Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(165)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Audiobooki
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(160)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(153)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
(2)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(3)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
(6)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
(11)
Biblioteka główna. Czytelnia dla dzieci
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(13)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Baran Radosław
(4)
Armstrong Gary
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Jaremen Daria Elżbieta
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Lipa Michał
(3)
Meyer Beata (1963- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Milewski Dawid
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Pawlicz Adam
(3)
Sawińska Agnieszka
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Środa Jacek
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Czubała Anna
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szostak Daniel
(2)
Tokarz Anna
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Assaraf John
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Belka Marek
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Blythe Jim
(1)
Borowski Jerzy
(1)
Breen George E
(1)
Broweus Niklas
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Carcho Jacek
(1)
Caslione John A
(1)
Chołoniewski Jacek
(1)
Christopher Martin
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Cymańska-Garbowska Barbara
(1)
Cyr Donald G
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies Peter (1966- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dodge Robert M
(1)
Doroba Anita
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Tomasz
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fisk Peter
(1)
Fiszel Henryk
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Goślicki Jan
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(37)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1989-2000
(6)
1901-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(165)
Język
polski
(164)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(57)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Studenci
(4)
Hotelarze
(2)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkoły policealne
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura chińska
(1)
Temat
Kobieta
(4279)
Rodzina
(2515)
Relacje międzyludzkie
(2266)
Tajemnica
(2104)
Przyjaźń
(2024)
Marketing
(-)
Miłość
(1970)
Zabójstwo
(1465)
II wojna światowa (1939-1945)
(1274)
Śledztwo i dochodzenie
(1220)
Relacja romantyczna
(1219)
Małżeństwo
(1129)
Trudne sytuacje życiowe
(1027)
Dzieci
(979)
Rodzeństwo
(948)
Uczucia
(934)
Nastolatki
(925)
Magia
(876)
Sekrety rodzinne
(824)
Życie codzienne
(796)
Zwierzęta
(794)
Dziewczęta
(730)
Język angielski
(718)
Osoby zaginione
(694)
Policjanci
(684)
Matki i córki
(655)
Żydzi
(654)
Uprowadzenie
(589)
Literatura polska
(577)
Władcy
(576)
Wybory życiowe
(568)
Pisarze polscy
(564)
Język polski
(542)
Dziennikarze
(534)
Podróże
(524)
Arystokracja
(515)
Poszukiwania zaginionych
(512)
Boże Narodzenie
(510)
Zemsta
(486)
Historia
(481)
Przestępczość zorganizowana
(481)
Uczniowie
(479)
Język polski (przedmiot szkolny)
(466)
Psy
(456)
Wychowanie w rodzinie
(450)
Mężczyzna
(433)
Chłopcy
(429)
Zakochanie
(425)
Humor
(408)
Pisarze
(408)
Ojcowie i córki
(406)
Krainy i światy fikcyjne
(405)
Prywatni detektywi
(403)
Samorealizacja
(401)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(395)
Spisek
(390)
Ludzie a zwierzęta
(386)
Śmierć
(386)
Polacy za granicą
(381)
Obyczaje i zwyczaje
(380)
Seryjni zabójcy
(373)
Samotność
(368)
Władza
(364)
Zabójstwo seryjne
(363)
Koty
(354)
Język niemiecki
(348)
Wakacje
(348)
Ludzie bogaci
(342)
Politycy
(341)
Wsie
(340)
Polityka
(339)
Lekarze
(333)
Stworzenia fantastyczne
(327)
Zdrada
(322)
Zjawiska paranormalne
(317)
Dziadkowie i wnuki
(316)
Dojrzewanie
(312)
Wojna
(303)
Małe miasto
(297)
Wojsko
(290)
Zdrowe odżywianie
(290)
Przeprowadzka
(282)
Kultura
(279)
Przedsiębiorstwo
(276)
Marzenia
(271)
Psychologia dziecka
(270)
Śmierć bliskiej osoby
(270)
PRL
(267)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Szczęście
(262)
Młodzi dorośli
(257)
Terroryzm
(257)
Żołnierze
(255)
Macierzyństwo
(254)
Holokaust
(253)
Spadek
(253)
Trauma
(253)
Aktorzy polscy
(250)
Kłamstwo
(249)
Szlachta
(249)
Zdrada małżeńska
(249)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(67)
Poradnik
(24)
Podręczniki
(16)
Opracowanie
(9)
Encyklopedia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Ankieta
(1)
Audiobooki
(1)
Blog
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Monografia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
165 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pogoni za torebką / Michael Tonello ; tlumaczenie Anna Gralak. - Wydanie I. - Kraków : Wydaw. Znak, 2013. - 302 strony ; 21 cm.
Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet? Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście" do szczęścia potrzebowała butów od Manolo Blahnika, diabeł ubierał się u Prady, natomiast Victoria Beckham, Sharon Stone czy Naomi Campbell potrafiły wydać fortunę na torebkę o wdzięcznej nazwie BIRKIN. Torebka mrocznym przedmiotem pożądania? Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód? To szaleństwo! A jednak. Co więcej, trzeba na nią czekać nawet dwa lata! Lista oczekujących jest długa, a sprzedawcy nieubłagani. Wielki świat, wielka moda, wielka ściema. Choć Michael nigdy wcześniej nie słyszał o torebce Birkin, szybko zorientował się, że wielu chciałoby ją mieć, ale niewielu może ją kupić. Postanowił przechytrzyć marketingowe sztuczki ?świata mody i obmyślił formułę, dzięki której był w stanie kupić kilka birkinek w jeden tydzień i sprzedać je tym, którzy o nich marzyli. Przy okazji dowiedział się wiele o ludzkiej naturze: jak łatwo nas omamić, wzbudzić w nas sztuczne potrzeby, przekonać, że nowa torebka lub buty są gwarantem naszego szczęścia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczne metody sprzedaży / Brian Tracy ; tł. Hanka Beliczyńska. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydawnictwo Muza, 2008. - 219, [5] s. : 2 il. ; 25 cm.
Na okł. : Jak zostać profesjonalnym sprzedawcą i osiągnąć sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy Jack Trout i Steve Rivkin wybitni eksperci w dziedzinie marketingu podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami. Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak napisać plan marketingowy / John Westwood ; [tł. Jacek Carcho, Agnieszka Czardybon]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 111 s. ; 20 cm + Tatar Katarzyna: Słownik polsko-angielsko-niemiecki do książki. - Harmonijka (5 s.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o...)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka główna. Wyp. dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31/36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 1995. - 301, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Podręcznik dla szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wydanie 4. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2001]. - 301, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliogr. s. 306-310.
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu. (prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski)
SPIS TREŚCI: 1. Pytania dotyczące rynku i gospodarki rynkowej ; 2. Odpowiedzi na pytania dotyczące konkurencji ; 3. Pytania dotyczące towaru i obrotu towarowego ; 4. Pytania pozwalające na zdefiniowane marketingu oraz wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z jego stosowaniem ; 5. Pytania związane z kierunkami i organizacją działań marketingowych ; 6. Odpowiedzi na pytania dotyczące produktu ; 7. Odpowiedzi na pytania dotyczące cen ; 8. Odpowiedzi na pytania dotyczące dystrybucji ; 9. Odpowiedzi na pytania dotyczące gospodarki zapasami ; 10. Odpowiedzi na pytania dotyczące reklamy - najbardziej popularnej formy promocji ; 11. Odpowiedzi na pytania dotyczące innych form promocji ; 12. Odpowiedzi na pytania dotyczące marki ; 13. Odpowiedzi na pytania dotyczące pojęcia „public relations” ; 14. Odpowiedzi na pytania dotyczące zachowań konsumentów ; 15. Odpowiedzi na pytania dotyczące ochrony interesów konsumentów i konkurentów ; 16. Odpowiedzi na pytania dotyczące negocjacji ; 17. Odpowiedzi na pytania związane ze specyfiką marketingu na rynku środków produkcji ; 18. Marketing zakupów ; 19. Odpowiedzi na pytania dotyczące strategii marketingowych ; 20. Odpowiedzi na pytania dotyczące badań marketingowych ; 21. Odpowiedzi na pytania dotyczące pozarynkowych zastosowań marketingu ; 22. Pytania dotyczące logistyki i jej związków z marketingiem ; 23. Odpowiedzi na pytania dotyczące magazynów i opakowań - nieodłącznych elementów logistyki i marketingu ; 24. Pytania dotyczące zarządzania marketingowo-logistycznego ; 25. Pytania dotyczące wpływu nowych koncepcji zarządzania na działania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej