowanych na traumę Moduł 1. Psychoedukacja Moduł 2. Umiejętności wychowawcze Moduł 3. Relaksacja Moduł 4. Wyrażanie i regulacja emocji Moduł 5. Radzenie sobie i przetwarzanie poznawcze I – trójkąt poznawczy Moduł 6. Narracja na temat traumy Moduł 7. Radzenie sobie i przetwarzanie poznawcze II – przetwarzanie traumatycznego doświadczenia Moduł 8. Ekspozycja na bodźce przypominające o traumatycznym zdarzeniu in vivo Moduł 9. Wspólne sesje dziecka i rodzica Moduł 10. Zwiększanie bezpieczeństwa w przyszłości i wspomaganie dalszego rozwoju Część III. MODUŁY UKIERUNKOWANE NA ŻAŁOBĘ Wprowadzenie do modułów ukierunkowanych na żałobę Moduł 1. Psychoedukacja na temat żałoby Moduł 2. Przeżywanie żalu po stracie i przezwyciężanie ambiwalentnych uczuć do osoby zmarłej – Czego mi brak, a za czym nie tęsknię Moduł 3. Zachowanie pozytywnych wspomnień o osobie zmarłej Moduł 4. Przedefiniowanie relacji z osobą zmarłą i zaangażowanie się w aktualne relacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka - Eneteia)
Nazwy autorów strona [659-661].
Bibliografia strony 575-632. Indeksy.
Cz. 1. NURTY TEORETYCZNE I SZKOŁY PSYCHOTERAPII: Wprowadzenie. Klasyfikacja nurtów psychoterapii ; Rozdz. 1. PSYCHOANALIZA: 1.1. Definicje psychoanalizy, 1.2. Powstanie i rozwój psychoanalizy, 1.3. Podstawowe pojęcia psychoanalizy, 1.4. Czynniki leczące w psychoanalizie, 1.5. Technika i praktyka psychoanalizy, 1.6. Szkoły psychoanalityczne, 1.7. Terapie pochodzące od psychoanalizy, 1.8. Neopsychoanaliza, 1.9. Psychologia i psychoterapia integralna Junga ; Rozdz. 2. TERAPIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZA: 2.1. Terapia behawioralna, 2.2. Behawioralna terapia poznawcza, 2.3. Sposób rozumienia i przyczyny zjawiska oporu, 2.4. Terapia indywidualna zaburzeń u osób dorosłych, 2.5. Terapia osób dorosłych nastawiona na rozwiązywanie problemów, 2.6. Terapia zaburzeń u dzieci i młodzieży ; Rozdz. 3. TERAPIA HUMANISTYCZNO-EGZYSTENCJALNA: 3.1. Humanistyczna koncepcja zaburzeń psychicznych, 3.2. Terapia Carla Rogersa skoncentrowana na osobie, 3.3. Psychoterapia Gestalt, 3.4. Terapia sensu (logoterapia) Victora Frankla, 3.5. Terapia egzystencjalna Ronalda Lainga ; Rozdz. 4. TERAPIA SYSTEMOWA: 4.1. Kształtowanie się i istota podejścia systemowego, 4.2. Podejście komunikacyjne: szkoła z Palo Alto i szkoła mediolańska, 4.3. Terapia strukturalna Salvadora Minuchina ; Rozdz. 5. STUDIA PRZYPADKÓW: 5.1. Wprowadzenie, 5.2. Psychoanaliza, 5.3. Terapia behawioralno-poznawcza - według Vitkusa, 5.4. Terapia humanistyczna - według Vitkusa, 5.5. Podejście systemowe - na podstawie terapii prowadzonej przez autorkę ; Rozdz. 6. INNE SZKOŁY PSYCHOTERAPEUTYCZNE: 6.1. Analiza transakcyjna Erica Berne'a, 6.2. Terapia Ericksonowska, 6.3. Neurolingwistyczne programowanie, 6.4. Terapia krzyku pierwotnego Arthura Janova, 6.5. Bioenergetyka Alexandra Lowena, 6.6. Psychoterapia transpersonalna, 6.7. Psychoterapia Arnolda Mindella zorientowana na proces, 6.8. Podejście eklektyczne, 6.9. Uwagi końcowe ; Rozdz. 7. PSYCHOTERAPIA Z PERSPEKTYWY NEUROBIOLOGICZNEJ: 7.1. Biologiczny efekt uczuć i myśli, 7.2. Zmiany funkcji mózgu, czy także jego struktury?, 7.3. Czy tylko mózg odczuwa emocje?, 7.4. Czy biologia człowieka jest "sztywna", 7.5. Psychoterapia a neurobiologia. Cz. 2. PRZYGOTOWANIE DO PSYCHOTERAPII I JEJ PRZEBIEG: Rozdz. 8. PRZYGOTOWANIA DO ROZPOCZĘCIA PSYCHOTERAPII; 8.1. Kontakt, 8.2. Wstępna diagnoza, 8.3. Kontrakt psychoterapeutyczny ; Rozdz. 9. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PROCESU PSYCHOTERAPII: 9.1. Etapy procesu psychoterapii, 9.2. Warunki przebiegu psychoterapii, 9.3. Błędy w psychoterapii. Cz. 3. PROCESY I ZJAWISKA W PSYCHOTERAPII: Rozdz. 10. DYNAMIKA RELACJI PACJENT - TERAPEUTA: 10.1. Podstawowe formy ustosunkowań pacjenta do psychoterapeuty, 10.2. Podstawowe formy ustosunkowań psychoterapeuty do pacjenta ; Rozdz. 11. ZJAWISKO OPORU PACJENTA PRZED ZMIANĄ; 11.1. Poglądy psychoanalityków, 11.2. Opór według innych szkół psychoterapii ; Rozdz. 12. DOŚWIADCZENIE KATHARSIS, ODREAGOWANIE I EKSPRESJA "JA": 12.1. Doświadczenie autentycznego "ja" w terapii Gestalt, 12.2. Jedność psychiki i ciała według Reicha i Lowena, 12.3. Ekspresja krzyku pierwotnego według Janova, 12.4. Odkrywanie "ja" według Rosenberga i poradnictwo reewaluacyjne Jackinsa ; Rozdz. 13. WGLĄD, SAMOPOZNANIE I SCHEMATY POZNAWCZE W TERAPII: 13.1. Proces uświadamiania i zjawisko wglądu, 13.2. Znaczenie i modyfikacja schematów poznawczych ; Rozdz. 14. PROCESY WARUNKOWANIA I SPOŁECZNEGO UCZENIA SIĘ W TERAPII: 14.1. Terapia behawioralna, 14.2. Inne szkoły psychoterapeutyczne. Cz. 4. PODSTAWOWE TECHNIKI I PROCEDURY PSYCHOTERAPII: Rozdz. 15. TECHNIKI PSYCHOANALITYCZNE: 15.1. Konfrontacja, 15.2. Klaryfikacja, 15.3. Interpretacja, 15.4. Przepracowanie ; Rozdz. 16. TECHNIKI BEHAWIORALNO-POZNAWCZE: 16.1. Analiza behawioralna problemu i techniki terapii behawioralnej, 16.2. Techniki terapii poznawczej ; Rozdz. 17. TECHNIKI PODEJŚCIA HUMANISTYCZNO-EGZYSTENCJALNEGO: 17.1. Techniki terapii skoncentrowanej na osobie, 17.2. Techniki terapii Gestalt ; Rozdz. 18. TECHNIKI INNYCH SZKÓŁ PSYCHOTERAPII: 18.1. Techniki bioenergetyki Lowena, 18.2. Techniki terapii Ericksonowskiej, 18.3. Techniki NLP (neurolingwistycznego programowania), 18.4. Terapia redecyzji ; Rozdz. 19. INNE TECHNIKI PSYCHOTERAPII: 19.1. Psychodrama, 19.2. Muzykoterapia, 19.3. Wizualizacja, 19.4. Analiza marzeń sennych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Na okładce: Nienawidze cię - nie opuszczaj mnie.
Tytuł oryginału : Stop walking on eggshells.
Bibliografia na stronach 306-309.
Jeżeli ktoś Tobie bliski nieustannie wpada w skrajne emocje, wykorzystuje słabości innych, by osiągnąć swoje cele, a czułość przeplata się u niego ze złością, być może cierpi na zaburzenie osobowości typu borderline. Autorzy tej książki podpowiedzą Ci, jak żyć z taką osobą. Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka podejmująca ten trudny temat. Zawiera wiele historii rodzin i partnerów osób dotkniętych borderline, a także sprawdzonych wskazówek i porad, które możesz wprowadzić w życie praktycznie od zaraz. Dzięki niej zrozumiesz emocje, jakie wzbudzają u innych zachowania typowe dla borderline, a przede wszystkim nauczysz się radzić sobie z nimi. Będziesz podejmować decyzje dotyczące swojego życia i związków z ludźmi, kierując się własnymi potrzebami i pragnieniami, i uwierzysz w to, że można stworzyć zdrową, pełną miłości i szacunku relację z osobą ulegającą skrajnym emocjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autyzm : przyczyny, symptomy, terapia / Ewa Pisula. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2010. - 210 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 187-210.
SPIS TREŚCI: Co to jest autyzm? Podstawowe informacje o przyczynach, klasyfikacji i częstosci występowania autyzmu ; Charakterystyka autyzmu ; Jakie są wczesne oznaki autyzmu? ; Na czym polega interwencja w przypadku małych dzieci z autyzmem? ; Co mogą zrobić rodzice?
Autorka w swej pracy porusza problem diagnozowanego ostatnio coraz częściej zaburzenia rozwoju, jakim jest autyzm. Pomimo przeprowadzenia wielu badań wciąż nie wiemy, jak dochodzi do jego powstania, nie potrafimy więc mu zapobiegać, a w przypadku wielu osób dobrać dającej oczekiwane efekty terapii.
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym Autorka dokonuje obszernego przeglądu stanowisk dotyczących sformułowania samej definicji autyzmu (w tym jej zakresu) oraz jego przyczyn. Czyni to w powiązaniu z opisem innych, zbliżonych pod względem objawów zaburzeń. Drugi i trzeci rozdział to próba opisu objawów autyzmu oraz zastanowienia się nad tym, jak je wykryć najwcześniej, co w sposób oczywisty może przynieść wiele pozytywnych konsekwencji. W rozdziale czwartym Autorka zawarła przegląd metod, jakimi mogą posłużyć się specjaliści przy podjęciu wczesnej interwencji wobec osób z autyzmem. Część ostatnia to swego rodzaju poradnik dla rodziców zawierający szereg rad na temat tego, co zrobić, by ułatwić rodzicom opiekę nad dzieckiem, i jakie sposoby wykorzystać w codziennej, efektywnej pracy zmierzającej do minimalizacji jego problemów w późniejszym życiu osobistym i zawodowym, a przez to do podniesienia poziomu życia jego oraz jego najbliższego otoczenia (rodziny).
Książkę swoją Autorka adresuje przede wszystkim do rodziców, którzy podejrzewają autyzm u swojego dziecka lub którzy usłyszeli już tę diagnozę. Z pracy skorzystają też osoby zainteresowane problemem z racji rodzaju swoich studiów czy wykonywanej pracy zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Psychiatria wieku rozwojowego / pod redakcją Anieli Popielarskiej i Marii Popielarskiej - Wydanie III zmienione i uzupełnione - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, © 2000. - 379, [1] strona : tabele ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Trzecie wydanie "Psychiatrii wieku rozwojowego" jest dziełem zbiorowym pod redakcją prof. dr hab. Anieli Popielarskiej, założyciela i wieloletniego kierownika pierwszej w Polsce Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w II Klinice Pediatrycznej Akademii Medycznej w Warszawie, oraz dr n. hum. Marii Popielarskiej, psychologa klinicznego z długoletnim stażem na psychiatrycznych oddziałach dziecięcych. Poszczególne rozdziały, podobnie jak w wydaniu II, zostały opracowane przez Autorów wywodzących się z różnych ośrodków naukowych w kraju. Aktualne wydanie książki zostało unowocześnione i rozszerzone o dodatkowe tematy, uprzednio nie omawiane. Upływ czasu (ostatnie, II wydanie książki ukazało się w 1989 r.) sprawił, że treść poszczególnych rozdziałów została znacznie zmieniona zgodnie z obowiązującymi obecnie normami społecznymi i wychowawczymi, nowymi sposobami diagnozowania, rokowania, a w szczególności postępowania leczniczego i farmakoterapii. Książka przeznaczona jest dla lekarzy specjalizujących się w psychiatrii wieku rozwojowego, neurologów, lekarzy pierwszego kontaktu - lekarzy rodzinnych - oraz psychologów i pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej