Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(328)
Forma i typ
Książki
(304)
Publikacje dydaktyczne
(106)
Poradniki i przewodniki
(99)
Publikacje naukowe
(91)
Publikacje fachowe
(66)
Audiobooki
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje informacyjne
(11)
Dostępność
dostępne
(301)
wypożyczone
(43)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(294)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(23)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(7)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(19)
Biblioteka główna. Czytelnia
(3)
Biblioteka główna. Czytelnia dla dzieci
(1)
Autor
Ciesielski Marek (1949- )
(5)
Długosz Jan
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zych Robert
(4)
Armstrong Gary
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Dobija Mieczysław (1943- )
(3)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grucki Kazimierz
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Jaremen Daria Elżbieta
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Kawa Arkadiusz
(3)
Kienzler Iwona (1956- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Malcherek Monika
(3)
Meyer Beata (1963- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Milewski Dawid
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Sawińska Agnieszka
(3)
Tokarz Anna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Wieczerzycki Waldemar (1960- )
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Łupicka Anna
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Bukalska Teresa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dobija Dorota
(2)
Doroba Anita
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Jeszka Anna Maria
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lieb Rebecca
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Szostak Daniel
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tokar Joanna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Weiss Elżbieta (1950- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Małgorzata
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawadzak Tadeusz
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimniewicz Szymon
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Allen Justin
(1)
Anastasi Mark
(1)
Anderson Allan
(1)
Andrzejkowicz Agata Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(135)
2000 - 2009
(122)
1990 - 1999
(36)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(195)
1901-2000
(33)
1989-2000
(33)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(326)
Niemcy
(2)
Język
polski
(326)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(121)
Menedżerowie
(36)
Studenci
(12)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Logistycy
(5)
Dziennikarze
(3)
Pracodawcy
(3)
Coachowie
(2)
Ekonomiści
(2)
Handlowcy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Szkoły średnie
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Blogerzy
(1)
Branża budowlana
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Główni księgowi
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy BHP
(1)
Inspektorzy nadzoru budowlanego
(1)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nowi przedsiębiorcy
(1)
Organizatorzy imprez
(1)
Politolodzy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Radni
(1)
Redaktorzy
(1)
Samorząd miejski
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turyści
(1)
Wykładowcy akademiccy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura chińska
(1)
Temat
Marketing
(58)
Zarządzanie
(58)
Przedsiębiorstwo
(36)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(26)
Menedżerowie
(17)
Reklama
(17)
Przywództwo
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Konsumenci
(13)
Komunikacja marketingowa
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Motywacja pracy
(12)
Kadry
(11)
Logistyka gospodarcza
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Public relations
(10)
Sukces
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Badania marketingowe
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Techniki sprzedaży
(8)
Usługi
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Finanse
(7)
Media społecznościowe
(7)
Turystyka
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Innowacje
(6)
Negocjacje
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Promocja handlowa
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Coaching
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Mentoring
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Sprzedaż
(5)
Bezpieczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia ekonomiczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samorealizacja
(4)
Sektor publiczny
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
BHP
(3)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Biznesplan
(3)
Bogactwo
(3)
Content marketing
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Dystrybucja
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Jakość produktu
(3)
Jakość usług
(3)
Język angielski
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Korespondencja handlowa
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Organizacja pracy
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Ratownictwo
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Strategia
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zjazdy i konferencje
(3)
Żywność
(3)
Badania jakościowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Temat: czas
2001-
(40)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Bełchatów (woj. łódzkie)
(2)
Bełchatów (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Korea Południowa
(1)
Powiat bełchatowski (woj. łódzkie)
(1)
Rząsawa (woj. łódzkie, pow. bełchatowski, gm. Bełchatów)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Śwat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(124)
Poradnik
(90)
Opracowanie
(36)
Podręczniki
(17)
Monografia
(16)
Materiały pomocnicze
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Encyklopedia
(4)
Poradnik językowy
(3)
Praca dyplomowa
(3)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik polsko-angielski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Kompendia i repetytoria
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Tablice i wzory
(2)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Synteza
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4072)
Edukacja i pedagogika
(1806)
Socjologia i społeczeństwo
(1428)
Literaturoznawstwo
(1323)
Medycyna i zdrowie
(1315)
Zarządzanie i marketing
(328)
Podróże i turystyka
(1256)
Psychologia
(1199)
Kultura i sztuka
(1168)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(799)
Hobby i czas wolny
(777)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(732)
Religia i duchowość
(703)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(607)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(587)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(528)
Rozwój osobisty
(528)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Biologia
(491)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(475)
Kulinaria
(463)
Językoznawstwo
(458)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(386)
Dom i ogród
(366)
Kultura fizyczna i sport
(316)
Inżynieria i technika
(283)
Filozofia i etyka
(270)
Matematyka
(249)
Archeologia
(248)
Chemia
(241)
Ochrona środowiska
(231)
Praca, kariera, pieniądze
(192)
Transport i logistyka
(192)
Fizyka i astronomia
(185)
Media i komunikacja społeczna
(183)
Nauka i badania
(178)
Informatyka i technologie informacyjne
(175)
328 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź pro! : 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym / Eric Worre ; czyta Paweł Lenar. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2016. - 1 płyta audio (CD/mp3) (3 godziny 52 minuty 42 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audiobook)
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 201-210.
Publikacja dotyczy monitorowania pracy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Pandemia koronawirusa, w efekcie której na masową skalę wprowadzono pracę zdalną, znacząco zwiększyła potrzeby weryfikowania wykonywania obowiązków przez pracowników. Podstawowym założeniem współczesnego monitorowania jest możliwość nieinwazyjnego zbierania informacji o działaniu pracownika w celu oceny, czy występują problemy warte interwencji zarządczych. W książce przedstawiono m.in.: powody stosowania monitorowania pracy, jego korzyści i zagrożenia, tradycyjne i współczesne metody monitorowania pracy, rodzaje i narzędzia monitorowania pracy oraz sposoby ich wdrażania, przegląd literatury oraz badań empirycznych dotyczących monitorowania pracy. Autor podpowiada, jak skutecznie wprowadzać i stosować nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT), aby osiągać założone efekty przy jednoczesnym zrozumieniu i akceptacji takich działań ze strony pracowników. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Jak dotrzeć do odbiorców i mieć zadowolonych klientów.
Indeks.
SPIS TREŚCI: 1. Podstawy blogowania ; 2. Jak myśleć na blogu ; 3. Potęga blogów w biznesie ; 4. Jak twoja firma maże wykorzystać blogi? ; 5. Jaki rodzaj blogów jest najlepszy dla twojej firmy? ; 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie ; 7. Czy wiesz, co się mówi o twojej firmie i twoich produktach? ; 8. Udział w blogu ; 9. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem? 10. Jak odnieść sukces blogowy? ; 11. Przyszłośc bloga biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekoturystyka / Dominika Zaręba. - Warszawa : PWN, 2008. - 175, [4] strony, [18] stron tablic : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Turystyka (Wydawnictwo Naukowe PWN))
Bibliografia, netografia na stronach 209-223.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502/504 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami publicznymi : elementy kontroli zarządczej / Tomasz Zawadzak. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 204, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 201-204.
Książka zawiera praktyczne wskazówki w zakresie organizacji i metodyki pracy kontroli zarządczej. Może być użyteczna w szkoleniu pracowników kontroli, planowaniu i wykonywaniu czynności kontrolnych, a także w działalności dydaktycznej w uczelniach o profilu nauk społecznych do programowania i realizacji zajęć dydaktycznych, prac dyplomowych oraz badań naukowych z zakresu ekonomiki sektora publicznego, zarządzania, ochrony mienia i kontroli. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki zarządzania / Kazimierz Zimniewicz. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1991. - 118, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szef w realcji z zespołem : jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu / Agnieszka Zych, Robert Zych ; lektor Marcin Fugiel. - Gliwice : Helion ; Warszawa Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD/mp3) (6 godz. 52 min 49 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/1757 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych ; czyta Cezary Morawski. - Wydanie II rozsz.erzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH, 2016. - 1 płyta (CD/mp3) (381 minut) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
(Biznes w Praktyce)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych ; czyta Cezary Morawski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion ; Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH ; 2015. - 1 płyta audio (CD/mp3) (6 godzin 33 minuty 36 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliografia strony 319-327. Indeks.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Historia, filozofia, istota jakości ; Rozdział 2. Pomiar i ocena jakości ; Rozdział 3. Zasady zarządzania jakością ; Rozdział 4. Normalizacja ; Rozdział 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu) ; Rozdział 6. Samoocena — modele nagród jakości ; Rozdział 7. Koszty jakości ; Rozdział 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością ; Rozdział 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości ; Rozdział 10. System zarządzania środowiskowego ; Rozdział 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ; Rozdział 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania ; Rozdział 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu jakością produkcji i bezpieczeństwem produktu. Autorzy przedstawili: historię, filozofię i istotę jakości; pomiar i ocenę jakości; środowisko i zasady zarządzania jakością; normalizację (system zarządzania jakością według norm ISO serii 9000); systemy oceny zgodności (bezpieczeństwa produktu); samoocenę organizacji; koszty jakości; metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; metody kontroli i sterowania procesami; metodyki doskonalenia jakości; system zarządzania środowiskowego; system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; integrację normatywnych systemów zarządzania; projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy; kierunki rozwoju zarządzania jakością i bezpieczeństwem. Podręcznik uzupełniają liczne przykłady i zestawy pytań kontrolnych wspomagające przyswajanie wiedzy.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych na kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
SPIS TREŚCI: 1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem ; 2. Zarządzanie public relations ; 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne ; 4. Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relations, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych. Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
SPIS TREŚCI: 1. Po co nam pan analityk? 2. Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego. Jaki to ma związek z systemem informatycznym? 3. System zarządzania informacją. Dwie definicje. Łańcuchy 4. Czym jest system CRM. Opis problemu. Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM 5. Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji 6. A na grzyba mi to modelowanie. Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? 7. O błędach w modelowaniu. Jak, co i po co modelować. O analizie wymagań dla systemu IT. 8. Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą. Potrzeby informacyjne firmy. Definicje. Model pojęciowy jako model rzeczywistości. Zarządzanie wiedzą. 9. Historyjka użytkownika - kłopoty. 10. Reguły biznesowe - czym są. 11. Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane. Model komunikacji. Jak to się ma do inżynierii oprogramowania. Na zakończenie. 12. Przypadki użycia i granice systemu. 13. Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda . Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia. Diagram klas a model dziedziny systemu. Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? 14. Klient nasz pan. 15. Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki. Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? 16. Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML. Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami. UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców. Analiza RACI. 17. Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów. 18. Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie. Cel zamawiającego. Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu. Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione. Zarządzanie wymaganiami. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej