Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(328)
Forma i typ
Książki
(304)
Publikacje dydaktyczne
(106)
Poradniki i przewodniki
(99)
Publikacje naukowe
(91)
Publikacje fachowe
(66)
Audiobooki
(23)
Publikacje popularnonaukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje informacyjne
(11)
Dostępność
dostępne
(301)
wypożyczone
(43)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(294)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(23)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(7)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(19)
Biblioteka główna. Czytelnia
(3)
Biblioteka główna. Czytelnia dla dzieci
(1)
Autor
Ciesielski Marek (1949- )
(5)
Długosz Jan
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zych Robert
(4)
Armstrong Gary
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Dobija Mieczysław (1943- )
(3)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grucki Kazimierz
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Jaremen Daria Elżbieta
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Kawa Arkadiusz
(3)
Kienzler Iwona (1956- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Malcherek Monika
(3)
Meyer Beata (1963- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Milewski Dawid
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Sawińska Agnieszka
(3)
Tokarz Anna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Wieczerzycki Waldemar (1960- )
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Łupicka Anna
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Brigham Eugene F. (1930-)
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Bukalska Teresa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Dobija Dorota
(2)
Doroba Anita
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Jeszka Anna Maria
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lieb Rebecca
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Mokrzycki Leszek
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Szostak Daniel
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tokar Joanna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Weiss Elżbieta (1950- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Małgorzata
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawadzak Tadeusz
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimniewicz Szymon
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Allen Justin
(1)
Anastasi Mark
(1)
Anderson Allan
(1)
Andrzejkowicz Agata Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(135)
2000 - 2009
(122)
1990 - 1999
(36)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(195)
1901-2000
(33)
1989-2000
(33)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(326)
Niemcy
(2)
Język
polski
(326)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(121)
Menedżerowie
(36)
Studenci
(12)
Przedsiębiorcy
(9)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Logistycy
(5)
Dziennikarze
(3)
Pracodawcy
(3)
Coachowie
(2)
Ekonomiści
(2)
Handlowcy
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Szkoły średnie
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy biznesowi
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Blogerzy
(1)
Branża budowlana
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Główni księgowi
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy BHP
(1)
Inspektorzy nadzoru budowlanego
(1)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nowi przedsiębiorcy
(1)
Organizatorzy imprez
(1)
Politolodzy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Radni
(1)
Redaktorzy
(1)
Samorząd miejski
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turyści
(1)
Wykładowcy akademiccy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura chińska
(1)
Temat
Marketing
(58)
Zarządzanie
(58)
Przedsiębiorstwo
(36)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(26)
Menedżerowie
(17)
Reklama
(17)
Przywództwo
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Konsumenci
(13)
Komunikacja marketingowa
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Motywacja pracy
(12)
Kadry
(11)
Logistyka gospodarcza
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Public relations
(10)
Sukces
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Badania marketingowe
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Techniki sprzedaży
(8)
Usługi
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Finanse
(7)
Media społecznościowe
(7)
Turystyka
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Innowacje
(6)
Negocjacje
(6)
Obsługa klienta
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Promocja handlowa
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Coaching
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Mentoring
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Sprzedaż
(5)
Bezpieczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia ekonomiczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samorealizacja
(4)
Sektor publiczny
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
BHP
(3)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Biznesplan
(3)
Bogactwo
(3)
Content marketing
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Dystrybucja
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Jakość produktu
(3)
Jakość usług
(3)
Język angielski
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Korespondencja handlowa
(3)
Kreatywność
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Organizacja pracy
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Ratownictwo
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Strategia
(3)
Wzory dokumentów
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zjazdy i konferencje
(3)
Żywność
(3)
Badania jakościowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Temat: czas
2001-
(40)
1989-2000
(9)
1901-2000
(8)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Bełchatów (woj. łódzkie)
(2)
Bełchatów (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Korea Południowa
(1)
Powiat bełchatowski (woj. łódzkie)
(1)
Rząsawa (woj. łódzkie, pow. bełchatowski, gm. Bełchatów)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Śwat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(124)
Poradnik
(90)
Opracowanie
(36)
Podręczniki
(17)
Monografia
(16)
Materiały pomocnicze
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Encyklopedia
(4)
Poradnik językowy
(3)
Praca dyplomowa
(3)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik polsko-angielski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Kompendia i repetytoria
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Tablice i wzory
(2)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Synteza
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4072)
Edukacja i pedagogika
(1806)
Socjologia i społeczeństwo
(1428)
Literaturoznawstwo
(1323)
Medycyna i zdrowie
(1315)
Zarządzanie i marketing
(328)
Podróże i turystyka
(1256)
Psychologia
(1199)
Kultura i sztuka
(1168)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(799)
Hobby i czas wolny
(777)
Rolnictwo i leśnictwo
(760)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(732)
Religia i duchowość
(703)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(607)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(587)
Architektura i budownictwo
(535)
Etnologia i antropologia kulturowa
(528)
Rozwój osobisty
(528)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(515)
Biologia
(491)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(475)
Kulinaria
(463)
Językoznawstwo
(458)
Styl życia, moda i uroda
(444)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(396)
Geografia i nauki o Ziemi
(386)
Dom i ogród
(366)
Kultura fizyczna i sport
(316)
Inżynieria i technika
(283)
Filozofia i etyka
(270)
Matematyka
(249)
Archeologia
(248)
Chemia
(241)
Ochrona środowiska
(231)
Praca, kariera, pieniądze
(192)
Transport i logistyka
(192)
Fizyka i astronomia
(185)
Media i komunikacja społeczna
(183)
Nauka i badania
(178)
Informatyka i technologie informacyjne
(175)
328 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie III zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 476 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 385-394. Indeks.
Uwzględniając nieustanny postęp wiedzy i najnowsze doświadczenia w zakresie logistyki, autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistryki w skali przedsiębiorstwa i łańcucha dostaw. Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem, które jest nastawione na osiągnięcie sukcecu rynkowego.
SPIS TREŚCI: 1. Istota i przewartościowanie pojęcia logistyki ; 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce ; 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki ; 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych ; 5. Struktura procesów logistycznych i oblemy jej kształtowania ; 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego ; 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego miedzy przedsiębiorstwami 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania ; 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie ; 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: 1. Teorie komunikacji marketingowej, 2. Instrumenty komunikacji marketingowej, 3. Reklama w mediach drukowanych, 4. Reklama telewizyjna radiowa i kinowa, 5. Reklama zewnętrzna, 6. Public relations i wizerunek firmy, 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny, 8. Wystawy i targi, 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, 10. Promocja sprzedaży, 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 574-584. Indeks.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA STRATEGIE
Wprowadzenie: Zasady analizy strategicznej
1. Analiza konkurencji
Analiza kontekstu konkurencji
Grupy strategiczne
Wartości dziedziny działalności
2. Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna
Przewaga konkurencyjna
Łańcuch wartości
Łańcuch wartości a przewaga konkurencyjna
Pozycja konkurencyjna
Trwałość przewagi konkurencyjnej
3. Strategie kosztowe
Efekt doświadczenia
Strategiczne implikacje efektu doświadczenia
Efekt doświadczenia a analiza kosztów
Ograniczenia koncepcji krzywej doświadczenia i niebezpieczeństwa strategii kosztowej
4. Strategie wyróżniania się (dyferencjacji)
Dyferencjacja w teorii ekonomii
Oferta standardowa a oferta wyróżniania się
Siatka analizy strategii konkurencyjnych
Typologia strategii dyferencjacji
Warunki powodzenia strategii dyferencjacji
5. Segmentacja strategiczna
Segmentacja strategiczna a segmentacja marketingowa
Cele segmentacji strategicznej
Wyodrębnianie i
Kryteria podziału
Kryteria grupowania
Odpowiedni rynek
Analiza dynamiczna
Trudności segmentacji strategicznej
6. Portfel strategiczny
Modele analizy portfelowej
Zarządzanie portfelem działalności
Ograniczenia analizy portfelowej
Uwzględnianie technologii w analizie portfelowej
Wnioski
7. Dwie drogi rozwoju: specjalizacja i dywersyfikacja
Specjalizacja
Dywersyfikacja strategiczna
Drogi rozwoju
8. Strategie globalizacji
Czynniki wyjaśniające zjawisko globalizacji
Globalizacja jako forma konkurencji
Strategia globalna a przewaga konkurencyjna
Globalizacja a łańcuch wartości
Globalizacja a drogi rozwoju
Wnioski
9. Strategie akwizycji
Motywy fuzji i akwizycji
Procesy akwizycji
10. Alianse strategiczne
Definicja
Niejednoznaczność relacji rywalizaqcja - kooperacja
Cechy i korzyści aliansów strategicznych
Trzy główne rodzaje aliansów
Dynamika procesów zarządzania różnymi typami aliansów
Wnioski
11. Strategie relacyjne
Podejście relacyjne
Teoria relacji
Trójwymiarowy model strategii
Wnioski
Konkluzje: zawód (specjalność)
CZĘŚĆ DRUGA STRUKTURY
Wprowadzenie
12. Teoria struktur - elementy podstawowe
Definicje
Determinanty struktury
Dyferencjacja - integracja
Struktury a złożoność
Struktury a kultury
13. Trzy podstawowe typy struktur
Struktura funkcjonalna
Struktura dywizjonalna
Struktury macierzowe
14. Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe
Heterogeniczność
Internacjonalizacja
Projekty
Ku nowym strukturom
15. Zmiana organizacyjna i nowe podejście do problematyki struktur
Zmiana organizacyjna
Struktury integrujące zmianę
Konkluzje
CZĘŚĆ TRZECIA DECYZJE
Wprowadzenie
16. Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne
Definicja pojęcia "planowanie przedsiębiorstwa"
Ewolucja klasycznych systemów planowania
Kryzys planowania
Architektura systemów planowania strategicznego
Potencjalne funkcje planowania
Planowanie: stosować je czy nie?
17. Podstawowe modele procesów decyzyjnych
Model jednoosobowego aktora
Model organizacyjny
Model polityczny
Model kosza na śmieci
18. Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii
Model polityki organizacyjnej
Inkrementalizm logiczny
Inkrementalizm poznawczy
Konkluzje
19. Formowanie strategii
Intencje strategiczne a strategia realizowania
Reprodukcja i rewolucja strategiczna
Konkluzje: Kierownik i formowanie strategii
CZĘŚĆ CZWARTA TOŻSAMOŚĆ
Wprowadzenie
20. Kultura przedsiębiorstwa
Znaczenie uwarunkowań społeczno - kulturowych
Kultura narodowa a kultura przedsiębiorstwa
Definicja kultury przedsiębiorstwa
Kultura czy kultury
Typologia kultur przedsiębiorstwa
Kultura przedsiębiorstwa a przywództwo
21. W samym sercu tożsamości: przywództwo i kontrakt psychologiczny
Psychoanalityczne podejście do problemu przywództwa
Tożsamość jednostkowa a tożsamość organizacyjna
22. Zarządzanie tożsamością
Etap konieczny: rozpoznawanie tożsamości
Koncepcja ogniskowania
Czas jako sprzymierzeniec
Opór wobec zmian
Kilka zasad i przesłanek
Różne procesy zmian: od struktury do symboliki
Konkluzje
Konkluzje ogólne
Bibliografia
Słownik
Indeks pojęć
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 665-679. Indeks rzeczowy.
Pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach.
I. OD PRACY DO KAPITAŁU LIUDZKIEGO: 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej, 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Kapitał ludzki organizacji, 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZAOBÓW LUDZKICH: 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia, 6. Alokacja zaobów ludzkich organizacji; III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 7. Wartościowanie pracy, 8. Ocenianie pracowników IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 9.Motywacja i motywowanie, 10. Wynagradzanie; V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji, 12. Proces szkolenia pracowników, 13. Kształtowanie karier w organizacji; VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL; VII. PARTNERSTWO SPOŁECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO W ORGANIZACJI: 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji, 17. W poszukiwaniu nowej drogi. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH: 11. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach, ZZL w jednostkach administracji publicznej, 3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych, 4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2000. - 205, [1] strona : ilustracje ; 21 x 21 cm.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: I. Gatunek: reklama ; II. Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; III. Reklama jako zabawy w prawdę ; IV. Jaki ma być komunikat reklamowy ; V. Funkcje i manipulacje ; VI. Odmiany języka ; VII. Słowa : VIII. Frazeologia ; IX. Gramatyka i reklamy ; X. Składnia ; XI. Slogan ; XII. Tekst ; XIII. Rekalma i kultura ; XIV. Społeczny aspekt reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1, 658/659 (2 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tytułna okładce: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-166.
SPIS TREŚCI: I. Mobilizowanie niewykorzystanej inteligencji organizacji ; II. Zarządzanie kapitałem intelektualnym bez łatwych odpowiedzi, III/ Zarządzanie dynamiką strategicznego manewrowania, Zamiast zakończenia. W poszukiwaniu nowego czasu organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: I. Czarna retoryka ; II. Podstawowe zasady czarnej retoryki ; III. Najbardziej niebezpieczne pułapki manipulacyjne, argumentacyjne i językowe czarnej retoryki - i jak się skutecznie przed nimi bronić ; IV. Siła i magia technik zadawania pytań ; V. Siła i magia technik apelowania.
Czarna retoryka to takie wykorzystanie siły i magii instrumentów językowych, aby argumentować, lamentować, akcentować, wykładać lub dyskutować w taki sposób, żeby mówca wygrał sprawę. I to, według sformułowania Artura Schopenhauera, per fas et nefas - słusznie czy niesłusznie. Czarna retoryka to sztuka: posługiwania się wszelkimi retorycznymi środkami, by celowo poprowadzić rozmowę bądź spór w pożądanym kierunku rozpoznawania, w przypadku jakich pytań argumenty zawodzą lub po prostu nie należy ich ruszać wychodzenia z impasu w rozmowie i kontrolowanie jej dalej na każdym etapie przetwarzanie negatywnych schematów myślowych i zachowań w pozytywne sprawnego posługiwania się tzw. "ciętym językiem” w końcowej fazie rozmowy Lektura tej książki wymaga stanowczej decyzji. Albo, albo. Nie przeczytasz jej - wówczas ciągle będzie ci czegoś brakowało, z tym, że nie będziesz wiedział czego. Przeczytasz ją - wyostrzysz swój język, swoją spostrzegawczość i czujność w rozmowach i będziesz inaczej, zdecydowanie efektywniej je prowadził.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego / Marek Bugdol, Daniel Puciato. - Wydanie I. - Kraków : wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022. - 126 stron ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: 1. System zarządzania środowiskowego ; 2. System ekozarządzania i audytu (EMAS) ; 3. System zarządzania energią ; 4. Systemy zarządzania środowiskowego o rzeczywistości postpandemicznej ; 5. Koncepcje zarządzania prośrodowiskowego ; 6. Dyskusja i dalsze badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne - C. H. Beck)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Indeks
SPIS TREŚCI: 1. Nowa strategia reklamowa ; 2. Najważniejsza część reklamy ; 3. Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników ; 4. Dobre i złe metody pisania nagłówków ; 5. Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej ; 6. Znalezienie właściwego środka oddziaływania ; 7. Reklama sprawdzona kontre reklama niesprawdzona ; 8. Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym ; 9. Jak napisać pierwszy akapit ; 10. Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych ; 11. Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy ; 12. Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam ; 13. Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe ; 14. Jak dotrzeć do masowego odbiorcy ; 15. Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców ; 16. Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych ; 17. Dziesięć łamigłówek ; 18. Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej